Het grote BeyondGaming Dating topic

Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
Fire op zich is niks mis mee, maar qua wat je ziet op tv of leest in interviews zijn het gewoon geen aantrekkelijke persoonlijkheden. Ik ben er zeker van dat veel van die fire’s perfect gewone mensen zijn, maar wat verkoopt of kijkcijfers geeft zijn de extremere gevallen. Dan ben je zelfs met je beste bedoelingen gewoon slachtoffer van vooroordeel of slechte info. Dat wil niet zeggen dat die dame maandelijks een nieuw paar schoenen zou willen of een gasrekening zonder verpinken betalen, eerder dat ze met een beeld zit van ‘oei, die weegt zijn boterhammen af en gaat ergens in Bumfck Roemenië gaan wonen omdat het zo goedkoop is’. Het ligt zeker niet aan jou, is gewoon een fout beeld.
 
Wat ik zou denken dan: "die gaat zijn eigen ding doen terwijl ik nog 20j moet gaan werken, ik zie niet in hoe dat als koppel gaat werken?"
De kans is klein dat iemand met FIRE ambities de financiële potjes bij elkaar zal gooien he, die gaat ZIJN geld beschermen... Terwijl veel mensen als ze al een paar jaar een koppel zijn gewoon alles op 1 hoop smijten et voila, het is "ons" geld. Geen idee naar kinderen toe of daarover werd gesproken en of dat van toepassing is, maar een FIRE -persoon zal aan 45 ook niet braafjes thuis zitten continu omdat de kinderen schoolplichtig zijn, de kans is groter dat die wil reizen bvb.

Ik zou toch ook eerder denken "Nee bedankt!"
 
Nu wil ik wel weten wat jouw... Afwijking? is. 😁

Ik hecht (te) veel belang aan mijn eigen goesting doen, te weinig huisvader gehalte dan de meeste kunnen mee omgaan of verwachten denk ik :)
Of ik moet gewoon een vinden met dezelfde mindset/hobby's etc
(en het onderwerp kinderen is ook al vaak dealbreaker geweest)
 
Ik hecht (te) veel belang aan mijn eigen goesting doen, te weinig huisvader gehalte dan de meeste kunnen mee omgaan of verwachten denk ik :)
Dus eigenlijk meer LAT- materiaal dan? Of lees ik het verkeerd?
Of ik moet gewoon een vinden met dezelfde mindset/hobby's etc
(en het onderwerp kinderen is ook al vaak dealbreaker geweest)
Ja, dat snap ik wel, het aantal mensen dat geen kinderen wil is kleiner dan omgekeerd.

Hoe oud ben je nu ook alweer? Want hoe ouder hoe minder kans dat dat de dealbrekers gaan blijven vooral.
 
Bijna 37. Niet persé LAT relatie hoor. Gewoon iemand met zelf een goed gevulde agenda, geen huismus. Of waarmee ik mijn tijd die ik spendeer aan hobby's kan delen omdat die dezelfde heeft. Idealiter vind ik inderdaad iemand met 1 of 2 kindjes, die al voorbij pamperfase zijn. Want 't is niet dat ik een afkeer heb van kinderen, wil gewoon geen 5 jaar hypothekeren.
 
Of misschien wilt ze voor haar 45ste ook een leven hebben en genieten door wel geld op te durven doen :unsure: .
Dat zou het kunnen zijn, als er in de relevante threads sommigen hun uitgavepatroon eens uit de doeken deden (met als plan dan FIRE) was dat soms nogal extreem.

Ik heb jaren terug ook wat dates gehad met iemand die voor het Europese parlement werkte, en dat was nog een "geldbeestje" (in het plaatselijke dialect). Ze vond haar eigen loon veel te laag en gaf mij dan na enkele dates de raad om voor de EU te werken want money money. Dan was een van haar manieren om zich te amuseren om te shoppen in Zwitserland, of all places. Voor de rest lief meisje maar op dat vlak klikte dat toch niet. Zo'n grote nadruk op geld als je ocharme een paar keer samen op stap bent geweest vond ik vooral vreemd.
 
Bijna 37. Niet persé LAT relatie hoor. Gewoon iemand met zelf een goed gevulde agenda, geen huismus. Of waarmee ik mijn tijd die ik spendeer aan hobby's kan delen omdat die dezelfde heeft. Idealiter vind ik inderdaad iemand met 1 of 2 kindjes, die al voorbij pamperfase zijn. Want 't is niet dat ik een afkeer heb van kinderen, wil gewoon geen 5 jaar hypothekeren.
Dan zit je toch al in de juiste leeftijd om grotere kans te hebben op gelijkgestemde zielen. Voorlopig een goeike gevonden? Of toch nog twijfelen en hopen dat er meer balans kan komen?
 
Vrouwen met een deftige filmsmaak zijn dan blijkbaar al even moeilijk te vinden als vrouwen met een deftige muzieksmaak.

(mopke hé, voor ik een waarschuwing krijg :unsure: )

Avondland toch..... 't is dan ook niet de bedoeling op zo'n date date je echt naar de film kijkt. Als die goed is, werkt het niet eh. Elke keer stoppen met muilen omdat er iets spannends in de film gebeurt, dat is niet de bedoeling.

Soms is dat toch een mysterie hoe jij ooit van't straat bent geraakt hoor. :tongue:
 
Avondland toch..... 't is dan ook niet de bedoeling op zo'n date date je echt naar de film kijkt. Als die goed is, werkt het niet eh. Elke keer stoppen met muilen omdat er iets spannends in de film gebeurt, dat is niet de bedoeling.

Soms is dat toch een mysterie hoe jij ooit van't straat bent geraakt hoor. :tongue:
Die vraag zal mijn vrouw zich vast ook af en toe stellen. :unsure:
 
Daarom heb ik met mijn huidige vrouw, op onze tweede date, Superbad gekeken :unsure: .

Al is die natuurlijk wel geniaal
 
Avondland toch..... 't is dan ook niet de bedoeling op zo'n date date je echt naar de film kijkt. Als die goed is, werkt het niet eh. Elke keer stoppen met muilen omdat er iets spannends in de film gebeurt, dat is niet de bedoeling.

Soms is dat toch een mysterie hoe jij ooit van't straat bent geraakt hoor. :tongue:
Oei. Dan doe ik het dus al heel de tijd verkeerd. Ik kies een goede film en zet die dan continue op pauze tijdens de gezellige mimenten. :unsure:
 
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd val je toch in slaap in de zetel. Maakt niet uit bij welke film.
452c8l.jpg

(Wij zijn 2 maand verder en deze week voor het eerst samen tv gekeken. 🙈)
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik zou gewoon oprecht geïnteresseerd naar de andere persoon vragen waarom die dat wil bereiken.
Iemand ontmatchen omdat je allerlei aannames maakt over 1 antwoord, zonder open te staan of context & motivatie daar achter: red flag
 
Terug
Bovenaan