Green Mamba
Well-known member
Wat een klotemanier van haar om het geheel af te breken. Een beetje uitleg had wel gemogen van haar kant. Iedereen verwerkt dat soort zaken natuurlijk op zijn eigen manier.Oke dit verhaal moet ik ergens kwijt. Sommige weten er al van. Denk ervan wat jullie willen maar ik ben er nog altijd kapot van.
In september een meisje leren kennen via FB dating, ons gesprek klikte van de eerste keer direct al. Zaten direct al op dezelfde golflengte qua interesses, enz... 4jaar leeftijdsverschil (jonger dus) maar merkte ik niet.
Na een week chatten dan toch ikzelf de stap gezet en haar gevraagd om af te spreken. Zeer goede date eigenlijk van 6u lang; wandelen, terrasje (was toen nog goed weer) en eten.
Toen ik op de terugweg was naar huis stuurde ze zelf hoe fun het was en vroeg ze aan mij achter 2e date. Ikzelf had natuurlijk ook supergevoel bij haar. Ze apprecieerde dat ik open en eerlijk was zo op een eerste date.
Ik stelde voor, voor de 2e date voor de cinema. En ze vond het goeie keuze. Voor de film en erna goed kunnen babbelen.
Na de cinema vroeg ze voor te blijven slapen, ze zei alleen voor wat te knuffelen, ik twijfelde daarover omwille omdat ik het eigenlijk goed meende met haar en niet té snel wilde gaan.
Maar we hadden allebei nood aan soort affectie en er was een vonk, dus ja waarom niet... Nee boys, geen sex alleen knuffelen.
Week erna stelden we tesamen voor 3e 'date', omdat we goed gevoel hadden na de vorige 2. Allright, toen kwam ze langs hier, ze wilde persé eens bowlen. Daarna nog ergens iets kleins gaan eten op de markt. Ze stuurde terug na dat het super was, knuffel enzo opt einde.
Maar dan dag erna weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, totaal afstandelijk naar mij toe, soort spanning via Messenger. Ik vraagde als ik iets misdaan had? Want ze wist dat ik geen ervaring had op relatiegebied. Maar geen deftige uitleg...
En zei kwam uit een relatie (wettelijk samenwonend) en is maar net officieel uit elkaar.
Sindsdien heeft ze mij gebloktNee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.
ja, ik weet haar uiteraard wonen (duh), maar ik wil geen commotie/drama (voor verdere uitleg).
Maar probeer dit nu zo wat af te sluiten deze ervaring erbij…
Dusja, denk ervan wat jullie willen. Maar na maand ongeveer later kan ik het nog altijd niet zo plaatsen...![]()
Ik zou er nu inderdaad niet lopen achternahollen. Time to move on, hoe pijnlijk dat op het eerste zicht wel lijkt.
Laatst bewerkt:
Nee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.