Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog zes yoghurtjes (wie in hemelsnaam heeft daar ooit de schrijfwijze van bedacht) in de frigo en ze zijn vervallen op 1/1 :unsure:
Zelfs zes weken na de vervaldag is het geen probleem om uw potje yoghurt nog uit te lepelen. Is de bovenlaag bedekt met schimmel? Niks aan de hand. Schraap het gewoon weg en geniet alsnog van uw heerlijke yoghurt.”

Bron: HBVL

“Ongeopende yoghurt die in perfecte omstandigheden werd bewaard, blijft waarschijnlijk nog een tijdje na afloop van de aangeduide datum eetbaar. Gooi de yoghurt zeker niet meteen weg wanneer de datum “ten minste houdbaar tot” is overschreden. Op basis van de geur, de smaak en de kleur kun je perfect inschatten of je hem nog kunt eten.”

Bron: Test Aankoop

Zelfs zes weken na de vervaldag is het geen probleem om uw potje yoghurt nog uit te lepelen. Is de bovenlaag bedekt met schimmel? Niks aan de hand. Schraap het gewoon weg en geniet alsnog van uw heerlijke yoghurt.”

Bron: HBVL

“Ongeopende yoghurt die in perfecte omstandigheden werd bewaard, blijft waarschijnlijk nog een tijdje na afloop van de aangeduide datum eetbaar. Gooi de yoghurt zeker niet meteen weg wanneer de datum “ten minste houdbaar tot” is overschreden. Op basis van de geur, de smaak en de kleur kun je perfect inschatten of je hem nog kunt eten.”

Bron: Test Aankoop
geldt dat ook voor fruityoghurt?

geldt dat ook voor fruityoghurt?
Geloof dat ik 3 maand na vervaldatum de yoghurt nog gegeten heb en daar was niets mis mee.

Degene die 2 jaar na datum was heb ik weggegooid... (had eindelijk mijne frigo nog eens uitgekuist en die had zich ergens helemaal vanachter verstopt al moet ik zeggen dat ik er ook nooit echt naar opzoek gegaan was omdat het de 0% versie was die ik eigenlijk niet te vreten vond...)

Als jij als tiener stomdronken zou geweest zijn en je belt je moeder op en je zegt: Ma ik heb géén geld bij en ik ben zat kom je mij halen aub!
En ze zegt: Ah neen hé! Als ik je één keer zou komen halen, dan stimuleert dit dronken rijden! *KLIK* telefoon op de haak ..

Wat ga je dan als idiote tiener doen denk je? :unsure: Jij en ik niet, maar een tiener. Die rijdt dan gewoon met de wagen dronken naar huis hoor ..
(toch het vrij groot aantal van de tieners)
Als ze je niet komt halen stimuleert dit toch dronken rijden i.p.v. dat ze je komt halen?
DPD is echt totale shit qua dienstverlening.

Dan geef ik met plezier "het dubbele" (lees: 15 euro) voor een correcte dienstverlening dan ook maar 1 cent te steken in stielbedervers en leugenaars.
Het dubbele is 30 euro.

Tie end rod van mijn game viewer gebroken. Op zich niet zo erg, misschien 30mins werk. Maar gisteren nacht 70mm geregend en baantje waar hij op staat is nu een moeras en wagen is gezonken. Wordt dus uren uitgegraven om 30min iets te vervangen. FML

DPD is echt totale shit qua dienstverlening.

Dan geef ik met plezier "het dubbele" (lees: 15 euro) voor een correcte dienstverlening dan ook maar 1 cent te steken in stielbedervers en leugenaars.

Mijn pakje is wel op de beloofde dag afgeleverd in Oostenrijk, met bewijs van ontvangst opgestuurd. Ik weet niet hoe de dienstverlening nog correcter zou kunnen verlopen zijn. Mss had de koerier me kunnen bellen op moment dat ze iets met mijn pakje aan het doen waren (in zijn camionette leggen, ergens op de band gegooid of zo, en live foto's doorsturen terwijl ze met mijn pakje aan het chillen zijn terwijl ze op vrachtwagen/trein/vliegtuig aan het wachten zijn)

Tie end rod van mijn game viewer gebroken. Op zich niet zo erg, misschien 30mins werk. Maar gisteren nacht 70mm geregend en baantje waar hij op staat is nu een moeras en wagen is gezonken. Wordt dus uren uitgegraven om 30min iets te vervangen. FML

Die post moest ik dus effe analyseren in het kader van computergames :lol:

en toen zag ik je nick en wist ik dat het over iets van grootwild ging.

Voor wie net als ik even niet kon volgen.

Tie rod end

Gameviewer

Ja dit is dus gebroken, waardoor mijn ene wiel helemaal paraplu staat en dus niet meer kan sturen of rijden. Dit hangt aan uw wiel en uiteindelijk dan aan uw stuur.

images

Ja dit is dus gebroken, waardoor mijn ene wiel helemaal paraplu staat en dus niet meer kan sturen of rijden. Dit hangt aan uw wiel en uiteindelijk dan aan uw stuur.

images

Beter nu gebroken dan op het moment dat je probeert weg te rijden van een aanvallende olifant, nijlpaard of leeuw zeker?

Beter nu gebroken dan op het moment dat je probeert weg te rijden van een aanvallende olifant, nijlpaard of leeuw zeker?
Dat het breekt is ok, kan er mee leven. Gewoon suckt in een moeras terwijl misschien 1 km verder gewoon mooi zand wegje.

Was trouwens gisteren nacht dus wel mogen wandelen naar huis met leeuwen in de buurt. Maar dat is op zich leuk.

Net eens opgezocht, dat verschilt blijkbaar nogal van ziekenfonds tot ziekenfonds, die bedragen.

Maar ze hebben dit jaar nog geen enkele vaccin gekregen. Die pneumovax hebben ze begin vorig jaar gekregen.

Ik heb net een mailtje gestuurd naar het mail adres dat in de brief vermeld staat.
Net mail terug gekregen waarin ze het dus inderdaad over dat max bedrag hebben waar @Mulan over heeft. Bij LMPlus is dat 30 euro.
Bewijsstukken die ze sturen zijn inderdaad van het pneumovax vaccin van vorig jaar, maar we zijn ondertussen wel al in 2022 he, dus wat vorig jaar terug betaald is mag nu toch niks meer uitmaken?

Voor wie net als ik even niet kon volgen.

Tie rod end

Gameviewer
Amai, dikke merci! Zat heel de tijd maar op dat Tie rod end prentje te gapen, en de tekst maar opnieuw lezen en maar denken. Ma alé, gameviewer, dat is ne soort viewmaster waar ge op kunt gamen of iets? Hoe kan dat nu? hé? het gaat precies toch om ne wagen? Of is dat dan in-game of zo?

Tot ik ietske lager scrollde en ook de foto van de gameviewer auto zag. Fjieuw.

Net mail terug gekregen waarin ze het dus inderdaad over dat max bedrag hebben waar @Mulan over heeft. Bij LMPlus is dat 30 euro.
Bewijsstukken die ze sturen zijn inderdaad van het pneumovax vaccin van vorig jaar, maar we zijn ondertussen wel al in 2022 he, dus wat vorig jaar terug betaald is mag nu toch niks meer uitmaken?
Het gaat altijd over prestatiejaar bij zo'n dingen. Dus als ze beide vaccins in 2021 hebben laten zetten dan zitten ze aan hun limiet. Dat maakt niet uit dat ge de papieren pas in 2022 hebt ingestuurd.

Edit: maar griepvaccin is in 2022 gezet? Toch eens bellen dan. Misschien hebben die een tweejaarlijkse limiet? (Zou me verbazen wel)

Het gaat altijd over prestatiejaar bij zo'n dingen. Dus als ze beide vaccins in 2021 hebben laten zetten dan zitten ze aan hun limiet. Dat maakt niet uit dat ge de papieren pas in 2022 hebt ingestuurd.
Griepvaccins zijn vorige week dinsdag bij de apotheek gehaald en woensdag bij de dokter laten zetten (en ook de woensdag die papieren bij het ziekenfonds gaan binnen steken).

Bluetooth in 2022...
Sta in de kou klaar om te vertrekken, moet alleen nog mijn podcast opzetten. Ik zet mijn earbuds aan, maar die connecteert precies niet. Mijn gsm is blijkbaar volop bezig connectie proberen te maken met de auto. Die af staat. Een kilometer verderop.

Echt, waarom suckt deze technologie zo hard?
Ook: https://xkcd.com/2055/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan