Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er van af wat jij als "eindeloos" beschouwd, niet? Ik denk dat ik met 1 van mijn tinderdate zelfs nog geen 20 berichten had gewisseld toen er plots: "zeg, ik heb donderdag verlof, goesting om af te spreken?" verscheen![]()
Helemaal mee eens! En dan is het "ik ga het hier bij laten, dit loopt niet aan het tempo waar ik me comfortabel bij voel" en hop, delete!Dat er natuurlijk enige voorzichtigheid is aan de overkant, dat snap ik wel.
En dat afspreken met een wildvreemde ook wel moeilijk is voor sommigen, dat begrijp ik ook zeker.
Maar als er na honderden berichten geen concrete date komt, dan stopt het ergens.
Vrouwen met een deftige filmsmaak zijn dan blijkbaar al even moeilijk te vinden als vrouwen met een deftige muzieksmaak.
(mopke hé, voor ik een waarschuwing krijg )
Tinder leidt naar mijn gevoel louter en alleen naar casual seks.
Normaal verloop: slapen met elkaar, niets meer van elkaar horen voor een periode van twee maand om dan een uitnodiging te krijgen om "een film te zien" op donderdagavond (om de één of andere reden is het altijd een romcom uit de jaren 2000, fukin great).
Nu wil ik wel weten wat jouw... Afwijking? is.Het is moeilijk om een gepast potje voor mijn vreemd gevormde dekseltje te vinden

LOL weet je dat nu nog niet?Nu wil ik wel weten wat jouw... Afwijking? is.![]()

Ja, als je die impuls niet kan bedwingen ben je idd snel terug single ook!LOL weet je dat nu nog niet?
(serial killer)![]()

Ik zou denken dat ze misschien niet helemaal bekend is met FIRE en/of denkt dat je op je 45ste wilt beginnen lanterfanten/ geld erdoor jagen en niet meer financieel mee wilt instaan voor haar en/of eventuele kinderen?Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
Lees; ik wil sparen, ge gaat geen dure sacoches krijgenNet ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Ik vraag me vooral af hoe je met zo'n onderwerpen afkomt op Tinder.Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Vraag het haar eensIk vraag me vooral af hoe je met zo'n onderwerpen afkomt op Tinder.

Fire op zich is niks mis mee, maar qua wat je ziet op tv of leest in interviews zijn het gewoon geen aantrekkelijke persoonlijkheden. Ik ben er zeker van dat veel van die fire’s perfect gewone mensen zijn, maar wat verkoopt of kijkcijfers geeft zijn de extremere gevallen. Dan ben je zelfs met je beste bedoelingen gewoon slachtoffer van vooroordeel of slechte info. Dat wil niet zeggen dat die dame maandelijks een nieuw paar schoenen zou willen of een gasrekening zonder verpinken betalen, eerder dat ze met een beeld zit van ‘oei, die weegt zijn boterhammen af en gaat ergens in Bumfck Roemenië gaan wonen omdat het zo goedkoop is’. Het ligt zeker niet aan jou, is gewoon een fout beeld.Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Of misschien wilt ze voor haar 45ste ook een leven hebben en genieten door wel geld op te durven doenIk zou denken dat ze misschien niet helemaal bekend is met FIRE en/of denkt dat je op je 45ste wilt beginnen lanterfanten/ geld erdoor jagen en niet meer financieel mee wilt instaan voor haar en/of eventuele kinderen?
.