En toch moet ge er weer commentaar op hebben hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch moet ge er weer commentaar op hebben hé

@Mulan aangezien wij een beetje rond dezelfde leeftijd draaien, zou jij nog terug willen naar de wereld van voor online dating mega visvijvers? Ik heb mijn partner ‘gewoon’ leren kennen maar toen ik online zat, besef ik nu wel dat ik veel te makkelijke terug de snoepkast in dook. Het maakte mij een slechtere potentiële partner. Maar jij lijkt mij meer level-headed, wat jij?Sorry![]()
Ik ben een man natuurlijk.En toch moet ge er weer commentaar op hebben hé![]()
Ik denk dat, mocht ik gaan online daten, ik 24u/dag zou zitten keuren en mezelf een polsverrekking swipen.@Mulan aangezien wij een beetje rond dezelfde leeftijd draaien, zou jij nog terug willen naar de wereld van voor online dating mega visvijvers? Ik heb mijn partner ‘gewoon’ leren kennen maar toen ik online zat, besef ik nu wel dat ik veel te makkelijke terug de snoepkast in dook. Het maakte mij een slechtere potentiële partner. Maar jij lijkt mij meer level-headed, wat jij?

Zelfs ik, stukje jonger en zonder kind heb daar niet veel zin in en moeite meeIk denk dat, mocht ik gaan online daten, ik 24u/dag zou zitten keuren en mezelf een polsverrekking swipen.
Ben ik er nieuwsgierig naar? Yes!
Spreekt het me aan? Nope.
Mijn ex trouwens via rendez-vous.be leren kennen.
Ik denk dat ik eerder speeddating zal proberen, als ik er aan toe ben.
En vroeg of laat begint er wel weer een buurvrouw/collega/whatever aan mijn mouw te trekken dat ze iemand kennen die toevallig ook single is en wiens nummer ze -oh zo toevallig- net bij hebben, gewoon een berichtje sturen!
Ik heb gewoon nul de botten goesting in het online gedoe waarbij je jezelf moet deftig presenteren -wat wel zal lukken- maar te veel tijd en energie moet steken in het uitzoeken van geschikte visjes. Toen ik 10j jonger was en een pak meer vrijheid had, vond ik dat prima! Maar met een kind en alle verantwoordelijkheid die ik nu heb, heb ik echt geen zin om me daarin te gaan smijten.

Haha, allesbehalve hoor ^^ Ik heb geen verwachtingen als ik met iemand match of op date ga. Maar vind het soms wel vermoeiend.Maar beginnen jullie dan ook al niet uit een geforceerd standpunt? Uit de veronderstelling dat je 'de partner van je leven' gaat vinden? Denk dat het daar al fout zit.
Voorlopig is ze maar 180° gekeerd, bij 360° zou het terug in orde komen

Ik wou die opmerking ook maken maar ik dacht: "Nee Avondland, wees niet zo pedant".Oh god hé![]()
Tussen alle bloedserieuze posts en halve boekverslagen opeens deze kurkdroge reactie héérlijk!!![]()
Zelfs ik, stukje jonger en zonder kind heb daar niet veel zin in en moeite mee![]()

Maar nee gij, uw BG-inbox gaat volgespamd worden door mannelijke BG'ers op zoek naar een lief, een date of gewoon een snelle wip. Genoeg voorbeelden van BG-chicka's die hier iemand aan de haak hebben geslagen.Moest ik ooit weer single worden is het forever alone, all day everyday
Tot in het kattentopic dan maar.Moest ik ooit weer single worden is het forever alone, all day everyday
Eigen schuld met al uw foto's. Welke man wilt er nu in een niet onderhouden tuin komen spelenDie van mij raakt ook niet overstelpt, dus de spontane aanbiedingen blijven hier ook uit![]()

Nee, maar die leggings heNiet iedereen vindt een beetje bush erg hoor @Carrion

Heb je nog wat kunnen fixen hiero of is het een dooie boel?
Kwestie van te zien of het de moeite is moest mijn man me ooit dumpen.
Het online gedoe zegt me ook niet zoveel om eerlijk te zijn. Gewoon oldskool ergens op iemand afstappen maar daar ben ik ook zo geen grote held in.
1x was ik met vriendinnen uit en zag een lekkere vent dus ja dacht screw it, ik ga er gewoon heen en doe alsof ik hem verwar met iemand uit het verleden en blabla dus gewoon aan de praat slaan.
Bleek het Italiaan te zijn die geen woord Nederlands sprak en zijn Engels was zo bagger als mijn Chinees. Well that was so awkward.
Moest ik ooit weer single worden is het forever alone, all day everyday
Wat Wannez zeiWel, dat veronderstelde ik ook, maar @xAnyana ’s ervaringen daarmee suggereren toch het tegenovergestelde.
Op dating apps momenteel ook niet veel soeps meer. Ghosten, niks meer zeggen, saaie gesprekken enz.
En ervaring qua daten ligt in een ver verleden dus ik heb niet zoveel zinvolle tips&tricks.