Het grote BeyondGaming Dating topic

Krijgen wij hier geen live verslag van de date, want voor ons blijft dat ook abstract?
Geen betere manier om de date te verknallen dan door continu op de gsm te zitten om live verslag uit te brengen!

Dus laat wannez maar lekker wachten met verslag uitbrengen, dat vergroot zijn kansen! 💪

Echter het enige maatpak dat, wel, op maat is èn tegelijk niet te saai èn bij haar outfit(s) past, blijkt in contact gekomen met een tot nader order onbekend harig organisme. Dat contact lijkt gelukkig beperkt tot afgifte van vacht (in tegenstelling tot lichaamssappen).
Waarom laat ge @Tonerider ook uw pakken dragen?

supreme-chewbacca-kostuum.jpg

Wat ik dacht: de grijze betonklinkers van de oprit eens afspoelen, maximaal een uurtje werk!

Wat de realiteit is:
De grijze klinkers zijn beige gespikkelde met belachelijk veel vuil en mos op, na een uur heb ik ongeveer 1/4de gedaan (oprit van 40m2 ongeveer) en was ik getransformeerd naar een moddermonster.
Wel goed voor de huid zal ik maar denken? :unsure:
Maar de voegen zijn, nu het mos er al vantussen is, "leeg" dus eens verder uitpluizen naar wat polymeerzand!

Misschien heeft hij de voortuin wel goed onderhouden?
🤷🏼

Ik ben dan wel waardeloos in oppikken van signalen, maar qua kledingstijl heb ik weinig te leren. 😎 Ze zei meermaals dat ze het kei schoon en sexy vond 👊.

Verder samenvattend: sowieso in de top 5 van de voor mij meest wtf nachten (die ik mij nog herinner).
Deze week spreken we opnieuw af, maar dan zonder nymfomane & bi curious vriendin en tussenstop in een “residentiële opvang”.

Maar geïntrigeerd, dat ben ik wel.

En nu m’n kindjes terug gaan halen bij de omi.
Dit vraagt om HEEL VEEL MEER info! 😨

Ik ben dan wel waardeloos in oppikken van signalen, maar qua kledingstijl heb ik weinig te leren. 😎 Ze zei meermaals dat ze het kei schoon en sexy vond 👊.

Verder samenvattend: sowieso in de top 5 van de voor mij meest wtf nachten (die ik mij nog herinner).
Deze week spreken we opnieuw af, maar dan zonder nymfomane & bi curious vriendin en tussenstop in een “residentiële opvang”.

Maar geïntrigeerd, dat ben ik wel.

En nu m’n kindjes terug gaan halen bij de omi.
Dit vraagt om niks. Go @Wannez , zo lang je je maar amuseert (en zij zich hopelijk ook)

En is het dat wat je zoekt? Als zij into meerdere partners is en wisselende contacten (gok ik?), moet je daar ook mee overweg kunnen.

Het is misschien eens leuk voor 1 keer en een fantasie die wordt vervuld?

Terug
Bovenaan