Het grote BeyondGaming Dating topic

Kleine update van langs mijn kant.
Tinder heeft nog altijd niks concreets opgeleverd, maar intussen ook Happn erbij genomen, waar er wel een paar likes binnenkwamen en ook een match.
Geen grote aantallen, maar beter dan niks...

Met mijn match vrij snel beginnen chatten, maar de eerste conversaties kwamen bij mij vrij verstikkend over.
Iemand die op zoek is naar haar droomprins en een bepaald ideaalbeeld voor ogen heeft, de spreekwoordelijke prins op het witte paard.
Gisteren was ik nog ergens van plan om de handdoek in de ring te werpen en ik keek niet echt meer uit naar een volgend chatmoment.

Uiteindelijk toch maar terug beginnen praten en opeens kwam er wel een kantelmoment bij mij waarbij ik het opeens heel aangenaam begon te vinden.
Vanmiddag opnieuw een fijn contact gehad en ik keek nu ook wel uit naar haar berichtjes...

Het is in elk geval zo dat ze van langs haar kant al aan het dromen is (want blijkbaar past alles wat ik zeg wel ergens in haar ideaalbeeld), terwijl ik eerder een afwachtende en realistischere houding heb.

We gaan nu toch wel proberen om een eerste date vast te leggen, want te lang uitstellen zou alleen maar veel teleurstelling kunnen geven (vooral dan voor haar, gezien haar verwachtingen).

Maar wie weet klikken we wel heel goed in het echt 😊🥰...

Dat chatten mag eigenlijk enkel dienen om een soort van gemeen raakvlak te vinden, wat dan kan dienen als basis voor eens af te spreken IRL.

Wekenlang berichtjes sturen is gewoon een totale waste of energy als je effectief een lief zoekt.

De "truuk" ligt em natuurlijk in niet te snel te pushen voor een meet. Of die zo laagdrempelig te maken dat het bijna geen moeite moet kosten (een koffietje ergens op weg naar iets helemaal anders bvb). Maar da's allemaal gemakkelijk gezegd natuurlijk. Zo eenvoudig is het niet om die "afspreken met een onbekende" muur te overwinnen.

Zo eenvoudig is het niet om die "afspreken met een onbekende" muur te overwinnen.
Nochtans is dat wel heel de bedoeling van u op Tinder & co te zetten. Het is een beetje aanvoelen zeker wanneer de tijd rijp is om een visje te werpen rond in het echt afspreken? Voor de ene is dat na 5 zinnen, de andere doet daar weken over.

Dat chatten mag eigenlijk enkel dienen om een soort van gemeen raakvlak te vinden, wat dan kan dienen als basis voor eens af te spreken IRL.

Wekenlang berichtjes sturen is gewoon een totale waste of energy als je effectief een lief zoekt.

Mijn persoonlijk gevoel is toch ook dat het niet te lang mag duren.
Niet zozeer omwille van de waste of time, maar omwille van het beeld dat zo gevormd wordt van iemand in het hoofd, wat in veel gevallen niet overeenkomt met de realiteit.

Iemand ervaring met feeld?
Ik had deze onlangs ook eens geïnstalleerd in mijn zoektocht naar online datingapps.

App gericht op casual seks en/of voor het vinden van iemand met dezelfde kinks.

Ik moet eerlijk zeggen dat de meerderheid van de vrouwelijke profielen die ik zie passeren stuk voor stuk aantrekkelijk tot zeer aantrekkelijk zijn.
Geen bimbo-toestanden, maar natuurlijk ogende vrouwen (genre de vrouw van op de hoek van de straat) die op zoek zijn naar...

Ik vermoed dan ook dat de meesten een stortvloed aan mannelijke fans over zich heen krijgen.
Benieuwd wel naar iemand die hiermee al succes heeft geboekt.

Gisteren een match via bumble. Had het nog eens opgestart na lange tijd en ook weinig succes.

Alvast al een leuk gesprek gehad, en ze is nog niet gaan lopen... :lol:

Ze woont wel wat verder, +/- 35km van hier, maar we zien wel hoe het loopt, eerste indruk alvast zeer positief van mijne kant uit toch...

Was beetje verbaasd dat het echt een vlotte babbel was, meteen ook wat aftoetsen wat de verwachtingen zijn, wat logisch is uiteraard.

Gisteren een match via bumble. Had het nog eens opgestart na lange tijd en ook weinig succes.

Alvast al een leuk gesprek gehad, en ze is nog niet gaan lopen... :laugh:

Ze woont wel wat verder, +/- 35km van hier, maar we zien wel hoe het loopt, eerste indruk alvast zeer positief van mijne kant uit toch...

Was beetje verbaasd dat het echt een vlotte babbel was, meteen ook wat aftoetsen wat de verwachtingen zijn, wat logisch is uiteraard.
35 km is nu toch niet ver vind ik, zeker als je niet in een stad woont heb je anders toch maar een kleine "vijver" denk ik.

Ik had deze onlangs ook eens geïnstalleerd in mijn zoektocht naar online datingapps.

Ik moet eerlijk zeggen dat de meerderheid van de vrouwelijke profielen die ik zie passeren stuk voor stuk aantrekkelijk tot zeer aantrekkelijk zijn.
Geen bimbo-toestanden, maar natuurlijk ogende vrouwen (genre de vrouw van op de hoek van de straat) die op zoek zijn naar...

Ik vermoed dan ook dat de meesten een stortvloed aan mannelijke fans over zich heen krijgen.
Zeker dat 't geen bots zijn? Allez, ik hoop 't oprecht voor u, maar als 't te mooi is om waar te zijn...

Voor wat het waard is: ik ken 2 vrouwen die op Feeld zitten, op basis van die mini-steekproef zijn er dus effectief echte vrouwen die daarop actief zijn 😋
Ik heb nog geen speciale klachten gehoord van hen over die app, ik vermoed dus dat het zoals op alle dating platformen is qua overload aan mannelijke aandacht zodra je een vrouw bent, maar ook niet erger.

Blijkbaar zitten er op Feeld (volgens hen) verrassend veel koppels. Van wat ik van hen hoor, is die app niet zo sterk gericht op casual seks, wel meer op kinks dan doorsnee dating apps maar ook niet uitsluitend dat. Veel zal ook afhangen van hoe je het zelf invult, met welke gebruikers je probeert een connectie te leggen zeker?

Het is nu ook niet zo dat ik dáár wel matches krijg... 🥺😉

Momenteel is online dating hetzelfde als irl:
mooie, leuke vrouwen waar je eens mag naar kijken en daar blijft het dan bij.
Had eigenlijk gisteren er nieuwe foto's opgezet een paar selfies genomen totdat er een paar betere uit de bus kwamen, ben verre van fotogeniek of fotomodel ofzo, maar vandaag al een 2de match gehad, ze heeft mij wel meteen ge unmatched. Ik wil maar zeggen goede foto's kunnen zeker helpen, ben vaak niet spontaan op foto, dus maar blijven proberen voor wat meer naturel exemplaren...
Kan dus effectief veel doen.

Had eigenlijk gisteren er nieuwe foto's opgezet een paar selfies genomen totdat er een paar betere uit de bus kwamen, ben verre van fotogeniek of fotomodel ofzo, maar vandaag al een 2de match gehad, ze heeft mij wel meteen ge unmatched. Ik wil maar zeggen goede foto's kunnen zeker helpen, ben vaak niet spontaan op foto, dus maar blijven proberen voor wat meer naturel exemplaren...
Kan dus effectief veel doen.

Conclusie van uw 'onderzoek' is dat goede foto's zorgen voor extra foutieve spastische vingerbewegingen die meteen daarna terug worden gecorrigereerd

uhu

Conclusie van uw 'onderzoek' is dat goede foto's zorgen voor extra foutieve spastische vingerbewegingen die meteen daarna terug worden gecorrigereerd

uhu
Wou gewoon bedoelen dat ik een tweede match had, al dan niet bedoeld of niet

Is al redelijk uitzonderlijk voor mij

Hoop doet leven éh!
Ik mis wel die tijden. Per ongeluk de grootste draak naar rechts gooien om dan vast te stellen dat die ook denkt een kans te maken.
Heel eventjes dan de nieuwe Denis Black Magic wanen & geloven dat iedereen u wil, om dan droog de match op te heffen. En de volgende 5229 swipes die ge wel zou doen, niks opleveren :headshake:

aah good times

temp.png

Terug
Bovenaan