Het grote BeyondGaming Dating topic

Anderzijds @Slyke volgens Bg-gemiddelden moet je het voor niet-casual seks ook maar 3 tot 5 dates volhouden, da's nu ook ZO gigantisch veel niet he. 😇
Ik begrijp misschien niet zo goed wat je bedoelt, maar hebben de meesten hier dan een definitieve match gevonden na 3 à 5 dates?

Op Feeld en eender welke dating app zal je inderdaad wel mensen vinden die op zoek zijn naar iets casual. Ook op Tinder, ik ken een paar mensen die daar op zitten/zaten op zoek naar een relatie maar er zitten gegarandeerd ook andere.
Bij de meeste Tinder profielen zie ik wel staan dat ze op zoek zijn naar 'langetermijn'.
De optie 'long term, open for short' vind ik nog altijd het meest realistische ergens.

Momenteel lijkt mij Feeld nog altijd het meest aangewezen voor casual..., ook al zullen er altijd zijn die daar inderdaad ook een serieuze relatie uithalen.
Of iets casual dat uitgroeit tot toch iets meer...
 
Ik begrijp misschien niet zo goed wat je bedoelt, maar hebben de meesten hier dan een definitieve match gevonden na 3 à 5 dates?
Nee, dan wordt er in bed gedoken gemiddeld wanneer je niet open staat voor ONS. 😉
Maar dan moet je idd wel de eerste 3 tot 5 dates "overleven". 😬
 
Nee, dan wordt er in bed gedoken gemiddeld wanneer je niet open staat voor ONS. 😉
Maar dan moet je idd wel de eerste 3 tot 5 dates "overleven". 😬
Op die manier... 5 dates en waarschijnlijk eindeloos online chatten vooraf...

Het al dan niet openstaan voor ONS of FWB is wel iets wat ik regelmatig zie passeren op vrouwelijke profielen.

En dankzij Feeld weet ik nu ook wat FFM, FFF, MMF, etc... betekent.
Simpel, maar had het niet meteen door... 😊
 
Op die manier... 5 dates en waarschijnlijk eindeloos online chatten vooraf...
Hangt er van af wat jij als "eindeloos" beschouwd, niet? Ik denk dat ik met 1 van mijn tinderdate zelfs nog geen 20 berichten had gewisseld toen er plots: "zeg, ik heb donderdag verlof, goesting om af te spreken?" verscheen 🤷🏼

En dankzij Feeld weet ik nu ook wat FFM, FFF, MMF, etc... betekent.
Simpel, maar had het niet meteen door... 😊
Ik had @xAnyana daarvoor! 🤣

#boomers
 
Hangt er van af wat jij als "eindeloos" beschouwd, niet? Ik denk dat ik met 1 van mijn tinderdate zelfs nog geen 20 berichten had gewisseld toen er plots: "zeg, ik heb donderdag verlof, goesting om af te spreken?" verscheen 🤷🏼

Als ik het heb over mijn laatste chatsessies van vorige week: eindeloos, in die zin dat bijna continu (veel te) serieuze berichten binnenkomen op elk moment van de dag, tot op een moment dat je eigenlijk niet meer weet wat nog te zeggen op alle 'ondervragingen'.

Dat er natuurlijk enige voorzichtigheid is aan de overkant, dat snap ik wel.
En dat afspreken met een wildvreemde ook wel moeilijk is voor sommigen, dat begrijp ik ook zeker.
Maar als er na honderden berichten geen concrete date komt, dan stopt het ergens.
 
Dat er natuurlijk enige voorzichtigheid is aan de overkant, dat snap ik wel.
En dat afspreken met een wildvreemde ook wel moeilijk is voor sommigen, dat begrijp ik ook zeker.
Maar als er na honderden berichten geen concrete date komt, dan stopt het ergens.
Helemaal mee eens! En dan is het "ik ga het hier bij laten, dit loopt niet aan het tempo waar ik me comfortabel bij voel" en hop, delete!
 
Tinder leidt naar mijn gevoel louter en alleen naar casual seks.
Normaal verloop: slapen met elkaar, niets meer van elkaar horen voor een periode van twee maand om dan een uitnodiging te krijgen om "een film te zien" op donderdagavond (om de één of andere reden is het altijd een romcom uit de jaren 2000, fukin great).

Ik heb toch andere ervaringen. Ik ben totaal niet voor een Ons dus wie weet ligt het daaraan?

Ik krijg vaak de week erna al een uitnodiging om de vorige film proberen verder te bekijken

En ook al een paar keer een relatie gehad via tinder
 
Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
Ik zou denken dat ze misschien niet helemaal bekend is met FIRE en/of denkt dat je op je 45ste wilt beginnen lanterfanten/ geld erdoor jagen en niet meer financieel mee wilt instaan voor haar en/of eventuele kinderen?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vanaf nu zeg ik trots tegen elke vrouw ' goh ja het is mijn levensdoel eigenlijk om tot 67 te werken en dan dood te vallen zodat jij de spaarcenten nog kan opdoen '.
 
Terug
Bovenaan