Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik proef en ruik weer geen drol hé, gatverdamme! Zelftest is negatief maar moet straks om een pcr test gaan ben zó klaar met deze hele kutzooi.
Mijn koffie proeft naar niets! :cry:
Again!! :cry:

@|nfected
Woon/werk je in Pairi Daiza of de Zoo van Planckendael?:frown:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Het is nu al het 4de pakket dat ze kwijt raken bij amazon.nl op 3 maand tijd.

Zijn da ook externe sellers misschien ?
Gelukkig is amazon wel correct met hun terug betaling, daar kan ik dus niet van klagen.
 
quick-covid-stick-finger-your-negative-positive-smells-memes-aef7de3f4b56744f-2be55a1fef4d3ca4.jpg


Aangezien dat over drol ga, leek me deze gepast.
 
Wat voor een absolute kutklantendienst heeft Edenred wel niet. Je zit daar gewoon in een keuzemenu loop en krijgt voor geen medewerker effectief een persoon aan de lijn.
 
Toevallig nog eens op HLN terechtgekomen en ik erger mij al dood aan de verslaggeving...


'Nederlandse gevangene van jeugdinstelling in Breda neergeschoten in Sint-Lenaarts: slachtoffer was 21 jaar'

Meneer gijzelt mensen, schiet op de politie en wordt bijgevolg neergeschoten.

SLACHTOFFER?!

Idioten...
Die presentratice op het filmpje heeft ook het appeal van een verwelkte kerstboom.
 
Die presentratice op het filmpje heeft ook het appeal van een verwelkte kerstboom.

Ja, maar écht geen aangename dame om naar te luisteren, precies een middelbareschoolleerling die haar boekbespreking doet.
Ik had het niet mooier kunnen zeggen. Die paar keer dat ik een filmpje zag met dat meisje dacht ik nog dat het ging beteren, maar helaas.
 
En het is gebeurd, de laatste overgebleven Nonkel (broer van Moeder) is gestorven.
Beter zo, hij had al gevorderde dementie.
In zijn emigratie land Canada.
Moge hij rusten in vrede en vrij zijn van alle kwalen.
Nu is de familie Rogiers weer voltallig, waar ze nu ook zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan