Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds maandag precies zo'n een vage hoofdpijn. Kan me op niets focussen, zo een 'clouded' gevoel. Ik lees iets maar ik neem niets in me op dus ik herlees en herlees tot het echt belachelijk begint te worden. Ik moest gisteren ergens naartoe en ging naar het gebruikelijke metrostation en ik wist letterlijk niet meer welke lijn ik moest nemen.
 
Sinds maandag precies zo'n een vage hoofdpijn. Kan me op niets focussen, zo een 'clouded' gevoel. Ik lees iets maar ik neem niets in me op dus ik herlees en herlees tot het echt belachelijk begint te worden. Ik moest gisteren ergens naartoe en ging naar het gebruikelijke metrostation en ik wist letterlijk niet meer welke lijn ik moest nemen.
Klinkt als chronische vermoeidheid. Ik heb dat ook eens voorgehad en dat deed toch fameus vies.
Ik was zelfs namen van vrienden vergeten.
 
Afdrukken en in je rommelvakje leggen (dat vakje met lege(?) batterijen, half opgedroogde lijm, stukjes touw en ongebruikte ikea-boutjes dat je sowieso thuis hebt)
Dan zit ik toch goed met cyanoacrylate (= o.a. secondelijn.)

Om een zool van een schoen te lijmen, een stukje achteraan is losgekomen.

Tegelijk had ik ook nieuwe schoenen besteld, aangekomen thuis, maar de rechterschoen is wat misvormd.
Een productiefout toch, 1 kant van de rechterschoen is een cm hoger dan die van de linkerschoen. Mijn voet staat er niet correct in.

Soit, ik naar de dichtstbijzijnde winkel. Moeten ze dat paar naar de fabrikant sturen, moet die oordelen, en dan krijg ik hopelijke nieuwe schoenen.
En anders zit ik met misvormde dure schoenen.
Maar ik zal eens optimistisch zijn, soms moet dat.


Het nadeel van online te kopen, de kans dat je iets toegestuurd krijgt wat lang blijft liggen in een winkel, is best groot.
Meer kans op beschadigde/misvormde spullen.


Het kan erger zekers.
Buurvrouw zit met een dubbele hernia. Kan het bed niet meer uit.
Haar vent moest zich van het leven beroven enige tijd geleden.


Happy.
 
Geen enkel vaccin + booster iets van geweten. 2x Pfizer en booster was Moderna.
Terwijl ik van m'n griepvaccin soms een pijnlijke arm heb, behalve dit jaar.

Ik neem een uur voor vaccinatie paracetamol. 6 uur na die eerste neem ik weer één, ook al voel ik niets.
Na de prik laat ik m'n arm een kwartier hangen en gebruik hem totaal niet.

Lijkt goed te werken voor mij.
Ik zing altijd La Marseillaise voor 10 minuten. Iedereen bekijkt me daar dan vreemd, maar nog nooit last gehad. Ha!
 
Joh,

ik had hier een trui en ik smos daar product op waardoor die trui dus vlekken heeft die ik er niet meer uit krijg.
Ik maak ne foto en stuur dat naar die van mij.

En, I shit you not, een half uur later krijg ik zalando reclame voor die exacte trui :eek:
 
Dan zit ik toch goed met cyanoacrylate (= o.a. secondelijn.)

Om een zool van een schoen te lijmen, een stukje achteraan is losgekomen.

Tegelijk had ik ook nieuwe schoenen besteld, aangekomen thuis, maar de rechterschoen is wat misvormd.
Een productiefout toch, 1 kant van de rechterschoen is een cm hoger dan die van de linkerschoen. Mijn voet staat er niet correct in.

Soit, ik naar de dichtstbijzijnde winkel. Moeten ze dat paar naar de fabrikant sturen, moet die oordelen, en dan krijg ik hopelijke nieuwe schoenen.
En anders zit ik met misvormde dure schoenen.
Maar ik zal eens optimistisch zijn, soms moet dat.


Het nadeel van online te kopen, de kans dat je iets toegestuurd krijgt wat lang blijft liggen in een winkel, is best groot.
Meer kans op beschadigde/misvormde spullen.


Het kan erger zekers.
Buurvrouw zit met een dubbele hernia. Kan het bed niet meer uit.
Haar vent moest zich van het leven beroven enige tijd geleden.


Happy.
Ca lijm is daarvoor niet echt ideaal, dat wordt hard en kan broos worden. Beter contactlijm ala uhu por of iets dergelijks.
 
Bpost. Niet voor pakjes, maar voor de postbode. Blijkbaar komt de postbode nog maar 2x per week rond? Maandag en woensdag. Ik wacht al een week op een attest, maar da's blijkbaar gokken wanneer dat toekomt.
 
Wat haat ik het toch als een auto zo geparkeerd staat dat die ook op een stuk van de andere parkeerplaats staat.
Awel ik geraak niet met mijn wagen geparkeerd binnen zo een vak.

Mijn wielen staan binnen het vak, maar de koffer zit altijd een stukje over de lijn.
 
Ergernis is veel gezegd, maar het is een situatie waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.
Ouder van een collega is overleden, blijkbaar is de traditie dat wij als collega's naar de begrafenis gaan. Ik moet mij hiervoor beroepen op het openbaar vervoer en zou 2,5 uur enkel onderweg zijn. :/ Ben ik nu een derp als ik zeg dat ik niet aanwezig kan zijn?
Ik heb wat moeite met "wat sociaal wenselijk is". Ik ben eerder een loner en zou tegen mijn collega's zeggen "blijf alsjeblief thuis en laat mij gerust".
 
Ergernis is veel gezegd, maar het is een situatie waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.
Ouder van een collega is overleden, blijkbaar is de traditie dat wij als collega's naar de begrafenis gaan. Ik moet mij hiervoor beroepen op het openbaar vervoer en zou 2,5 uur enkel onderweg zijn. :/ Ben ik nu een derp als ik zeg dat ik niet aanwezig kan zijn?
Ik heb wat moeite met "wat sociaal wenselijk is". Ik ben eerder een loner en zou tegen mijn collega's zeggen "blijf alsjeblief thuis en laat mij gerust".
Stuur een kaartje. Dan hebt ge evengoed uw plicht gedaan.
 
Ergernis is veel gezegd, maar het is een situatie waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.
Ouder van een collega is overleden, blijkbaar is de traditie dat wij als collega's naar de begrafenis gaan. Ik moet mij hiervoor beroepen op het openbaar vervoer en zou 2,5 uur enkel onderweg zijn. :/ Ben ik nu een derp als ik zeg dat ik niet aanwezig kan zijn?
Ik heb wat moeite met "wat sociaal wenselijk is". Ik ben eerder een loner en zou tegen mijn collega's zeggen "blijf alsjeblief thuis en laat mij gerust".
Ik zou dan gewoon een condoleance kaartje meegeven met je naam op.
Of vragen als je met iemand kan meerijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan