Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik wil gewoon eventjes vermelden, wat niet duidelijk is in Jonas zijn bericht hier op BG maar wat privé wel duidelijk bleek, dat ze wél nog een bericht heeft gestuurd dat het gevoel niet meer juist zat en dat er voor haar geen toekomst meer in zat.

Dus het is geen bitch die 'm ghost, maar gewoon een meisje dat zich bedacht heeft en dat wel nog heeft laten weten.
Efkes om het plaatje te vervolledigen. 😉
Ja, maar daarna was blok erop. Iets meer uitleg vond ik toch leuk.
want nu komt het over als “geprobeerd met Jonas, nope, next”

Dat kort erna en die 360 bocht van haar blijf ik wel mee zitten

Ik vrees dat ge hier een uitleg verwacht die er gewoon niet altijd is. Mensen zijn nu eenmaal doorgaans niet zo goed om hun emoties onder woorden te brengen, zelfs je eigen emoties interpreteren is al niet altijd evident.

Ik vrees dat ge hier een uitleg verwacht die er gewoon niet altijd is. Mensen zijn nu eenmaal doorgaans niet zo goed om hun emoties onder woorden te brengen, zelfs je eigen emoties interpreteren is al niet altijd evident.
Ja mss wel. Daar heb je wel ergens gelijk in Gua

Ik vind het totaal niet overkomen als "next!", Volgens mij is ze zelf ook geschrokken van alle emoties en zal ze in stilte haar wonden likken.
Maar iemand blocken vind ik ook agressief en bijzonder onaangenaam. Maar zij zal ook wel haar redenen hebben om het op die manier te doen en meer uitleg dan dat ze het niet (meer) voelt, zal ze waarschijnlijk ook niet KUNNEN geven.

4. Ik schreef toch dat er gevoelens waren bij mij, bij haar niet zo ver schreef ze. Ze dacht wrs “hij komt te dicht ofzo”, beter nu afhandelen dat het verder was bij mij 🤷🏻‍♂️
Het is moeilijk oordelen zonder de gesprekken gelezen te hebben (ook geen interesse in, voor alle duidelijkheid :tongue: ) maar ik denk dat het eerder is dat jij haar (vermoedelijk onbewust) een beetje op een voetstuk hebt gezet, dat jij haar belangrijker vond dan zij jou, wat haar heeft doen panikeren. Zo van die kleine dingen die haar het gevoel geven dat jij drie stappen verder staat dan haar, genre dagelijkse goeiemorgen- of slaapwelberichtjes of andere onzin. Been there done that (in een heel ver verleden), en ik kan u alleen maar aanraden om u niet te snel te hechten want dat kan enorm veel druk leggen op de tegenpartij, en eigenlijk ook op uzelf.

Wat het ook allemaal is, het blijft een kut situatie @Jonas89, iedereen heeft het wel al eens mee gemaakt, meer uitleg krijgt ge waarschijnlijk nooit, dus gewoon doorgaan :thumb:.
Voor de rest heeft het weinig zin om te piekeren of er over door te bomen.

Behalve:
3. Ik weet dat sommige zouden zeggen van ”ga er naar toe en vraag het haar”; wat ik zeker niet ga doen!
Dit heeft nog niemand gezegd (denk ik?) en raad ik u ook ten stelligste af.

Nahrtent bedoelt alleen maar dat ge het soms tegenkomt dat iemand meer aan u denkt/van u wilt dan wat gij op die moment al comfortabel vindt. Die eist dan tijd en aandacht op en dat kan een beetje wrang voelen. Ongeacht geslacht.

De goeiemorgen en slaapwel berichtjes zijn gewoon een voorbeeld. Dat kan zijn dat u dat nooit stoort op te krijgen, maar dat kan ook zijn dat u dat bv. niet stoort bij persoon a die ge al langer kent en wel bij persoon B waar ge nog maar 2 keer tegen gebabbeld hebt omdat dat al te veel aandacht vraagt/trekt dan waar gij u al comfortabel mee voelt

Natuurlijk niet, wat is het nut van iets ter goedkeuring voor te leggen als er geen alternatief is 🤷‍♂️
Behalve 1 maatpak bestaat je volledige garderobekast uit Adidas broeken met gratis gekregen T-shirts? 🤔

Je zei dat de rest te saai was! Niet "ongepast".

En nog heel efkes ter verduidelijking: als een vrouw haar halve kleerkast stuurt: she's into you and wants to please you. 👌

Behalve 1 maatpak bestaat je volledige garderobekast uit Adidas broeken met gratis gekregen T-shirts? 🤔

Je zei dat de rest te saai was! Niet "ongepast".

En nog heel efkes ter verduidelijking: als een vrouw haar halve kleerkast stuurt: ze heeft een gat in haar hand en heeft plek tekort. 👌
Ftfy

Waarbij ik oorspronkelijk dacht dat ik vanavond gewoon mee ging eten waar terwijl ook een show gebeurt, leidde ik vanmiddag af uit de foto’s die ze ter voorkeur/goedkeuring uit haar dressing stuurt, dat ik mijn (underdressed) plan best wat bijstuurde.
Die intentie was goed. Echter het enige maatpak dat, wel, op maat is èn tegelijk niet te saai èn bij haar outfit(s) past, blijkt in contact gekomen met een tot nader order onbekend harig organisme. Dat contact lijkt gelukkig beperkt tot afgifte van vacht (in tegenstelling tot lichaamssappen).
Het afgelopen half uur zat ik dus als een maniak met handen gewikkeld in plaklint het bewuste kostuum te “doppen”. Ik ben verrast-blij met het resultaat en intussen weer helemaal zen en er volledig klaar voor (hoewel “er” voor mij momenteel nog een zeer abstracte invulling heeft).
Krijgen wij hier geen live verslag van de date, want voor ons blijft dat ook abstract?

Terug
Bovenaan