Het grote BeyondGaming Dating topic

Klinkt easy, en als vrouw ga je dan verder met match 15 van de week.
In tegenstelling, het probleem voor veel mannen is dat de matches hierna op zijn...

Klopt volledig.
Als je dan uiteindelijk eens een match hebt als man, dan ga je er sowieso veel energie insteken, ook al heb je misschien meteen het gevoel dat het niet zo goed klikt.
Maar vermits er niemand anders is, ga je toch even door, in de hoop dat het toch nog iets zou kunnen worden.
 
Klinkt easy, en als vrouw ga je dan verder met match 15 van de week.
In tegenstelling, het probleem voor veel mannen is dat de matches hierna op zijn...
ik denk dat het als vrouw ook niet makkelijk is. Die 14 andere matches zijn dan vaak van die gevallen van: 'eej afspreken op de parking?' 'welk kleur tractor eje gij?' ...

U weg tussen die complete marginalen vinden lijkt mij ook niet echt leuk... .
 
ik denk dat het als vrouw ook niet makkelijk is. Die 14 andere matches zijn dan vaak van die gevallen van: 'eej afspreken op de parking?' 'welk kleur tractor eje gij?' ...

U weg tussen die complete marginalen vinden lijkt mij ook niet echt leuk... .
Slaat nergens op.
Meeste mannen en vrouwen zitten met eerlijke bedoelingen op die sites.
Het grote verschil is dat zelfs een uiterst middelmatige vrouw véél meer keuze heeft dan een redelijke gast.

Daarom herlaal ik voor de zoveelste keer dat mannen beter vrouwen aanspreken in real live.
Daar kun je een verschil maken met humor, zelfvertrouwen...niet met die frustrerende online-toestanden.
Zelfs al is het uitgaansleven nu anders en vooral veel minder dan 20 jaar geleden.
 
Deze wil ik toch even delen ook.
Mijn februari-match op de vraag wat ze vooral zoekt in een partner.

Ze is trouwens Franstalig (wat voor mij geen breekpunt is), dus ik heb het snel even vertaald.
Dus niet letten op de vreemde zinsconstructie en grammaticale fouten.

Ik ben op zoek naar een man met een vleugje waanzin om als gekke mensen elkaar te laten lachen als kinderen, elkaar te plagen als tieners, elkaar te steunen als volwassenen en van elkaar te houden met de ogen van ouderen. Samen elke dag de volgende dag opbouwen. Gemaakt om elkaar te willen. Hand in hand verdergaan met 2, dan met 3 en 4 met prachtige kinderen en zeg tegen jezelf over 50 jaar 'kijk naar ons leven en dat van onze kleinkinderen die op hun beurt net als wij aan hun toekomst bouwen'. Ik ben niet perfect en zoek niet naar perfectie omdat ik de onvolmaaktheid van het dagelijks leven wil kennen door tegen mezelf te zeggen dat we alle obstakels kunnen overwinnen. Momenten samen beleven, getuige zijn van het leven van de ander, samen lachen, ons allebei uitlachen... Ik zou zeggen dat is wat ik wil en wat ik van een man verwacht.
 
Deze wil ik toch even delen ook.
Mijn februari-match op de vraag wat ze vooral zoekt in een partner.

Ze is trouwens Franstalig (wat voor mij geen breekpunt is), dus ik heb het snel even vertaald.
Dus niet letten op de vreemde zinsconstructie en grammaticale fouten.
Toch ook wel een serieuze boterham. Mooi wel, maar ik zou nooit spontaan zoiets kunnen bedenken. Die heeft dat ergens staan om te kunnen kopiëren en plakken? :unsure:
 
Toch ook wel een serieuze boterham. Mooi wel, maar ik zou nooit spontaan zoiets kunnen bedenken. Die heeft dat ergens staan om te kunnen kopiëren en plakken? :unsure:
Wel ja, dat was ook mijn bedenking. Want de andere zinnen komen iets minder poëtisch over... 🤭
Dus ik heb weer iets bijgeleerd: je moet uw standaardantwoorden voorbereiden! 😇🤭

Iemand geïnteresseerd in bovenstaande quote? Ik verkoop hem...
 
Luiheid zonder financiële zorgen is toch ook een ambitie? Luiheid is dan nog verkeerd, want voor die financiële zorgeloosheid heb je zelf gezorgd.

Maar rentenieren op je 45 klinkt inderdaad wat vreemd. Wat doe je dan de hele tijd? Naar Dubai vliegen en de patser uithangen? Mocht ik financieel zorgeloos zijn wil ik nog wel iets om handen hebben, zoals vrijwilligerswerk bij iets dat me boeit.
Voor de duidelijkheid: Ik heb nooit gezegd dat ik wou stoppen met werken op 45, alleen dat ik financieel vrij wou zijn.
Zij maakte daarvan dat ik wou stoppen met werken.
Ook raar dat dit wordt aanzien als een gebrek aan ambitie, neen ik spendeer gewoon alleen geld aan zaken die ik leuk vind zoals eens uitgaan, iets gaan eten , een festival of op reis. Maar ik koop niet elke 5 jaar een nieuwe auto of elke 2 jaar een nieuwe gsm. Of dure kleren, etc...
En ik werk in shiften plus nog een extra bijverdienste dus echt lui is dat ook niet te noemen.

Maar goed, danku iedereen voor de antwoorden was wel leerrijk.
 
Voor de duidelijkheid: Ik heb nooit gezegd dat ik wou stoppen met werken op 45, alleen dat ik financieel vrij wou zijn.
Zij maakte daarvan dat ik wou stoppen met werken.
Het probleem zal vooral zijn dat je de toelichting die je hier hebt gegeven, nooit hebt (kunnen) geven aan haar en dat komt dan wel wat vreemd over.

Maar opnieuw, in het algemeen (dus geen verwijt naar @GodWillsIt), zijn zulke zaken tijdens kennismakingsgesprekken echt nodig?
Is dat bij iedereen zo?
Ik word er wat moedeloos van. Dat zijn zaken die ik gewoon liever irl bespreek, tbh.

Maar ik heb niet te klagen, ik ben weer vertrokken op de Disney princess trein.
Straks komt mijn witte paard aan dat ik besteld heb op Amazon (waar anders ?😇) en dan ga ik straks nog "when you wish upon a star" zingen...
 
Het probleem zal vooral zijn dat je de toelichting die je hier hebt gegeven, nooit hebt (kunnen) geven aan haar en dat komt dan wel wat vreemd over.

Maar opnieuw, in het algemeen (dus geen verwijt naar @GodWillsIt), zijn zulke zaken tijdens kennismakingsgesprekken echt nodig?
Is dat bij iedereen zo?
Ik word er wat moedeloos van. Dat zijn zaken die ik gewoon liever irl bespreek, tbh.

Maar ik heb niet te klagen, ik ben weer vertrokken op de Disney princess trein.
Straks komt mijn witte paard aan dat ik besteld heb op Amazon (waar anders ?😇) en dan ga ik straks nog "when you wish upon a star" zingen...
Ja zij was direct heel serieus over alles( relaties, financiën, etc) , is ook de eerste keer dat ik daarover sprak met een tindermatch :ROFLMAO: .
 
Deze wil ik toch even delen ook.
Mijn februari-match op de vraag wat ze vooral zoekt in een partner.

Ze is trouwens Franstalig (wat voor mij geen breekpunt is), dus ik heb het snel even vertaald.
Dus niet letten op de vreemde zinsconstructie en grammaticale fouten.

Amai, dat zijn van die dingen die je denkt en in je dagboek schrijft/op je tumblr post. Als ik dit van een man zou krijgen, dan zou ik niet meer verder willen praten haha. Geen zin om aan zo'n geïdealiseerd plaatje te voldoen.
 
Deze wil ik toch even delen ook.
Mijn februari-match op de vraag wat ze vooral zoekt in een partner.

Ze is trouwens Franstalig (wat voor mij geen breekpunt is), dus ik heb het snel even vertaald.
Dus niet letten op de vreemde zinsconstructie en grammaticale fouten.
Het voelt voor mij een beetje als de hoger opgeleiden/zelfhulpboek variant van "if you can't handle me at my worst then you sure as hell don't deserve me at my best".
Maar dat is een oordeel op basis van enkel dit. Het kan evengoed een toffe madam zijn met een poetisch of zweverig kantje.
 
Ik heb die tekst nu al drie keer gelezen en het enige dat ze zoekt "in een man" is vier kinderen.
Als de rest is fluff en betekenisloos ik mijn ogen, want dat kun je niet "zoeken in iemand". Dat ervaar je automatisch met iemand als die je "maatje" is.

Of zoals ze zeggen, "I think I puked a little in my mouth".
 
Deze wil ik toch even delen ook.
Mijn februari-match op de vraag wat ze vooral zoekt in een partner.

Ze is trouwens Franstalig (wat voor mij geen breekpunt is), dus ik heb het snel even vertaald.
Dus niet letten op de vreemde zinsconstructie en grammaticale fouten.

Ze is wel een belangrijk punt vergeten hé.

Welk sterrenbeeld de man moet zijn
 
Hmm, ben vakkundig opzij gezet geweest met het typische 'ik heb momenteel nog een klik met iemand anders' verloop. Vind t wel spijtig, zeker omdat we al eens met elkaar gebeld hadden, en had daar redelijk goed gevoel bij. We gingen normaal gezien binnenkort een wandelingske doen met de hond, maar soit, het is wat het is.
 
Amai, dat zijn van die dingen die je denkt en in je dagboek schrijft/op je tumblr post. Als ik dit van een man zou krijgen, dan zou ik niet meer verder willen praten haha. Geen zin om aan zo'n geïdealiseerd plaatje te voldoen.
Geloof me, als man denk je wel hetzelfde, hoor.
Gelukkig zijn haar andere (niet-voorbereide) berichten wat meer down-to-earth, dus ik ga nog niet onmiddellijk afhaken.
Ik vergelijking met mijn januari-match is ze nog redelijk 'soft' in haar ideaalbeeld.

Het was naar mijn normen overigens een vruchtbaar Happn-weekend met 3 matches.
Met nummer 1 geen chat momenteel, met nummer 2 een paar aangename berichten (maar wordt niks) en nummer 3 is de Disney-match hierboven.

Wel opmerkelijk dat dit soort berichten (zowel van haar als van mijn januari-match) komen van mid-dertigers.
Van iemand die wat jonger is, kan ik een zekere idealisme en naïviteit nog ergens plaatsen, maar van zodra je wat jaren op de teller hebt, stap je toch af van dat ideaalbeeld?
Of zijn de voorbije relaties zo'n tegenslagen geweest, dat je voor niks minder wil gaan dan dat ideaalbeeld? Misschien eerder dat laatste...


Welk sterrenbeeld de man moet zijn
Dat kon ze al zien in mijn profiel, dus de astrologische match is al ingecalculeerd... 😁😋


Hmm, ben vakkundig opzij gezet geweest met het typische 'ik heb momenteel nog een klik met iemand anders' verloop.
Wel knap van haar dat ze dit gewoon nog eens laat weten en je niet geghost heeft...!
 
Dat of om gewoon van mij af te willen zijn, maar idd, ze was wel eerlijk
Wat de echte reden is, weet je natuurlijk niet.
Maar het resultaat is hetzelfde, dus op z'n minst wel duidelijk voor jou dat je er geen energie meer hoeft in te steken.
Wel jammer uiteraard dat er al wel een bepaalde verwachting was gecreëerd in verband met die wandeling.
 
Wel opmerkelijk dat dit soort berichten (zowel van haar als van mijn januari-match) komen van mid-dertigers.
Van iemand die wat jonger is, kan ik een zekere idealisme en naïviteit nog ergens plaatsen, maar van zodra je wat jaren op de teller hebt, stap je toch af van dat ideaalbeeld?
Of zijn de voorbije relaties zo'n tegenslagen geweest, dat je voor niks minder wil gaan dan dat ideaalbeeld? Misschien eerder dat laatste...
Er zijn ook wel wat vrouwen, de laatste jaren steeds meer, die het perfect normale ‘je moet niet settelen voor om het even wie gewoon omdat je (bijv) 35 bent’ niet meer onderscheiden van ‘je moet nooit settelen, voor niks never’. Natuurlijk verdient iedereen een partner die het lijstje aanvinkt, maar het zal nooit álles zijn en tegenwoordig is dat voor een bepaalde soort single meer en meer niet meer aanvaardbaar. Op zich is dat ook weer zo geen groot probleem, maar men doet een stuk minder moeite. Bijna elke date is nu een speeddate in dat ‘als het geen vuurwerk geeft na vier uur wandelen, op naar de volgende’.
 
Bijna elke date is nu een speeddate in dat ‘als het geen vuurwerk geeft na vier uur wandelen, op naar de volgende’.
Misschien voor vrouwen, die genoeg matches en keuzemogelijkheden hebben.
Voor een man ligt dat dan wat anders, gezien de zeer beperkte mogelijkheden, zie ook de posts van gisteren.

In elk geval, de teller concrete dates bij online daten staat hier nog steeds op 0/15 (als we 15 als doorsnee BG-maatstaf op jaarbasis mogen beschouwen 😉).
 
Terug
Bovenaan