Het grote BeyondGaming Dating topic

Oke dit verhaal moet ik ergens kwijt. Sommige weten er al van. Denk ervan wat jullie willen maar ik ben er nog altijd kapot van.

In september een meisje leren kennen via FB dating, ons gesprek klikte van de eerste keer direct al. Zaten direct al op dezelfde golflengte qua interesses, enz... 4jaar leeftijdsverschil (jonger dus) maar merkte ik niet.

Na een week chatten dan toch ikzelf de stap gezet en haar gevraagd om af te spreken. Zeer goede date eigenlijk van 6u lang; wandelen, terrasje (was toen nog goed weer) en eten.
Toen ik op de terugweg was naar huis stuurde ze zelf hoe fun het was en vroeg ze aan mij achter 2e date. Ikzelf had natuurlijk ook supergevoel bij haar. Ze apprecieerde dat ik open en eerlijk was zo op een eerste date.

Ik stelde voor, voor de 2e date voor de cinema. En ze vond het goeie keuze. Voor de film en erna goed kunnen babbelen.
Na de cinema vroeg ze voor te blijven slapen, ze zei alleen voor wat te knuffelen, ik twijfelde daarover omwille omdat ik het eigenlijk goed meende met haar en niet té snel wilde gaan.
Maar we hadden allebei nood aan soort affectie en er was een vonk, dus ja waarom niet... Nee boys, geen sex alleen knuffelen.

Week erna stelden we tesamen voor 3e 'date', omdat we goed gevoel hadden na de vorige 2. Allright, toen kwam ze langs hier, ze wilde persé eens bowlen. Daarna nog ergens iets kleins gaan eten op de markt. Ze stuurde terug na dat het super was, knuffel enzo opt einde.

Maar dan dag erna weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, totaal afstandelijk naar mij toe, soort spanning via Messenger. Ik vraagde als ik iets misdaan had? Want ze wist dat ik geen ervaring had op relatiegebied. Maar geen deftige uitleg...
En zei kwam uit een relatie (wettelijk samenwonend) en is maar net officieel uit elkaar.

Sindsdien heeft ze mij geblokt 😭 Nee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.
ja, ik weet haar uiteraard wonen (duh), maar ik wil geen commotie/drama (voor verdere uitleg).
Maar probeer dit nu zo wat af te sluiten deze ervaring erbij…

Dusja, denk ervan wat jullie willen. Maar na maand ongeveer later kan ik het nog altijd niet zo plaatsen...:cry2:
Wat een klotemanier van haar om het geheel af te breken. Een beetje uitleg had wel gemogen van haar kant. Iedereen verwerkt dat soort zaken natuurlijk op zijn eigen manier.

Ik zou er nu inderdaad niet lopen achternahollen. Time to move on, hoe pijnlijk dat op het eerste zicht wel lijkt.

Laatst bewerkt:
Oke dit verhaal moet ik ergens kwijt. Sommige weten er al van. Denk ervan wat jullie willen maar ik ben er nog altijd kapot van.

In september een meisje leren kennen via FB dating, ons gesprek klikte van de eerste keer direct al. Zaten direct al op dezelfde golflengte qua interesses, enz... 4jaar leeftijdsverschil (jonger dus) maar merkte ik niet.

Na een week chatten dan toch ikzelf de stap gezet en haar gevraagd om af te spreken. Zeer goede date eigenlijk van 6u lang; wandelen, terrasje (was toen nog goed weer) en eten.
Toen ik op de terugweg was naar huis stuurde ze zelf hoe fun het was en vroeg ze aan mij achter 2e date. Ikzelf had natuurlijk ook supergevoel bij haar. Ze apprecieerde dat ik open en eerlijk was zo op een eerste date.

Ik stelde voor, voor de 2e date voor de cinema. En ze vond het goeie keuze. Voor de film en erna goed kunnen babbelen.
Na de cinema vroeg ze voor te blijven slapen, ze zei alleen voor wat te knuffelen, ik twijfelde daarover omwille omdat ik het eigenlijk goed meende met haar en niet té snel wilde gaan.
Maar we hadden allebei nood aan soort affectie en er was een vonk, dus ja waarom niet... Nee boys, geen sex alleen knuffelen.

Week erna stelden we tesamen voor 3e 'date', omdat we goed gevoel hadden na de vorige 2. Allright, toen kwam ze langs hier, ze wilde persé eens bowlen. Daarna nog ergens iets kleins gaan eten op de markt. Ze stuurde terug na dat het super was, knuffel enzo opt einde.

Maar dan dag erna weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, totaal afstandelijk naar mij toe, soort spanning via Messenger. Ik vraagde als ik iets misdaan had? Want ze wist dat ik geen ervaring had op relatiegebied. Maar geen deftige uitleg...
En zei kwam uit een relatie (wettelijk samenwonend) en is maar net officieel uit elkaar.

Sindsdien heeft ze mij geblokt 😭 Nee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.
ja, ik weet haar uiteraard wonen (duh), maar ik wil geen commotie/drama (voor verdere uitleg).

Dusja, denk ervan wat jullie willen. Maar na maand ongeveer later kan ik het nog altijd niet zo plaatsen...:cry2:
Da's ok dat je dat na een maand nog niet kan plaatsen; zeker als je na date 2 al samen hebt geslapen; al is het maar voor ne knuffel; maar uit een lange relatie komen is ook niet gemakkelijk; ; vergeten, vergeven; verdriet verwerken; u openstellen 'tis een proces.. en het kan nu eenmaal dat zij ineens dicht is geklapt.

ik garandeer u dat dit niet THE ONE was; ik ben blij te lezen dat je leuke dates hebt gehad, er zijn er gerust nog te vinden.. gewoon blijven doen wat je deed, de juiste persoon op de juiste plek en tijd komt er wel.

Dat is gewoon een kutmanier om iets af te ronden.
Maar dat ze je in haar huis heeft toegelaten wijst echt op een vertrouwen in jou. Dus niet te hard de schuld bij jezelf gaan zoeken.
Waarschijnlijk gewoon haar manier om ergens NIÉT mee om te gaan. En daar ben jij het slachtoffer van.

Wel 🥳🥳🥳🥳 voor de ervaring op zich, Jonas!

Kan ik wel geloven, ookal is het zo kort.
Zit nu ook 3dates ver, eigenlijk pas sinds vorige woensdag de eerste dus gaat wel goed vlot.
Eerste kus is ook al gebeurd, niet dat dit zoveel zegt enzo maar zou toch ook een klopje krijgen of even een dip hebben moest er gewoon zonder pardon niet meer gereageerd worden op dit moment.

Da's ok dat je dat na een maand nog niet kan plaatsen; zeker als je na date 2 al samen hebt geslapen; al is het maar voor ne knuffel; maar uit een lange relatie komen is ook niet gemakkelijk; ; vergeten, vergeven; verdriet verwerken; u openstellen 'tis een proces.. en het kan nu eenmaal dat zij ineens dicht is geklapt.
ja idd en dat begrijp ik ook. Wrs aan haar kant te snel de breuk willen verwerken en er niet klaar voor

Ik acht de kans ook wel bestaande dat ze wat bounceback seks (ik weet het juiste woord niet) wilde na het afspringen van een lange relatie, je wel een sympathieke gast vond, maar dan wat pissed werd toen je teveel treuzelde.
En ondertussen wss al iemand anders op de kop getikt die wel voor het doel open stond, vandaar de block.
Nee, net niet. Want zei ze zelf nog

Ik acht de kans ook wel bestaande dat ze wat bounceback seks (ik weet het juiste woord niet) wilde na het afspringen van een lange relatie, je wel een sympathieke gast vond, maar dan wat pissed werd toen je teveel treuzelde.

Dit dacht ik dus ook.
Hebben jullie gekust?

Want samen slapen en dan maar knuffel op 3de date?

Goed mogelijk dat ze ondertussen nog steeds op zo'n datingapp zat en ondertussen een knappere of leukere vent heeft leren kennen.

Wat ook kan is dat ze gewoon nood had aan opnieuw wat positieve aandacht na haar breuk en ze jou daarvoor gebruikte, zonder dat er bij haar sprake was van liefde.

Het enige wat ik erover denk is dat dat echt wel een smerige streek is van haar. Imo heeft ze gewoon misbruik van u gemaakt. Ik vind toch dat je je zelf niks te verwijten hebt en je over niks moet schamen. De fout ligt toch wel degelijk bij haar door ten eerste geen open kaart te spelen en ten tweede is dat echt gewoon smerig gedrag. (jammer genoeg heb ik dat zelf ooit meegemaakt) Dat is echt geen manier om mensen te behandelen.

Kan ook gewoon zijn dat ze niet klaar was voor iets nieuws. Hoeft daarom niet direct een hoer te zijn. Ze had dit anders kunnen aanpakken dat wel.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen was ik degene die niet klaar was voor iets anders. Ook veel te snel, na mijn vorige relatie iets nieuws proberen te beginnen. Enkele dates, het bed gedeeld, alles voelde goed, de klik was er. Op een bepaald punt vroeg ze me om langs haar familie te gaan en mij voor te stellen. Toen is het voor mij misgelopen, een soort van breakdown gehad en gemerkt dat dit eigenlijk niet goed voelde en ik er absoluut niet klaar voor was. Ik heb mij wel proper geëxcuseerd en haar het zo goed mogelijk proberen uit te leggen wat er bij mij speelde. Dus heb het wel het geprobeerd om het fatsoenlijk af te ronden.

Daardoor wel beseft dat ik alleen ook gelukkig ben.

Goed mogelijk dat ze ondertussen nog steeds op zo'n datingapp zat en ondertussen een knappere of leukere vent heeft leren kennen.

Wat ook kan is dat ze gewoon nood had aan opnieuw wat positieve aandacht na haar breuk en ze jou daarvoor gebruikte, zonder dat er bij haar sprake was van liefde.
ik denk dat je hier de nagel op de kop slaat

Ik denk dat ze gewoon niet klaar was voor iets nieuws te beginnen, en begrijp haar ergens wel. Alleen heb ik mss ergens laten vangen?

Ik denk dat ze gewoon niet klaar was voor iets nieuws te beginnen, en begrijp haar ergens wel. Alleen heb ik mss ergens laten vangen?
Zo zou ik het niet meteen zien. Je gaat uit van de goede bedoelingen bij zo'n dates en helaas zitten er op zo'n apps ook rotte appels die zelf niet inzien dat ze er nog niet klaar voor zijn. Ik noem het nu rotte appels omdat het gewoon kut voor jou is, maar het zijn gewoon mensen zonder veel zelfkennis op dat moment.

Ik acht de kans niet onbestaande dat ze zich nog bedenkt tbh. Maar dan nog blijf je er best ver van weg, she crazy.

Verder goed bezig, Jones!

Dan had ze dat ook op een normale manier aan jou kunnen communiceren, al was het maar per bericht. Jij hebt hier echt niets verkeerd gedaan.

Of ze kreeg schrik/zenuwen en is terug naar haar vroegere vriend gegaan, of hij kwam terug en beloofde verandering/beterschap en ze is terug met hem gegaan. Dat zou dan de botheid verklaren want ze probeert u af te schrikken en niet dat ze u een week of 2 later tegenkomt terwijl ze met haar vriend op stap is en in een genante situatie komt.

En daar hoorde het te stoppen 😉

Neen.
Vrouwen kunnen dus ook eens gelijk hebben.

@Jonas89 ik zou er persoonlijk niets achter zoeken. Ze had wss steun en aandacht nodig en kreeg dit van u en meer. Daarom wss nog niet klaar voor en daardoor die rotte manier van afhandelen. Ervaring rijker en hop naar de volgende.

Terug
Bovenaan