Het grote BeyondGaming Dating topic

@Mulan aangezien wij een beetje rond dezelfde leeftijd draaien, zou jij nog terug willen naar de wereld van voor online dating mega visvijvers? Ik heb mijn partner ‘gewoon’ leren kennen maar toen ik online zat, besef ik nu wel dat ik veel te makkelijke terug de snoepkast in dook. Het maakte mij een slechtere potentiële partner. Maar jij lijkt mij meer level-headed, wat jij?

@Mulan aangezien wij een beetje rond dezelfde leeftijd draaien, zou jij nog terug willen naar de wereld van voor online dating mega visvijvers? Ik heb mijn partner ‘gewoon’ leren kennen maar toen ik online zat, besef ik nu wel dat ik veel te makkelijke terug de snoepkast in dook. Het maakte mij een slechtere potentiële partner. Maar jij lijkt mij meer level-headed, wat jij?
Ik denk dat, mocht ik gaan online daten, ik 24u/dag zou zitten keuren en mezelf een polsverrekking swipen.
Ben ik er nieuwsgierig naar? Yes!
Spreekt het me aan? Nope.
Mijn ex trouwens via rendez-vous.be leren kennen. 😁

Ik denk dat ik eerder speeddating zal proberen, als ik er aan toe ben.
En vroeg of laat begint er wel weer een buurvrouw/collega/whatever aan mijn mouw te trekken dat ze iemand kennen die toevallig ook single is en wiens nummer ze -oh zo toevallig- net bij hebben, gewoon een berichtje sturen! 😇

Ik heb gewoon nul de botten goesting in het online gedoe waarbij je jezelf moet deftig presenteren -wat wel zal lukken- maar te veel tijd en energie moet steken in het uitzoeken van geschikte visjes. Toen ik 10j jonger was en een pak meer vrijheid had, vond ik dat prima! Maar met een kind en alle verantwoordelijkheid die ik nu heb, heb ik echt geen zin om me daarin te gaan smijten.

Ik denk dat, mocht ik gaan online daten, ik 24u/dag zou zitten keuren en mezelf een polsverrekking swipen.
Ben ik er nieuwsgierig naar? Yes!
Spreekt het me aan? Nope.
Mijn ex trouwens via rendez-vous.be leren kennen. 😁

Ik denk dat ik eerder speeddating zal proberen, als ik er aan toe ben.
En vroeg of laat begint er wel weer een buurvrouw/collega/whatever aan mijn mouw te trekken dat ze iemand kennen die toevallig ook single is en wiens nummer ze -oh zo toevallig- net bij hebben, gewoon een berichtje sturen! 😇

Ik heb gewoon nul de botten goesting in het online gedoe waarbij je jezelf moet deftig presenteren -wat wel zal lukken- maar te veel tijd en energie moet steken in het uitzoeken van geschikte visjes. Toen ik 10j jonger was en een pak meer vrijheid had, vond ik dat prima! Maar met een kind en alle verantwoordelijkheid die ik nu heb, heb ik echt geen zin om me daarin te gaan smijten.
Zelfs ik, stukje jonger en zonder kind heb daar niet veel zin in en moeite mee 😩

Maar beginnen jullie dan ook al niet uit een geforceerd standpunt? Uit de veronderstelling dat je 'de partner van je leven' gaat vinden? Denk dat het daar al fout zit. Je legt jezelf daardoor druk op, dat het inderdaad veel moeite en tijd kost om je deftig te willen presenteren en zeker geen fouten te maken.

In het begin zag ik daar ook tegen op, nu swipe ik erg luchtig. Ik ga altijd uit van een tof gesprek, en eventueel een toffe avond. Niet meer, niet minder. Als het gesprek niet vlot van 2 kanten, unmatch ik gewoon en spreken we de volgende aan. Nood aan een relatie heb ik niet, maar via online daten kan je wel toffe contacten leggen.
Er zijn enorm veel vrouwen die daar enkel opzitten voor aandacht, maar evengoed heel oprechte waar je leuke babbels en verder een toffe avond met kan hebben.

Maar beginnen jullie dan ook al niet uit een geforceerd standpunt? Uit de veronderstelling dat je 'de partner van je leven' gaat vinden? Denk dat het daar al fout zit.
Haha, allesbehalve hoor ^^ Ik heb geen verwachtingen als ik met iemand match of op date ga. Maar vind het soms wel vermoeiend.

Op Bumble kun je aangeven wat je zoekt, en daar zie je bij heel veel vrouwen toch staan "relationship". Ik had daar "don't know yet" ingevuld, met dan in de bio een uitleg van "DNY =/= One Night Stand", omdat je anders nogal snel de stempel fuckboy op je voorhoofd gestempeld krijgt.

Wannez: als je je maar geamuseerd hebt!

Zelfs ik, stukje jonger en zonder kind heb daar niet veel zin in en moeite mee 😩

Heb je nog wat kunnen fixen hiero of is het een dooie boel?
Kwestie van te zien of het de moeite is moest mijn man me ooit dumpen. :frown:

Het online gedoe zegt me ook niet zoveel om eerlijk te zijn. Gewoon oldskool ergens op iemand afstappen maar daar ben ik ook zo geen grote held in.:frown:
1x was ik met vriendinnen uit en zag een lekkere vent dus ja dacht screw it, ik ga er gewoon heen en doe alsof ik hem verwar met iemand uit het verleden en blabla dus gewoon aan de praat slaan.

Bleek het Italiaan te zijn die geen woord Nederlands sprak en zijn Engels was zo bagger als mijn Chinees. Well that was so awkward. :frown:

Moest ik ooit weer single worden is het forever alone, all day everyday :lol:

Moest ik ooit weer single worden is het forever alone, all day everyday :laugh:
Maar nee gij, uw BG-inbox gaat volgespamd worden door mannelijke BG'ers op zoek naar een lief, een date of gewoon een snelle wip. Genoeg voorbeelden van BG-chicka's die hier iemand aan de haak hebben geslagen.

Heb je nog wat kunnen fixen hiero of is het een dooie boel?
Kwestie van te zien of het de moeite is moest mijn man me ooit dumpen. :frown:

Het online gedoe zegt me ook niet zoveel om eerlijk te zijn. Gewoon oldskool ergens op iemand afstappen maar daar ben ik ook zo geen grote held in.:frown:
1x was ik met vriendinnen uit en zag een lekkere vent dus ja dacht screw it, ik ga er gewoon heen en doe alsof ik hem verwar met iemand uit het verleden en blabla dus gewoon aan de praat slaan.

Bleek het Italiaan te zijn die geen woord Nederlands sprak en zijn Engels was zo bagger als mijn Chinees. Well that was so awkward. :frown:

Moest ik ooit weer single worden is het forever alone, all day everyday :laugh:

Wel, dat veronderstelde ik ook, maar @xAnyana ’s ervaringen daarmee suggereren toch het tegenovergestelde.
Wat Wannez zei :laugh: Op dating apps momenteel ook niet veel soeps meer. Ghosten, niks meer zeggen, saaie gesprekken enz.

Misschien kunnen degene die succes boeken qua daten hun succesverhalen hier delen.
Zoals bijvoorbeeld welke sites goed zijn, hoe ze te werk zijn gegaan etc etc...
Mss ook de succesverhalen qua daten irl dus waar en hoe ze het hebben gedaan.

Wellicht dat iemand eruit kan leren?
Wat voor de ene een goede actie is hoeft daarom uiteraard niet voor iemand anders zo te zijn maar goed, al was het maar om degene die nog op zoek zijn, aan te moedigen.

Ikzelf ben versierd geweest door mijn man, in het uitgaansleven anders was ik nu een catommy, I guess. :unsure: En ervaring qua daten ligt in een ver verleden dus ik heb niet zoveel zinvolle tips&tricks.:frown:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is nog (veel!) te pril om daarover uit te wijden, omdat we zelf ook nog aan het aftasten zijn, maar ik heb vrij snel (lees: na een paar dagen) iemand gevonden via Bumble waar het heel goed mee klikt. Gewoon een deugdelijke bio geschreven, en toen er een match was ingepikt op iets dat in haar bio stond. Het grote voordeel was wel dat zij ook wel moeite deed om een gesprek gaande te houden, dat maakt het écht wel gemakkelijker. Dan afgesproken voor “een koffie en eventueel een lunch”, wat uitgelopen is tot een volledige namiddag praten.

En ik ben gewoon mezelf geweest. Je merkt wel vrij snel of iets klikt of niet, en als het klikt, hoe goed het klikt. Daar bestaan geen regels of tabellen voor, je voelt dat gewoon instinctmatig. En dan is het zaak om uit te klaren hoe goed het klikt.

Terug
Bovenaan