Dit. Jij hebt helemaal niets verkeerd gedaan.Neen.
@Jonas89Moest ze enkel twijfels gehad hebben dan had ze het contact zeker niet zo abrupt afgebroken, imo. Ik denk ook eerder iets in de aard van wat @Général Zantas hierboven zegt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Jij hebt helemaal niets verkeerd gedaan.Neen.
@Jonas89
Ik moet toegeven, als vrouw - ook al is het twintig jaar terug - dat ik ook soms - misschien meer dan ik mij herinner - gewoon plots een blok plaatste. Plots pak je een peur, gelijk ze zeggen en dat ligt totaal niet aan de man in kwestie, da’s gewoon… een heel vervelend gevoel.Voor alle duidelijkheid ze heeft mijn berichten op het einde nog gelezen, achteraf maar de blok.
En eigenlijk is het een superlief meisje, op de 3 dates en mijn klein beetje mensenkennis zie ik dat toch in haar, snap alleen de 360 graden bocht niet.
Ik veronderstel gewoon dat ze dacht dat ze klaar was na haar breuk, maar eigenlijk niet…
Maar idd ervaring rijker, een belangrijke wel. Want zoals je weet heb ik geen 100 matches. Dus kwas al blij nu dat ik gedaan heb…![]()
Dat schiet soms in het verkeerde keelgat en bij mannen die uit zichzelf al niet veel ervaring of zelfvertrouwen hebben kan dat soort blauwtje een serieuze impact hebben.Ik moet toegeven, als vrouw - ook al is het twintig jaar terug - dat ik ook soms - misschien meer dan ik mij herinner - gewoon plots een blok plaatste. Plots pak je een peur, gelijk ze zeggen en dat ligt totaal niet aan de man in kwestie, da’s gewoon… een heel vervelend gevoel.
Ja dat is het enorme nadeel aan die elektronische contacten natuurlijk. Je kan veel meer van jezelf geheim houden en als je niet wil dat iemand te veel weet… En dan een blok en hoppa je ligt er niet meer wakker van. Nu ik ouder ben zou ik altijd wel proberen om ten minste ‘closure’ te geven maar toen ik nog een bleutje was… da was moeilijk.Dat schiet soms in het verkeerde keelgat en bij mannen die uit zichzelf al niet veel ervaring of zelfvertrouwen hebben kan dat soort blauwtje een serieuze impact hebben.
. Nu ik ouder ben zou ik altijd wel proberen om ten minste ‘closure’ te geven maar toen ik nog een bleutje was… da was moeilijk.
Als vrouw ben je idd echt spoilt for choice. Maar dat is imo eerder negatief want haal daar maar eens ‘nen echten’ uit. En als zijn baard je bijvoorbeeld niet aanstaat… swipe next. Er viel iets te zeggen voor onder de kerktoren vroeger, je moest een beetje voortdoen met wat je kon vinden.Ook omdat je als vrouw toch genoeg keuze had?
In zekere zin klopt dat wel, want die fantasie druist iet of wat in tegen wat gangbaar is. Vrouwen horen meestal wel of ze gegeerd zijn of niet, de complimenten vliegen hen te pas en te onpas tegemoet. Dat zullen die aangesproken vrouwen soms wel vermoeiend of cliché vinden, maar ik denk dat mannen gewoon véél minder complimenten krijgen van vrouwen omdat het initiatief traditioneel nog altijd bij de man ligt. Een man verleidt een vrouw anders dan omgekeerd, lijkt me (en dat is doorgaans hé, er zijn genoeg voorbeelden van vrouwen die het initiatief nemen). Terwijl ik het best fijn vind om eens te horen dat ik er mag wezen, maar dat gebeurt amper.Da's kut, @Jonas89, maar idd zoals velen hier al zeiden ga je de schuld waarschijnlijk niet bij jezelf moeten zoeken, maar wel in dat zij nog niet klaar is voor iets nieuws.
Bekijk het positief, na uw fysieke transformatie zie je er dus duidelijk goed genoeg uit om haar fysieke lusten bij kwijt te willen tijdens haar vrijgezellenperiode. Veel mannen dromen daar net van om eens een keertje "gebruikt" te worden door een knappe deerne. Dus laat dat dan vooral je zelfvertrouwen voeden.

Ik hoor dat ook nooit hoor. Allez, van klanten ja, maar van wildvreemden of zo? Nog nooit in mijn hele leven zelfs aangesproken door een onbekende gast. Wel door dronken mannen aan 't station, haha. Maar zo een jonge gast die je telefoonnummer wil of mij beter wou leren kennen? Never nooit gehad.Ik ga hier mogelijk kort door de bocht, maar ik denk dat ik zelf op één hand kan tellen wanneer ik complimenten heb gekregen van vrouwen.* Of ik ben een afstotelijke draak van een vent of ik heb gelijk wanneer ik zeg dat vrouwen véél vaker te horen krijgen dan mannen dat ze knap zijn.

Sorry maar wat?Da's kut, @Jonas89, maar idd zoals velen hier al zeiden ga je de schuld waarschijnlijk niet bij jezelf moeten zoeken, maar wel in dat zij nog niet klaar is voor iets nieuws.
Bekijk het positief, na uw fysieke transformatie zie je er dus duidelijk goed genoeg uit om haar fysieke lusten bij kwijt te willen tijdens haar vrijgezellenperiode. Veel mannen dromen daar net van om eens een keertje "gebruikt" te worden door een knappe deerne. Dus laat dat dan vooral je zelfvertrouwen voeden.

Je schrijft dat ze de dag erna wat afstandelijk was op messenger, heb je daar dan direct die dag zelf op gereageerd en gevraagd waarom ze zo afstandelijk was en dat dat jou kwetste? Of was het een langere periode van terugtrekken aan haar kant voor je er naar vroeg?Maar dan dag erna weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, totaal afstandelijk naar mij toe, soort spanning via Messenger. Ik vraagde als ik iets misdaan had? Want ze wist dat ik geen ervaring had op relatiegebied. Maar geen deftige uitleg...
En zei kwam uit een relatie (wettelijk samenwonend) en is maar net officieel uit elkaar.
Sindsdien heeft ze mij gebloktNee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.
ja, ik weet haar uiteraard wonen (duh), maar ik wil geen commotie/drama (voor verdere uitleg).
Maar probeer dit nu zo wat af te sluiten deze ervaring erbij…
. (Al is blocken zonder enige respons of echte aanleiding niet netjes)Hoe bedoel je "laten vangen"? Voelt ge u gebruikt?Ik denk dat ze gewoon niet klaar was voor iets nieuws te beginnen, en begrijp haar ergens wel. Alleen heb ik mss ergens laten vangen?

. Het is daarom dat ge date, om te zien of het naar meer kan evolueren.Wat ook kan is dat ze gewoon nood had aan opnieuw wat positieve aandacht na haar breuk en ze jou daarvoor gebruikte, zonder dat er bij haar sprake was van liefde.

Dit is dagdagelijkse kost bij het datenIk denk dat ze gewoon niet klaar was voor iets nieuws te beginnen, en begrijp haar ergens wel. Alleen heb ik mss ergens laten vangen?
.
.
.
.ja, tuurlijk weet ik wel lieve nonneke, maar toch voelde het zo ergens aan.Hoe bedoel je "laten vangen"? Voelt ge u gebruikt?
De meeste mensen spelen heus niet bewust met andere mensen hun emoties. Soms weten ze gewoon zelf nog niet waar ze wel/niet klaar voor zijn (of weten ze zelfs niet goed waarom ze juist beginnen wegtrekken), of voelt het uiteindelijk niet zoals ze zouden willen. Het is daarom dat ge date, om te zien of het naar meer kan evolueren.
Voor de rest, zie glas.
1. Ja kort erna1. Je schrijft dat ze de dag erna wat afstandelijk was op messenger, heb je daar dan direct die dag zelf op gereageerd en gevraagd waarom ze zo afstandelijk was en dat dat jou kwetste? Of was het een langere periode van terugtrekken aan haar kant voor je er naar vroeg?
2. Als het gaat over 1 dag, ben je daar misschien wel wat te snel in paniek geschoten. Iedereen heeft al eens een mindere dag, voor haar was die spanning er misschien niet eens maar was ze gewoon moe bv. Of was haar twijfel er wel maar wou ze het een beetje aankijken hoe ze er zich verder bij voelde. En als (serieuze hypothese hier, dus het hoeft zeker niet te kloppen) jij dan heel sterk gaat vragen naar waarom ze afstandelijk is en hoe jou dat kwetst legt dat wel een duidelijk verschil in intensiteit van gevoelens en verwachtingen bloot wat kan afschrikken. (Al is blocken zonder enige respons of echte aanleiding niet netjes)
Kan ook helemaal dat niet zijn, maar ik ben ook geen fan van al die hypotheses die hier rondgesleten worden genre 'ze had al een andere klaar jong!'. Ik zie niet goed waar dat op gebaseerd zou zijn en wie dat helpt.
3. Ik snap wel niet goed waarom je vermeldt dat je haar weet wonen. Heeft dat enige waard voor uw verhaal? Bedoel je dat je eraan denkt om te passeren en te vragen wat er gebeurt is? (Dat zou ik sterk afraden)
4. Edit: ge spreekt trouwens van "geen deftige uitleg" moet ik daaruit verstaan dat ze zei dat er niets aan de hand was, ze er helemaal niets over zei of dat gij haar uitleg niet voldoende vond?
Want als zij het idee heeft dat ze een duidelijke uitleg heeft gegeven maar gij dat niet wou aannemen of loslaten dan is blocken niet zo'n onlogisch gevolg.