Het grote BeyondGaming Dating topic

Hoop doet leven éh!
Ik mis wel die tijden. Per ongeluk de grootste draak naar rechts gooien om dan vast te stellen dat die ook denkt een kans te maken.
Heel eventjes dan de nieuwe Denis Black Magic wanen & geloven dat iedereen u wil, om dan droog de match op te heffen. En de volgende 5229 swipes die ge wel zou doen, niks opleveren :headshake:

aah good times
 
temp.png
 
Maar dan toch remote door mij bediend? 😍
Of moet je daarvoor op hetzelfde WiFi-netwerk zitten om de app te kunnen gebruiken?
Maar ik snap wel de 😍 van @xAnyana en @Vrouwtje Theelepel ...
Toevallig weet ik dat je geen wifi nodig hebt, werkt ook prima op 4g of zo.
Je moet alleen allebei een account maken en dan vriendjes worden. 😉
Heb ik gehoord via via. Het zou op die manier zelfs werken als de één in Blankenberge is of zo en de ander in Brussel. Ik zeg maar iets.
 
Hoop doet leven éh!
Ik mis wel die tijden. Per ongeluk de grootste draak naar rechts gooien om dan vast te stellen dat die ook denkt een kans te maken.
Heel eventjes dan de nieuwe Denis Black Magic wanen & geloven dat iedereen u wil, om dan droog de match op te heffen. En de volgende 5229 swipes die ge wel zou doen, niks opleveren :headshake:

aah good times
Van straat dan of gewoon niet meer online aan het daten?
 
Toevallig weet ik dat je geen wifi nodig hebt, werkt ook prima op 4g of zo.
Je moet alleen allebei een account maken en dan vriendjes worden. 😉
Heb ik gehoord via via. Het zou op die manier zelfs werken als de één in Blankenberge is of zo en de ander in Brussel. Ik zeg maar iets.

Blankenberge én Brussel. Alleen Charleroi ontbreekt nog in het lijstje om er de gouden driehoek van te maken 😋
No offense tegen mensen uit die regio's, ik heb zelf 10+ jaar in Brussel gewoond...

4G... en dan maar hopen dat het netwerk stabiel blijft op cruciale momenten :)
 
Blijkbaar zitten er op Feeld (volgens hen) verrassend veel koppels. Van wat ik van hen hoor, is die app niet zo sterk gericht op casual seks

En welke dating apps zien jullie dan beter geschikt voor casual seks?

En daar gaat mijn reputatie dat ik op zoek ben naar 'iets serieus'.
Zal er dan maar volledigheidshalve, ook al is het gelogen, bijschrijven dat ik het 'vraag voor een vriend'...
 
Anderzijds @Slyke volgens Bg-gemiddelden moet je het voor niet-casual seks ook maar 3 tot 5 dates volhouden, da's nu ook ZO gigantisch veel niet he. 😇
 
Tinder leidt naar mijn gevoel louter en alleen naar casual seks.
Normaal verloop: slapen met elkaar, niets meer van elkaar horen voor een periode van twee maand om dan een uitnodiging te krijgen om "een film te zien" op donderdagavond (om de één of andere reden is het altijd een romcom uit de jaren 2000, fukin great).
 
En welke dating apps zien jullie dan beter geschikt voor casual seks?

En daar gaat mijn reputatie dat ik op zoek ben naar 'iets serieus'.
Zal er dan maar volledigheidshalve, ook al is het gelogen, bijschrijven dat ik het 'vraag voor een vriend'...

Zelf heb ik daar geen idee van :thinking: Ik wou enkel aangeven dat volgens die 2 vriendinnen Feeld niet enkel daarop gericht is, of hun indruk is toch dat er ook best wat singles zitten die aangeven op zoek te zijn naar een relatie.

Op Feeld en eender welke dating app zal je inderdaad wel mensen vinden die op zoek zijn naar iets casual. Ook op Tinder, ik ken een paar mensen die daar op zitten/zaten op zoek naar een relatie maar er zitten gegarandeerd ook andere.
 
Tinder leidt naar mijn gevoel louter en alleen naar casual seks.
Normaal verloop: slapen met elkaar, niets meer van elkaar horen voor een periode van twee maand om dan een uitnodiging te krijgen om "een film te zien" op donderdagavond (om de één of andere reden is het altijd een romcom uit de jaren 2000, fukin great).
Vrouwen met een deftige filmsmaak zijn dan blijkbaar al even moeilijk te vinden als vrouwen met een deftige muzieksmaak.

(mopke hé, voor ik een waarschuwing krijg :unsure: )
 
Anderzijds @Slyke volgens Bg-gemiddelden moet je het voor niet-casual seks ook maar 3 tot 5 dates volhouden, da's nu ook ZO gigantisch veel niet he. 😇
Ik begrijp misschien niet zo goed wat je bedoelt, maar hebben de meesten hier dan een definitieve match gevonden na 3 à 5 dates?

Op Feeld en eender welke dating app zal je inderdaad wel mensen vinden die op zoek zijn naar iets casual. Ook op Tinder, ik ken een paar mensen die daar op zitten/zaten op zoek naar een relatie maar er zitten gegarandeerd ook andere.
Bij de meeste Tinder profielen zie ik wel staan dat ze op zoek zijn naar 'langetermijn'.
De optie 'long term, open for short' vind ik nog altijd het meest realistische ergens.

Momenteel lijkt mij Feeld nog altijd het meest aangewezen voor casual..., ook al zullen er altijd zijn die daar inderdaad ook een serieuze relatie uithalen.
Of iets casual dat uitgroeit tot toch iets meer...
 
Ik begrijp misschien niet zo goed wat je bedoelt, maar hebben de meesten hier dan een definitieve match gevonden na 3 à 5 dates?
Nee, dan wordt er in bed gedoken gemiddeld wanneer je niet open staat voor ONS. 😉
Maar dan moet je idd wel de eerste 3 tot 5 dates "overleven". 😬
 
Terug
Bovenaan