Status
Niet open voor verdere reacties.
Joh,

ik had hier een trui en ik smos daar product op waardoor die trui dus vlekken heeft die ik er niet meer uit krijg.
Ik maak ne foto en stuur dat naar die van mij.

En, I shit you not, een half uur later krijg ik zalando reclame voor die exacte trui :eek:
Groene afwasdreft, geen ander merk! 👌
 
Beter advies aan uw vriendin vragen, denk ik. OF sowieso met iets minder agressief starten, volgende keer (water en zeep bijvoorbeeld of wasmachine).

Ja tis weer typisch. Zit hier altijd in een sloddertrui maar net da moment es een trui aan die ik ook buiten aandoe.
En had daar nog zo een bus van liggen.

Dus dacht ff snel-snel da te doen mja ge ziet he 😐
Tis ni eens dat 't veel was. Paar kleine plekskes had ik idd met een gewoon nat papierke zelfs kunnen wegvegen 😐

Is de schimmel weg?

Ik heb hem uitgeroeid.
 
Ja tis weer typisch. Zit hier altijd in een sloddertrui maar net da moment es een trui aan die ik ook buiten aandoe.
En had daar nog zo een bus van liggen.

Dus dacht ff snel-snel da te doen mja ge ziet he 😐
Tis ni eens dat 't veel was. Paar kleine plekskes had ik idd met een gewoon nat papierke zelfs kunnen wegvegen 😐



Ik heb hem uitgeroeid.
Gewoon de volledige trui nu behandelen. (y)
 
Op de reclame die ik kreeg zag ik dat ze maar 13 euro kostte. Dus denk dak ze opnieuw bestel.

Nu ik erover nadenk vond ik da precies wel een schoon trui voor weinig geld!
Mss wist die reclame al dat je er javel op ging doen en anticipeerde die al op een nieuwe aankoop
<iframe src="https://giphy.com/embed/d2RGTxH7WA881ExTji" width="480" height="270" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="
">via GIPHY</a></p>
 
De Electrabel saga gaat hier verder. We hebben nieuwe meterstanden doorgegeven aan Imewo en zij gingen dat regelen met Electrabel.

Vandaag onze herziening gekregen. Niet alleen zijn ze er in geslaagd om identiek dezelfde meterstanden als de vorige factuur te gebruiken, onze eindafrekening is magisch nog eens 28 euro duurder ook. Ik heb echt goesting om te bellen en ze daar eens door de telefoon te sleuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan