Het grote BeyondGaming Dating topic

Zoals ik het begrijp, gaat het vooral over het succesvol huwelijk van 40 jaar waar je naar opkijkt.
Niet zozeer het feit dat ze daarvoor geen relaties gehad hebben, wat ik dacht dat uw oorspronkelijke 'ideaalbeeld' omvatte.

Ik ben alvast niet dezelfde persoon van toen ik 21 was, en dat is mede door relaties dat ik 'geëvolueerd' ben.

Moest ik mijn huidige vrouw tegengekomen zijn op mijn 21, zou dat zéér waarschijnlijk niet gelukt zijn, terwijl we nu al 10 jaar fantastisch zijn samen.

Klopt, in die zin had ik het misschien beter kunnen verwoorden. Gelijk ik zei: niets mis met meerdere relaties, zelfs niets mis met enige heimwee terugdenken aan de mooie tijd samen met een ex voordat het eindigde, zolag dat nog proper gebeurde... maar ik zit misschien wel nog in de mindset, dat tijd als single, éénmaal je genoeg tijd hebt genomen om je te herpakken, een beetje verloren tijd kan zijn, die leuker was geweest mét een geliefde. Ook omdat bepaalde volgende fases in een relatie, enige tijd vergen, en ook dat is normaal.


Het zou ook wel ferm strafbaar geweest zijn moest ik ze 'tegengekomen' zijn op mijn 21, maar ik bedoel natuurlijk abstractie makend van reële leeftijd :biglaugh:

En inderdaad mensen veranderen, ik heb gisteren zelfs geflirt met een 25 jarige blonde schone (halvelings per ongeluk maar 't is het resultaat [en 't telefoonnummer] dat tellen), dat had 25 jarige ik ook nooit ofte nimmer gedaan... al helemaal niet als er in Mechelen nog één zit die beloofd heeft om eens in haar agenda te kijken, ik zou er toen eeuwig op wachten (ben ik in zekere zin eigenlijk nu ook wel een beetje aan 't doen).

Weet alleen niet of dat op uw 35e een positieve verandering is, en niet hopeloos te laat... :ROFLMAO:
 
Om het humor niveau van deze thread wat te verhogen: maand geleden ofzo, leuke knappe match voor de verandering ook eens terug uit de buurt, op Tinder... maar goed, leuke eerste babbel, tot ik haar mee uitvraag ze eerst ja zegt, maar dan uiteindelijk neen... goed, verder niet aangedrongen, verder zoeken dan maar.

Kom haar nog eens tegen in een andere datingapp (zou meer foto's van mij moeten hebben met baard eigenlijk, die hebben beduidend meer succes maar dat is niet de grap), en krijg toch terug een reactie... Ik vraag: waar liep het nu precies mis... zij: stuur maar weer op m'n telefoonnummer als je 't nog hebt.

Zij? Antwoordt dat ze meer een "badboy"-vibe zoekt (mag denk ik dan, of dat verstandig is gegeven wat ze vertelde over haar ex en hoe dat misgelopen was, is een andere zaak). ik duw vanzelfsprekend door... weet dat ik relatief braaf ben (zeker in een eerste digitaal gesprek), maar vind mezelf nu ook weer geen seut...

Haar letterlijke reactie? Ze houdt van stevige seks, en vaak is dat met "brave" mannen niet het geval. Elke keer als ze een "brave" man een kans geeft, viel het blijkbaar tegen. Cliché denk ik dan? Maar goed, heerlijk eerlijk, van haar dat wél... kan zo'n eerlijkheid normaal wel appreciëren, maar ik was toch even sprakeloos, en heb niet meteen gereageerd.
 
Het is niet omdat je er braaf uitziet, dat het dan ook noodzakelijkerwijs brave seks moet zijn.
Meer nog, als ze denkt seksuele prestaties af te kunnen lezen aan iemand zijn gezicht/enkele berichten dan zal ze nog VAAK teleurgesteld worden! *Bulderlach*
(Alsof elke "badboy" weet wat die doet... 🙄)

En misschien komt ze er ook nog wel achter dat er zo een ding is als communicatie... En dat die "tedere brave jongen" ook best wel wat in z'n mars heeft als ze aangeeft wat ze leuk vindt. 🤷🏼
 
Om het humor niveau van deze thread wat te verhogen: maand geleden ofzo, leuke knappe match voor de verandering ook eens terug uit de buurt, op Tinder... maar goed, leuke eerste babbel, tot ik haar mee uitvraag ze eerst ja zegt, maar dan uiteindelijk neen... goed, verder niet aangedrongen, verder zoeken dan maar.

Kom haar nog eens tegen in een andere datingapp (zou meer foto's van mij moeten hebben met baard eigenlijk, die hebben beduidend meer succes maar dat is niet de grap), en krijg toch terug een reactie... Ik vraag: waar liep het nu precies mis... zij: stuur maar weer op m'n telefoonnummer als je 't nog hebt.

Zij? Antwoordt dat ze meer een "badboy"-vibe zoekt (mag denk ik dan, of dat verstandig is gegeven wat ze vertelde over haar ex en hoe dat misgelopen was, is een andere zaak). ik duw vanzelfsprekend door... weet dat ik relatief braaf ben (zeker in een eerste digitaal gesprek), maar vind mezelf nu ook weer geen seut...

Haar letterlijke reactie? Ze houdt van stevige seks, en vaak is dat met "brave" mannen niet het geval. Elke keer als ze een "brave" man een kans geeft, viel het blijkbaar tegen. Cliché denk ik dan? Maar goed, heerlijk eerlijk, van haar dat wél... kan zo'n eerlijkheid normaal wel appreciëren, maar ik was toch even sprakeloos, en heb niet meteen gereageerd.

Ne brave man heeft nochtans ook handen om haar keel dicht te pitsen zou ik dan denken. :unsure:
 
Haar letterlijke reactie? Ze houdt van stevige seks, en vaak is dat met "brave" mannen niet het geval. Elke keer als ze een "brave" man een kans geeft, viel het blijkbaar tegen. Cliché denk ik dan? Maar goed, heerlijk eerlijk, van haar dat wél... kan zo'n eerlijkheid normaal wel appreciëren, maar ik was toch even sprakeloos, en heb niet meteen gereageerd.

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor eens je de eerste stap hebt genomen ben je vertrokken.

Doggystyle > met u rechterhand trek je aan haar haren en uw linkerduim steek je in haar gat.
 
Meer nog, als ze denkt seksuele prestaties af te kunnen lezen aan iemand zijn gezicht/enkele berichten dan zal ze nog VAAK teleurgesteld worden! *Bulderlach*
(Alsof elke "badboy" weet wat die doet... 🙄)

En misschien komt ze er ook nog wel achter dat er zo een ding is als communicatie... En dat die "tedere brave jongen" ook best wel wat in z'n mars heeft als ze aangeeft wat ze leuk vindt. 🤷🏼
Soms is het in een uitleg ook gewoon duidelijk waarom iemand nog op zoek is...
 
Het is allemaal niet zo moeilijk hoor eens je de eerste stap hebt genomen ben je vertrokken.

Doggystyle > met u rechterhand trek je aan haar haren en uw linkerduim steek je in haar gat.

Daarom pakt ge u best een met lange haren.
Dan kunt ge met één hand aan de haar trekken terwijl ge uwe duim erin steekt en met de andere hand kunt ge dan in haar gezicht/op haar kont slaan.
 
Meer nog, als ze denkt seksuele prestaties af te kunnen lezen aan iemand zijn gezicht/enkele berichten dan zal ze nog VAAK teleurgesteld worden! *Bulderlach*
(Alsof elke "badboy" weet wat die doet... 🙄)

En misschien komt ze er ook nog wel achter dat er zo een ding is als communicatie... En dat die "tedere brave jongen" ook best wel wat in z'n mars heeft als ze aangeeft wat ze leuk vindt. 🤷🏼
Maar ze zegt letterlijk dat ze al VAAK teleurgesteld is geweest door het tegengestelde een kans te geven. Dus blijkbaar wordt ze hoe dan ook vaak teleurgesteld.

Misschien moeten we vooral gewoon aanvaarden dat (seksuele) aantrekking en emoties nu eenmaal geen rationeel gegeven zijn. En dat mensen voelen wat ze voelen en dat vaak als je dat puur rationeel gaat bekijken niet de beste optie is.
Nog los van dat mensen hun keuzes naar de toekomst baseren op het verleden. En soms is dat verleden een samenloop van omstandigheden en pech. En is dat daarom niet de beste keuze. En blijkbaar aanvaarden we dat toch als het om heel veel dingen gaat, maar niet als het gaat over seksuele voorkeuren.

Als hier iemand zegt dat die geen 30 jarige wil die nog thuis woont, omdat de vrees er is dat die niet voor zichzelf kan zorgen. Dan is dat ok. Terwijl er heel veel 30 jarigen zijn, die om diverse redenen nog thuis wonen, maar die toch perfect in staat zijn om voor zichzelf te zorgen.
Als iemand geen Nissan meer wil kopen omdat zijn vorige auto vaak in panne viel en een Nissan was, is dat ok. Terwijl Nissan objectief gezien geen onbetrouwbaar merk is.
Als iemand zijn stofzuiger van Phillips het na 2 jaar en 1 maand heeft begeven en die daarom geen Phillips meer wil, snappen we dat. Ondanks dat Phillips op zich geen meer onbetrouwbaar merk is dan andere merken.
 
Laatst bewerkt:
In elk geval was voor mij de keuze opeens heel duidelijk en heb ik ten volle gekozen voor de romantische match nummer 2.
Ik volg haar tempo en heb besloten, itt de vorige keer, om mij eens volledig over te geven aan haar gevoelens wat betreft het elkaar ontmoeten.
Voelt ze zich pas goed bij een eerste ontmoeting binnen een paar weken, dan ga ik er even voor en respecteer ik haar keuze.
Volgt er uiteindelijk geen concrete date, dan is dat maar ook zo.

Maar op zich ben ik nu wel eens benieuwd in welke mate haar aanpak (die niet zo uitzonderlijk blijkt te zijn, want mijn januari-match was uit hetzelfde hout gesneden) mogelijks toch resultaat kan opleveren.

Dat betekent nu niet dat ik eindeloos ga blijven wachten, maar voorlopig wil ik mij wel eens laten leiden door haar tempo.

En voilà, ook deze match is gestopt.
Ze heeft er vandaag zelf de stekker uitgetrokken ten voordele van iemand anders. Dus vermoeden was juist dat ik ergens op een wachtlijst stond en er daardoor geen concrete date volgde.

Voordeel van een Disney-princesje is dat je wel wordt afgewezen op een zeer liefdevolle manier, mer een berichtje dat ze mij alle geluk toewenst, ze een zeer positief beeld had van mij, etc...
Magere troost, maar wel "fijn" op deze manier... 😞
 
En voilà, ook deze match is gestopt.
Ze heeft er vandaag zelf de stekker uitgetrokken ten voordele van iemand anders. Dus vermoeden was juist dat ik ergens op een wachtlijst stond en er daardoor geen concrete date volgde.

Voordeel van een Disney-princesje is dat je wel wordt afgewezen op een zeer liefdevolle manier, mer een berichtje dat ze mij alle geluk toewenst, ze een zeer positief beeld had van mij, etc...
Magere troost, maar wel "fijn" op deze manier... 😞
Ach kijk beter zo. Kun je nu lekker doorsparen voor die witte auto met serieus wat paardenkracht want aan een paard is niet meer genoeg en de Disneyprinsesjes springen zo met je in de kofferbak. Wel even de hoedenplank verwijderen.
 
Ach kijk beter zo. Kun je nu lekker doorsparen voor die witte auto met serieus wat paardenkracht want aan een paard is niet meer genoeg en de Disneyprinsesjes springen zo met je in de kofferbak. Wel even de hoedenplank verwijderen.
Er zullen altijd wel geïnteresseerden te vinden zijn die een witte bolide met veel paardenkracht prefereren, maar de vraag is maar of je dat soort partner zoekt.
Dan blijf ik toch nog liever bij de gewone witte paardjes met wat Disney muziek op de achtergrond.
 
Overeenkomst tussen beiden: durven niet onmiddellijk springen om een concrete date vast te leggen.

In elk geval was voor mij de keuze opeens heel duidelijk en heb ik ten volle gekozen voor de romantische match nummer 2.
Ik volg haar tempo en heb besloten, itt de vorige keer, om mij eens volledig over te geven aan haar gevoelens wat betreft het elkaar ontmoeten.
Voelt ze zich pas goed bij een eerste ontmoeting binnen een paar weken, dan ga ik er even voor en respecteer ik haar keuze.
Volgt er uiteindelijk geen concrete date, dan is dat maar ook zo.
Vrouwen die "geen tijd" hebben of om één of andere reden niet binnen een redelijke tijd willen afspreken hebben ofwel slechts beperkte interesse ofwel ben je nummer 7 of 8 op de lijst.
Als ze je echt zien zitten gaan ze niet zo moeilijk doen.
 
Vrouwen die "geen tijd" hebben of om één of andere reden niet binnen een redelijke tijd willen afspreken hebben ofwel slechts beperkte interesse ofwel ben je nummer 7 of 8 op de lijst.
Als ze je echt zien zitten gaan ze niet zo moeilijk doen.

Volledig dit.

Maat van mij is onlangs gematcht met eentje en die hadden ineens op 2 weken 5-7 dates.

Terwijl het voor de eerste date vrij moeilijk was om effectief af te spreken.
 
Vrouwen die "geen tijd" hebben of om één of andere reden niet binnen een redelijke tijd willen afspreken hebben ofwel slechts beperkte interesse ofwel ben je nummer 7 of 8 op de lijst.
Als ze je echt zien zitten gaan ze niet zo moeilijk doen.
Ofwel hebben ze geen tijd. :eek:
Het is toch wat, hè, zo'n vrouw met een eigen leven... Vervelend!
 
En al zeker in combinatie met kinderen kan het al niet anders zijn dan dat singles (m/v/x) vast iemand aan het lijntje houden... :unsure:

Klopt volledig!

Vraagt maar aan Wannes die zijn dates nemen soms zelfs hun kinderen mee om toch te kunnen afspreken! 🤓
 
'
Vrouwen die "geen tijd" hebben of om één of andere reden niet binnen een redelijke tijd willen afspreken hebben ofwel slechts beperkte interesse ofwel ben je nummer 7 of 8 op de lijst.
Zeker.
Anderzijds: als ik zie hoe intensief de chats al met mij waren, dan moet het voor hen al meer dan een full time job zijn om al die lopende chats op te volgen.
Tenzij er met de favorietjes veel minder online gechat wordt en onmiddellijk wordt afgesproken...
 
Terug
Bovenaan