Squidward
Well-known member
Voorzichtig daarmee, romantische Disney prinsesjes zijn een bepaald type en altijd de heldin in hun eigen verhaal. Jij kan wel vinden dat je ingaat tegen bepaalde eisen maar in die ‘romantische momenten’ (en dóór die momenten) is het doorgaans *niet* de prinses die plooit.De tweede match is een Disney-prinsesje waarvan ik hier al eens een quote gepost heb. Beetje naïef en streeft een bepaald ideaalbeeld na (wat bij mij dan soms wat verstikkend overkomt), maar tegelijkertijd ontzettend lief en eerlijk en doet enorm veel moeite naar mij toe.
Wanneer ik inga tegen haar bepaalde 'eisen' uit dat ideaalbeeld, merk ik wel dat ze daar begrip voor heeft en dat daaruit dan altijd wel een aangenaam gesprek uit voortvloeit.
Kiezen dus tussen match 1 die zeer realistischer in het leven staat, maar waarmee ik waarschijnlijk iedere dag in de clinch lig of tussen match 2 die oprecht lief is en waarmee er (waarschijnlijk) heel veel romantische passionele momenten beleefd kunnen worden.
Ook wel een beetje teleurstellende dat een vrouw die niet op haar mond gevallen is, direct als een ‘dagelijkse in-de-clinch historie to be’ wordt afgedaan. Maar het blijft natuurlijk je eigen voorkeur, pas gewoon op voor ‘prinsessen’.

)