Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zou gewoon oprecht geïnteresseerd naar de andere persoon vragen waarom die dat wil bereiken.
Iemand ontmatchen omdat je allerlei aannames maakt over 1 antwoord, zonder open te staan of context & motivatie daar achter: red flag
Gohja, zoals al gezegd, dat is waarschijnlijk ook gewoon het teken dat de persoon al niet zo geïnteresseerd was.
 
Ik zou gewoon oprecht geïnteresseerd naar de andere persoon vragen waarom die dat wil bereiken.
Iemand ontmatchen omdat je allerlei aannames maakt over 1 antwoord, zonder open te staan of context & motivatie daar achter: red flag
Je kan dat niet meer vragen als je geunmatched bent, denk ik?
 
Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
Uiteraard kunnen wij dat. Want het is toch algemeen geweten dat elke vrouw op exact dezelfde manier denkt. Dus waarom zouden wij geen toelichting kunnen geven over wat er in een andere vrouw omgaat en dat dan op basis van 2 uit een ruimere context gehaalde zinnetjes?

Als ik thuis ben, log ik straks ff in op het gemeenschappelijk vrouwenbrein en laat ik je wat weten.
 
Uiteraard kunnen wij dat. Want het is toch algemeen geweten dat elke vrouw op exact dezelfde manier denkt. Dus waarom zouden wij geen toelichting kunnen geven over wat er in een andere vrouw omgaat en dat dan op basis van 2 uit een ruimere context gehaalde zinnetjes?

Als ik thuis ben, log ik straks ff in op het gemeenschappelijk vrouwenbrein en laat ik je wat weten.
Breng je dan ook ffe die handleiding mee die ik je al enkele maanden geleden gevraagd had?
 
Uiteraard kunnen wij dat. Want het is toch algemeen geweten dat elke vrouw op exact dezelfde manier denkt. Dus waarom zouden wij geen toelichting kunnen geven over wat er in een andere vrouw omgaat en dat dan op basis van 2 uit een ruimere context gehaalde zinnetjes?

Als ik thuis ben, log ik straks ff in op het gemeenschappelijk vrouwenbrein en laat ik je wat weten.
Zoiets dan

 
Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
Je bent mogelijk ontmatcht omdat je met die uitspraak onder de categorie 'snoever' valt.

Persoonlijk zou ik iemand die ik nog niet in levende lijve heb ontmoet, liever niet horen zaniken over zijn/haar financiën. Hoe kan zoiets überhaupt een onderwerp zijn in een verkennende chat na een match?
 
En wat is 'financieel' vrij ook en wat laat je eruit van dat gesprek? Wat betekent FIRE dan? Dat je vanaf 45 elke dag cocktails wil heisen in Dubai in je fancy linnen hemd en je nog een trofeevrouwtje zoekt?
 
Je bent mogelijk ontmatcht omdat je met die uitspraak onder de categorie 'snoever' valt.

Persoonlijk zou ik iemand die ik nog niet in levende lijve heb ontmoet, liever niet horen zaniken over zijn/haar financiën. Hoe kan zoiets überhaupt een onderwerp zijn in een verkennende chat na een match?
Wat is een snoever? Is dat snuiver in een of ander dialect?
 
Het kan wel een stevige discussie uitlokken: "Wat zou jij doen als je een heel groot bedrag met de lotto wint?". Gaat ook op voor FIRE, met het verschil dat je er dan voor gewerkt hebt.
 
Resultaat van de januari maand:

- Eén match, maar na drie zinnen liet ze niets meer van zich horen en na twee weken complete stilte heb ik haar dan maar verwijderd.

Op naar februari. :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Net ontmatcht geweest door een dame omdat ik zei dat ik graag op 45 financieel vrij zou zijn.
Zij antwoordde: Oei das is niet aantrekkelijk, zo vroeg stoppen met werken en dan werd ik verwijderd.
Kan iemand van de dames even toelichten?
Geen dame hier maar de uitleg hiervoor is simpel.
Ze ziet je als iemand met een gebrek aan ambitie.
Vrouwen willen iemand waar ze kunnen naar opkijken (op alle vlakken) iemand die vanaf zijn 45ste op zijn luie krent wil liggen past niet in dat plaatje.
 
Geen dame hier maar de uitleg hiervoor is simpel.
Ze ziet je als iemand met een gebrek aan ambitie.
Vrouwen willen iemand waar ze kunnen naar opkijken (op alle vlakken) iemand die vanaf zijn 45ste op zijn luie krent wil liggen past niet in dat plaatje.
Luiheid zonder financiële zorgen is toch ook een ambitie? Luiheid is dan nog verkeerd, want voor die financiële zorgeloosheid heb je zelf gezorgd.

Maar rentenieren op je 45 klinkt inderdaad wat vreemd. Wat doe je dan de hele tijd? Naar Dubai vliegen en de patser uithangen? Mocht ik financieel zorgeloos zijn wil ik nog wel iets om handen hebben, zoals vrijwilligerswerk bij iets dat me boeit.
 
Helemaal mee eens! En dan is het "ik ga het hier bij laten, dit loopt niet aan het tempo waar ik me comfortabel bij voel" en hop, delete!
Klinkt easy, en als vrouw ga je dan verder met match 15 van de week.
In tegenstelling, het probleem voor veel mannen is dat de matches hierna op zijn...
 
Maar rentenieren op je 45 klinkt inderdaad wat vreemd. Wat doe je dan de hele tijd? Naar Dubai vliegen en de patser uithangen? Mocht ik financieel zorgeloos zijn wil ik nog wel iets om handen hebben, zoals vrijwilligerswerk bij iets dat me boeit.
Ik heb anders genoeg dingen die ik (meer) wil doen zonder dat ik moet werken of denken aan geld verdienen. :biglaugh:
 
Klinkt easy, en als vrouw ga je dan verder met match 15 van de week.
In tegenstelling, het probleem voor veel mannen is dat de matches hierna op zijn...
Misschien heeft zijn uitspraak er zelf helemaal niets mee te zien en was er inderdaad gewoon elders een interessante match waarmee ze verdergaat.
Ik heb mijn account ook gewoon verwijderd toen ik mijn vriend ontmoet had zonder eerst mijn matchen in te lichten (ik vermoed dat dit dan verschijnt als een unmatch’).

Je moet niet altijd focussen op hetgeen je gezegd hebt. Ooit kom je de juiste tegen en zult ge uw woorden niet moeten wikken en wegen.
 
Terug
Bovenaan