Het grote BeyondGaming Dating topic

Is idd héél raar om aan te geven dat je meer wilt. :S
Op eender wat voor leeftijd is dat superweird haha bestaan tig manieren om duidelijk te maken dat je geil bent en met een condoom staan zwaaien ain't one of them.:laugh:

Ja bijvoorbeeld met je flieter beginnen zwaaien maar dan kan het al snel #metoo worden.

Een achtste wereldwonder is net voltrokken. Een dame heeft mij geantwoord op Meetic, vergezeld van een Like.
Nu rustig blijven en niet te hard van stapel lopen, dromen incluis.
Na een paar dagen is het al een heel ander verhaal.
Online komen en niet eens antwoorden, steeds dezelfde flauwe excuses.
Waarom nog moeite doen?
Ik ben echt sommige mensen hun rotte gedrag beu, rot maatschappij.

Waarom nog moeite doen?

Ik heb een bloedhekel aan mensen die ergens online komen en dan niet even het fatsoen hebben om te antwoorden/reageren.
Laat die zeikstraal links liggen en move on. Zó één lege doos betekent niet dat de hele maatschappij zo is en als je je op datingsites begeeft moet je nu éénmaal behoorlijk wat ruggengraat kweken.

Ik zou voortaan niet alle of al teveel hoop vestigen om dat gechitchat en/of spreek meerdere dames aan? Zal vroeg of laat weleens iets moois uit vooruit komen, denk ik. Succes.🤗

Waarom nog moeite doen?

Ik heb een bloedhekel aan mensen die ergens online komen en dan niet even het fatsoen hebben om te antwoorden/reageren.

Eigenlijk is de mindset van de maatschappij die jullie hier hanteren rot en rot gedrag vriendschappen en vriendschappinnen .

Communicatie is een basisrecht van de mens, begrijp mij ni verkeerd. Echter is, en dat moeten mensen eens dringend beseffen, online communicatie met instant messaging een vorm van communicatie die lijdt tot veel misverstanden in iemand zijn persoonlijk leven/relatie in elk aspect van hun leven op een indirecte manier. Er is zelfs een studie die aantoont dat er miljoenen breakups zijn per jaar, en de hoofdreden is de functie van de "double check" and de mogelijkheid om te zien wanneer iemand het laatst een connectie heeft gemaakt met zijn app. Wat op zijn beurt gevoelens van jaloezie en ontrouw kweekt bij de andere persoon.

Face it, mensen willen niet 24/7 ten allen tijden met iemand in contact staan. De hoop instant messages die mensen tegenwoordig op een dag krijgen is vaak overweldigend, en het is moeilijk om u ervan te verbergen. Het is zelfs beangstigend in mijn ogen, hoe de evolutie, dat instant messaging aan het gaan is. Een echt analoge vergelijking is er niet voor instant messaging en zijn 'double checks' en 'last online'. Wat misschien in de buurt kan komen is als je bij iemand passeert thuis waarvan je weet dat die persoon thuis is, maar zijn deur niet open doet. Maar zelfs in dat geval geven normale mensen die persoon het voordeel van de twijfel dat hij mss in de douche staat of geoccupeerd is door iets anders. In instant messaging is er bij mensen geen sprake van deze goodwill zoals jullie bewijzen, en iedereen wordt geacht om beschikbaar te zijn ten allen tijden. Dit is zelfs op het randje van sociopathisch gedrag, ik hoop dat jullie dat inzien

Laat communicatie een basisrecht van iedereen zijn en blijven, en niemand zou met iemand anders hoeven te communiceren als hij zich daar niet goed bij voelt, of geen tijd voor heeft. Het is een basisrecht voor iedereen, voor zowel gij als voor andere personen. Geen basis PLICHT.

Op deze manier creeërt ge antisociaal gedrag. En het wordt eens dik tijd dat mensen dat gaan inzien.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat nu ook wel ferm overdreven. Ik kom gedurende de dag meermaals online en ik zie dan ook vaak dat ik berichten heb gekregen, maar dat wil dan toch niet zeggen dat ik daar dan ineens op moet antwoorden? Meestal beantwoord ik sowieso ergens in die dag alle berichten, maar Jezus, ik zou er zot van worden moest ik op alles en iedereen instant moeten antwoorden als ik eens twee seconden online ben.

Soms check ik bv. snel ff Facebook op het werk, gewoon om de tijd te doden, maar dan ziet iedereen wel dat ik online ben. Is dat dan echt een verwachting dat je direct moet antwoorden? Nee, gelukkig in mijn vriendengroep en met mijn vriendin niet.

Op een random hey of hoi hoeft niemand te antwoorden maar als je een poosje in gesprek bent met iemand en die persoon laat opeens niets weten of komt af met het ene slappe excuus na het andere dan ben je niet meer dan een dikke lul.

Niemand heeft het over 24/7 paraat staan om te antwoorden maar sommige zaken zijn naast een basisrecht ook gewoon een mooie vorm van beleefdheid.
Ik lees sommige berichten van mensen snel in de auto oid en kan/wil op dat moment niet gelijk antwoorden maar ik laat die persoon nooit onbeantwoord en al helemaal niet als we in gesprek waren of wanneer hij/zij een vraag stelt/heeft gesteld.

Laatst bewerkt door een moderator:
De laagdrempeligheid van "moderne" communicatiemiddelen werkt dat ook in de hand uiteindelijk. Mails, berichten, ... dat kost allemaal zo weinig moeite om te sturen, dat de kwaliteit zakt en de kwantiteit stijgt. Op iets niet antwoorden wekt zo ook veel minder schuldgevoel op dan, om het in het belachelijke te trekken, dat niet te doen bij een handgeschreven brief.

Lijkt me dat het dan ook gewoon onlosmakelijk verbonden is met daten via apps, om on-topic te blijven.

Lol ik reageer soms / meestal een week niet op mijn berichten :laugh:.
De mensen die iets betekenen voor mij, weten dat, en aanvaarden dat (en doen het meestal zelf ook op die manier). En wat al de rest daar van denkt kan mij toch echt niet schelen 🤷‍♂️.

Lol ik reageer soms / meestal een week niet op mijn berichten :laugh:.
De mensen die iets betekenen voor mij, weten dat, en aanvaarden dat (en doen het meestal zelf ook op die manier). En wat al de rest daar van denkt kan mij toch echt niet schelen 🤷‍♂️.
Ik denk dat het probleem hier ligt bij de "waarde" die aan een relatief anoniem "internetcontact" wordt gegeven. Ik vind niet echt dat ik zo iemand iets verschuldigd ben, maar als je natuurlijk meer belang hecht aan zo'n zaken (in de context van eindelijk een match), kan dat wel steken.

Al een geluk dat mijn Viking en ik daar allebei hetzelfde over denken, en dat wij beiden grote aanhangers zijn van “duidelijke communicatie”, en dat ook zien als een elementaire vorm van beleefdheid. Ook naar (wild)vreemden toe trouwens: iemand steekt de tijd/moeite om je te contacteren voor X of Y, dan is het niet meer als normaal dat je zelf ook wat moeite doet om te antwoorden (of te laten weten “het kan nu even niet, ik kom er later nog op terug”. En als het enigszins kan in deftig geconstrueerde zinnen, zonder zware grammaticale fouten.

Terwijl ik wel akkoord ga met de notie van een soort elementaire beleefdheid, is de snelheid waarmee iemand communiceert gewoon ook een graadmeter voor het interessepeil en de relatieve belangrijkheid van daten in iemands leven op een bepaald tijdstip.

Op sommige momenten heb ik zoveel gaande dat ik even geen tijd of zin heb om snel te antwoorden op 5 matches die mij toevallig tegelijkertijd aanspreken.

Soms heb ik wél tijd, maar ben ik eigenlijk niet zo heel erg geïnteresseerd (meer) in de persoon, dan antwoord ik intuitief ook veel trager. Of merk ik dat de persoon wel héél enthousiast is, terwijl ik nog redelijk koel ben, dat stoot ook af.

Beide gevallen heb ik uiteraard ook al omgekeerd meegemaakt, waarbij ik on the receiving end zat, en da's inderdaad niet leuk, maar het wijst nu eenmaal wel gewoon op een mismatch in interesse, tijd, persoonlijkheid, whatever. Daar moet je wel mee om kunnen vind ik, zowel online als in het echt. Is een beetje hetzelfde als verwachten dat iemand een halfuur met u wilt praten bij de beenhouwer omdat je eerder een vriendelijke 'goeiedag' kreeg, ik vind dat nogal aanmatigend.

Al een geluk dat mijn Viking en ik daar allebei hetzelfde over denken, en dat wij beiden grote aanhangers zijn van “duidelijke communicatie”, en dat ook zien als een elementaire vorm van beleefdheid. Ook naar (wild)vreemden toe trouwens: iemand steekt de tijd/moeite om je te contacteren voor X of Y, dan is het niet meer als normaal dat je zelf ook wat moeite doet om te antwoorden (of te laten weten “het kan nu even niet, ik kom er later nog op terug”. En als het enigszins kan in deftig geconstrueerde zinnen, zonder zware grammaticale fouten.
Is dat eigenlijk al koekenbak tussen jullie? Het valt me op uit je laatste posts dat je jezelf al identificeert als koppel (of er van uit gaat dat dat het logische gevolg zal worden?).

ZIE IK DAAR VLINDERS?

We hebben daar al eens over gesproken, en onze toekomstvisies zijn hetzelfde, dus ja, het is aan het evolueren naar iets. Maar we doen niets overhaast. "Exclusief daten" heet het geloof ik.

Laatst bewerkt:
Oke dit verhaal moet ik ergens kwijt. Sommige weten er al van. Denk ervan wat jullie willen maar ik ben er nog altijd kapot van.

In september een meisje leren kennen via FB dating, ons gesprek klikte van de eerste keer direct al. Zaten direct al op dezelfde golflengte qua interesses, enz... 4jaar leeftijdsverschil (jonger dus) maar merkte ik niet.

Na een week chatten dan toch ikzelf de stap gezet en haar gevraagd om af te spreken. Zeer goede date eigenlijk van 6u lang; wandelen, terrasje (was toen nog goed weer) en eten.
Toen ik op de terugweg was naar huis stuurde ze zelf hoe fun het was en vroeg ze aan mij achter 2e date. Ikzelf had natuurlijk ook supergevoel bij haar. Ze apprecieerde dat ik open en eerlijk was zo op een eerste date.

Ik stelde voor, voor de 2e date voor de cinema. En ze vond het goeie keuze. Voor de film en erna goed kunnen babbelen.
Na de cinema vroeg ze voor te blijven slapen, ze zei alleen voor wat te knuffelen, ik twijfelde daarover omwille omdat ik het eigenlijk goed meende met haar en niet té snel wilde gaan.
Maar we hadden allebei nood aan soort affectie en er was een vonk, dus ja waarom niet... Nee boys, geen sex alleen knuffelen.

Week erna stelden we tesamen voor 3e 'date', omdat we goed gevoel hadden na de vorige 2. Allright, toen kwam ze langs hier, ze wilde persé eens bowlen. Daarna nog ergens iets kleins gaan eten op de markt. Ze stuurde terug na dat het super was, knuffel enzo opt einde.

Maar dan dag erna weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, totaal afstandelijk naar mij toe, soort spanning via Messenger. Ik vraagde als ik iets misdaan had? Want ze wist dat ik geen ervaring had op relatiegebied. Maar geen deftige uitleg...
En zei kwam uit een relatie (wettelijk samenwonend) en is maar net officieel uit elkaar.

Sindsdien heeft ze mij geblokt 😭 Nee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.
ja, ik weet haar uiteraard wonen (duh), maar ik wil geen commotie/drama (voor verdere uitleg).
Maar probeer dit nu zo wat af te sluiten deze ervaring erbij…

Dusja, denk ervan wat jullie willen. Maar na maand ongeveer later kan ik het nog altijd niet zo plaatsen...:cry2:

Terug
Bovenaan