knight-rider
Well-known member
Ja, dat was ik net aan het doen, maar de factuur is dus nergens te vinden.Uitzoeken of je dat bedrag hebt betaald of niet, indien niet: vandaag contact opnemen met het ziekenhuis.
Heb dat ook voorgehad, vriendelijk gezegd dat als ze mijn betaalhistoriek zouden nagaan, ik nog nooit laattijdig heb betaald, behalve toen de dochter aan 6 weken oud werd opgenomen en haar hospitalisatie toen nog niet in orde was, toen heb ik direct een afbetaalplan aangevraagd, en dat ze dus redelijkerwijs kunnen aannemen dat ik de factuur wel zou betaald hebben als ze wél was aangekomen. Hebben die extra kost (10 of 15 euro?) Wel laten valllen toen, dezelfde dag nog betaald dan natuurlijk.
Het is een factuur van slechts 3 euro, ik vermoed voor een consultatie bij een dokter in het ziekenhuis (er is slechts een factuurnummer vermeld, dus ik heb er het raden naar), want daarvan heb ik idd geen factuur.
De extra kosten zijn in dit geval 5 euro.
Dit is de herinnering, maar wel ineens met een extra schadebedrag (forfaitair schadebedrag zoals zij het noemen).Moeilijk te bewijzen natuurlijk. Je krijgt meestal 1 of 2 herinneringen. Ik heb eens een incassobureau in mijn mailbox gehad na mijn verhuis omdat ik 1 herinnering van een ziekenhuisfactuur genegeerd had. (want DAN kunnen ze wel ineens mailen ipv brieven sturen) en toen ik contact opnam en zei dat ik meteen had betaald moest ik de extra kosten niet betalen.
Factuurdatum 26/10/2021, vervaldatum 10/12/2021 en dan nu de herinnering.
Sylverscythe
~(-ShAunYyyYY-)~