Waarom moet ik hierbij denken aan: Les lacs du Connemara.met een condoom staan zwaaien
@FuseTea lacht zich al dood...

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom moet ik hierbij denken aan: Les lacs du Connemara.met een condoom staan zwaaien

Is idd héél raar om aan te geven dat je meer wilt.
Op eender wat voor leeftijd is dat superweird haha bestaan tig manieren om duidelijk te maken dat je geil bent en met een condoom staan zwaaien ain't one of them.![]()
Na een paar dagen is het al een heel ander verhaal.Een achtste wereldwonder is net voltrokken. Een dame heeft mij geantwoord op Meetic, vergezeld van een Like.
Nu rustig blijven en niet te hard van stapel lopen, dromen incluis.
Welke excuses?Na een paar dagen is het al een heel ander verhaal.
Online komen en niet eens antwoorden, steeds dezelfde flauwe excuses.
Waarom nog moeite doen?
Ik ben echt sommige mensen hun rotte gedrag beu, rot maatschappij.
Zwaffelen is zo 2008.Ja bijvoorbeeld met je flieter beginnen zwaaien maar dan kan het al snel #metoo worden.
Na een paar dagen is het al een heel ander verhaal.
Waarom nog moeite doen?

Na een paar dagen is het al een heel ander verhaal.
Waarom nog moeite doen?
Ik heb een bloedhekel aan mensen die ergens online komen en dan niet even het fatsoen hebben om te antwoorden/reageren.
Ik denk dat het probleem hier ligt bij de "waarde" die aan een relatief anoniem "internetcontact" wordt gegeven. Ik vind niet echt dat ik zo iemand iets verschuldigd ben, maar als je natuurlijk meer belang hecht aan zo'n zaken (in de context van eindelijk een match), kan dat wel steken.Lol ik reageer soms / meestal een week niet op mijn berichten.
De mensen die iets betekenen voor mij, weten dat, en aanvaarden dat (en doen het meestal zelf ook op die manier). En wat al de rest daar van denkt kan mij toch echt niet schelen.
Is dat eigenlijk al koekenbak tussen jullie? Het valt me op uit je laatste posts dat je jezelf al identificeert als koppel (of er van uit gaat dat dat het logische gevolg zal worden?).Al een geluk dat mijn Viking en ik daar allebei hetzelfde over denken, en dat wij beiden grote aanhangers zijn van “duidelijke communicatie”, en dat ook zien als een elementaire vorm van beleefdheid. Ook naar (wild)vreemden toe trouwens: iemand steekt de tijd/moeite om je te contacteren voor X of Y, dan is het niet meer als normaal dat je zelf ook wat moeite doet om te antwoorden (of te laten weten “het kan nu even niet, ik kom er later nog op terug”. En als het enigszins kan in deftig geconstrueerde zinnen, zonder zware grammaticale fouten.
Nee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.