Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik proef en ruik weer geen drol hé, gatverdamme! Zelftest is negatief maar moet straks om een pcr test gaan ben zó klaar met deze hele kutzooi.
Mijn koffie proeft naar niets! :cry:
Again!! :cry:

@|nfected
Woon/werk je in Pairi Daiza of de Zoo van Planckendael?:frown:

Het is nu al het 4de pakket dat ze kwijt raken bij amazon.nl op 3 maand tijd.

Zijn da ook externe sellers misschien ?
Gelukkig is amazon wel correct met hun terug betaling, daar kan ik dus niet van klagen.

quick-covid-stick-finger-your-negative-positive-smells-memes-aef7de3f4b56744f-2be55a1fef4d3ca4.jpg

Aangezien dat over drol ga, leek me deze gepast.

Wat voor een absolute kutklantendienst heeft Edenred wel niet. Je zit daar gewoon in een keuzemenu loop en krijgt voor geen medewerker effectief een persoon aan de lijn.

Toevallig nog eens op HLN terechtgekomen en ik erger mij al dood aan de verslaggeving...

'Nederlandse gevangene van jeugdinstelling in Breda neergeschoten in Sint-Lenaarts: slachtoffer was 21 jaar'

Meneer gijzelt mensen, schiet op de politie en wordt bijgevolg neergeschoten.

SLACHTOFFER?!

Idioten...
Die presentratice op het filmpje heeft ook het appeal van een verwelkte kerstboom.

Ik loop precies al even achter, HLN heeft nu ook video's met een presentatrice? Is dat omdat hun doelpubliek liever filmpjes kijkt dan een tekst leest?
Correct,
Ze zitten zelfs op tiktok met hun nieuws.

Ik ben nog van de oude stempel. Mijn vinger klikt het filmpje weg voor het kan openen, goede gewoonte.

En het is gebeurd, de laatste overgebleven Nonkel (broer van Moeder) is gestorven.
Beter zo, hij had al gevorderde dementie.
In zijn emigratie land Canada.
Moge hij rusten in vrede en vrij zijn van alle kwalen.
Nu is de familie Rogiers weer voltallig, waar ze nu ook zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan