Het grote BeyondGaming Dating topic

Zou natuurlijk fijn zijn voor hem als hij "closure" krijgt, maar zij blokkeerde de boel en liet hem gewoon staan. Dat is nogal grof en dat verdiende hij niet. Dus ik begrijp wel dat @Jonas89 mogelijk wel hoopt op een teken van leven van haar kant uit, al is het maar om de boel deftig af te sluiten.

Voor alle duidelijkheid ze heeft mijn berichten op het einde nog gelezen, achteraf maar de blok.
En eigenlijk is het een superlief meisje, op de 3 dates en mijn klein beetje mensenkennis zie ik dat toch in haar, snap alleen de 360 graden bocht niet.
Ik veronderstel gewoon dat ze dacht dat ze klaar was na haar breuk, maar eigenlijk niet…

Maar idd ervaring rijker, een belangrijke wel. Want zoals je weet heb ik geen 100 matches. Dus kwas al blij nu dat ik gedaan heb… :)

Voor alle duidelijkheid ze heeft mijn berichten op het einde nog gelezen, achteraf maar de blok.
En eigenlijk is het een superlief meisje, op de 3 dates en mijn klein beetje mensenkennis zie ik dat toch in haar, snap alleen de 360 graden bocht niet.
Ik veronderstel gewoon dat ze dacht dat ze klaar was na haar breuk, maar eigenlijk niet…

Maar idd ervaring rijker, een belangrijke wel. Want zoals je weet heb ik geen 100 matches. Dus kwas al blij nu dat ik gedaan heb… :)
Ik moet toegeven, als vrouw - ook al is het twintig jaar terug - dat ik ook soms - misschien meer dan ik mij herinner - gewoon plots een blok plaatste. Plots pak je een peur, gelijk ze zeggen en dat ligt totaal niet aan de man in kwestie, da’s gewoon… een heel vervelend gevoel.

Ik moet toegeven, als vrouw - ook al is het twintig jaar terug - dat ik ook soms - misschien meer dan ik mij herinner - gewoon plots een blok plaatste. Plots pak je een peur, gelijk ze zeggen en dat ligt totaal niet aan de man in kwestie, da’s gewoon… een heel vervelend gevoel.
Dat schiet soms in het verkeerde keelgat en bij mannen die uit zichzelf al niet veel ervaring of zelfvertrouwen hebben kan dat soort blauwtje een serieuze impact hebben.

Dat schiet soms in het verkeerde keelgat en bij mannen die uit zichzelf al niet veel ervaring of zelfvertrouwen hebben kan dat soort blauwtje een serieuze impact hebben.
Ja dat is het enorme nadeel aan die elektronische contacten natuurlijk. Je kan veel meer van jezelf geheim houden en als je niet wil dat iemand te veel weet… En dan een blok en hoppa je ligt er niet meer wakker van. Nu ik ouder ben zou ik altijd wel proberen om ten minste ‘closure’ te geven maar toen ik nog een bleutje was… da was moeilijk.

Ook omdat je als vrouw toch genoeg keuze had?
Als vrouw ben je idd echt spoilt for choice. Maar dat is imo eerder negatief want haal daar maar eens ‘nen echten’ uit. En als zijn baard je bijvoorbeeld niet aanstaat… swipe next. Er viel iets te zeggen voor onder de kerktoren vroeger, je moest een beetje voortdoen met wat je kon vinden.

Da's kut, @Jonas89, maar idd zoals velen hier al zeiden ga je de schuld waarschijnlijk niet bij jezelf moeten zoeken, maar wel in dat zij nog niet klaar is voor iets nieuws.

Bekijk het positief, na uw fysieke transformatie zie je er dus duidelijk goed genoeg uit om haar fysieke lusten bij kwijt te willen tijdens haar vrijgezellenperiode. Veel mannen dromen daar net van om eens een keertje "gebruikt" te worden door een knappe deerne. Dus laat dat dan vooral je zelfvertrouwen voeden.

Da's kut, @Jonas89, maar idd zoals velen hier al zeiden ga je de schuld waarschijnlijk niet bij jezelf moeten zoeken, maar wel in dat zij nog niet klaar is voor iets nieuws.

Bekijk het positief, na uw fysieke transformatie zie je er dus duidelijk goed genoeg uit om haar fysieke lusten bij kwijt te willen tijdens haar vrijgezellenperiode. Veel mannen dromen daar net van om eens een keertje "gebruikt" te worden door een knappe deerne. Dus laat dat dan vooral je zelfvertrouwen voeden.
In zekere zin klopt dat wel, want die fantasie druist iet of wat in tegen wat gangbaar is. Vrouwen horen meestal wel of ze gegeerd zijn of niet, de complimenten vliegen hen te pas en te onpas tegemoet. Dat zullen die aangesproken vrouwen soms wel vermoeiend of cliché vinden, maar ik denk dat mannen gewoon véél minder complimenten krijgen van vrouwen omdat het initiatief traditioneel nog altijd bij de man ligt. Een man verleidt een vrouw anders dan omgekeerd, lijkt me (en dat is doorgaans hé, er zijn genoeg voorbeelden van vrouwen die het initiatief nemen). Terwijl ik het best fijn vind om eens te horen dat ik er mag wezen, maar dat gebeurt amper.

Ik ga hier mogelijk kort door de bocht, maar ik denk dat ik zelf op één hand kan tellen wanneer ik complimenten heb gekregen van vrouwen.* Of ik ben een afstotelijke draak van een vent of ik heb gelijk wanneer ik zeg dat vrouwen véél vaker te horen krijgen dan mannen dat ze knap zijn.

* In Iran kreeg ik vaak van jonge vrouwen te horen dat ik knap was, in België was dat helaas meestal van oudere vrouwen die de MILF-fase duidelijk al ver gepasseerd waren. :unsure:

Amai, sommigen hebben hier toch een heel negatief mens- of vrouwbeeld hoor. Ik ga helemaal akkoord dat dat meisje Jonas niet had mogen blokkeren en hem een deftige uitleg kon geven, maar er zo direct van uitgaan dat het allemaal voor de aandacht te doen is geweest? In plaats van dat ze zich vergist had in zichzelf, geschrokken is van iets, idd haar ex haar terug wou, Jonas toch een rebound was,...

Da's zo direct uitgaan van een heel slechte eigenschap (alleen rondhangen met mannen voor aandacht) in plaats van naar mogelijke andere verklaringen te zoeken. En dat is ook zoiets dat veel meer wordt bedacht dan dat het effectief gedaan wordt. Er zullen best zo'n vrouwen zijn hé, maar rondhangen met iemand die je niet eens leuk vindt voor aandacht is niet eens logisch. Waarom wil je aandacht van iemand die je niet leuk vindt? Dat is egostrelend ja, maar waarom zou je überhaupt belang hechten aan wat iemand die je niet leuk vindt over je denkt? Allez, random meneer internetdude zal mij vast ook wel complimenten geven als ik een foto van mijn poep opstuur but why would I even care?

Meer nog, ik wil niet eens leuk gevonden worden door mannen die ik niet leuk vind? Dan doen ze raar en opdringerig en willen ze steeds met je praten en daar zit je toch niet op te wachten, zo'n zagevent die de hele tijd naar je aandacht hengelt? Dat is tof als je elkaar leuk vindt maar eenzijdig is dat toch gewoon ongemakkelijk? Of zitten mannen ook te wachten op vrouwen die hun type niet zijn en waar ze never nooit iets mee willen om de hele tijd rond hen te hangen? Waarom zou een vrouw dat wel willen?

Allez, lang verhaal om te zeggen dat ik dat nogal een bij de haren getrokken conclusie vind.

Ik ga hier mogelijk kort door de bocht, maar ik denk dat ik zelf op één hand kan tellen wanneer ik complimenten heb gekregen van vrouwen.* Of ik ben een afstotelijke draak van een vent of ik heb gelijk wanneer ik zeg dat vrouwen véél vaker te horen krijgen dan mannen dat ze knap zijn.
Ik hoor dat ook nooit hoor. Allez, van klanten ja, maar van wildvreemden of zo? Nog nooit in mijn hele leven zelfs aangesproken door een onbekende gast. Wel door dronken mannen aan 't station, haha. Maar zo een jonge gast die je telefoonnummer wil of mij beter wou leren kennen? Never nooit gehad.

'k Denk dat je dat ook niet moet overschatten. Eén keer had ik een jongen die naar mij glimlachte toen we elkaar kruisten. Dat gebeurt dus zo weinig dat ik dat nog weet hé, die ene keer :rofl:

Overigens probeer ik ook mannen gewoon oprechte complimentjes te geven. Ook mijn vriend, die hoort ook graag dat ik 'm mooi vind.

Wow, @Jonas89, wat een rotte ervaring.
Ik kan nu het feit dat ik bijna nooit een antwoord krijg in perspectief plaatsen.
Ergens moet ik heel tevreden zijn dat het nooit tot een date komt bij mij, ik kan mij niet voorstellen wat ik zou doen mocht ik zoiets tegenkomen.
Ziezo, net alles van dating sites verwijdert, het kost mij te veel energie om te te trachten te begrijpen waarom er nooit iemand antwoordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat @glashelder zegt.
+ Wat nog steeds niet wil zeggen dat jij, @Jonas89, iets fout hebt gedaan. Uit uw verhaal lijkt er 0,0 dat ge bij uzelf moet leggen, het is gewoon... niet juist gelopen bij haar. Het blijft wel een stomme manier van afhandelen van haar.

Sorry maar wat? :wtf: :wtf:

Ik denk dat er eigenlijk niemand zit te dromen om op zijn gevoelens gespeeld te worden. Er is een groot verschil tussen dromen om een casual tussen de lakens te belanden en gewoon botweg behandeld te worden als een hond. En door zo'n uitspraken te doen catalogeer je in mijn ogen maar weer eens als enkel uit op seks. Nog wat stereotiepen die je wil gebruiken anders? :wallbash: :wallbash:

Maar dan dag erna weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, totaal afstandelijk naar mij toe, soort spanning via Messenger. Ik vraagde als ik iets misdaan had? Want ze wist dat ik geen ervaring had op relatiegebied. Maar geen deftige uitleg...
En zei kwam uit een relatie (wettelijk samenwonend) en is maar net officieel uit elkaar.

Sindsdien heeft ze mij geblokt 😭 Nee, niks van woorden/ruzie. Wel mijn gedacht gezegd dat ze me wat kwetste. Natuurlijk zullen de gevoelens bij haar totaal zover niet geweest zijn als bij mij. Want ik had het echt goed voor met haar, maar is dus zéér abrupt geëindigd dus.
ja, ik weet haar uiteraard wonen (duh), maar ik wil geen commotie/drama (voor verdere uitleg).
Maar probeer dit nu zo wat af te sluiten deze ervaring erbij…
Je schrijft dat ze de dag erna wat afstandelijk was op messenger, heb je daar dan direct die dag zelf op gereageerd en gevraagd waarom ze zo afstandelijk was en dat dat jou kwetste? Of was het een langere periode van terugtrekken aan haar kant voor je er naar vroeg?

Als het gaat over 1 dag, ben je daar misschien wel wat te snel in paniek geschoten. Iedereen heeft al eens een mindere dag, voor haar was die spanning er misschien niet eens maar was ze gewoon moe bv. Of was haar twijfel er wel maar wou ze het een beetje aankijken hoe ze er zich verder bij voelde. En als (serieuze hypothese hier, dus het hoeft zeker niet te kloppen) jij dan heel sterk gaat vragen naar waarom ze afstandelijk is en hoe jou dat kwetst legt dat wel een duidelijk verschil in intensiteit van gevoelens en verwachtingen bloot wat kan afschrikken 🤷‍♀️. (Al is blocken zonder enige respons of echte aanleiding niet netjes)

Kan ook helemaal dat niet zijn, maar ik ben ook geen fan van al die hypotheses die hier rondgesleten worden genre 'ze had al een andere klaar jong!'. Ik zie niet goed waar dat op gebaseerd zou zijn en wie dat helpt.

Ik snap wel niet goed waarom je vermeldt dat je haar weet wonen. Heeft dat enige waard voor uw verhaal? Bedoel je dat je eraan denkt om te passeren en te vragen wat er gebeurt is? (Dat zou ik sterk afraden)

Edit: ge spreekt trouwens van "geen deftige uitleg" moet ik daaruit verstaan dat ze zei dat er niets aan de hand was, ze er helemaal niets over zei of dat gij haar uitleg niet voldoende vond?
Want als zij het idee heeft dat ze een duidelijke uitleg heeft gegeven maar gij dat niet wou aannemen of loslaten dan is blocken niet zo'n onlogisch gevolg.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze gewoon niet klaar was voor iets nieuws te beginnen, en begrijp haar ergens wel. Alleen heb ik mss ergens laten vangen?
Hoe bedoel je "laten vangen"? Voelt ge u gebruikt? :thinking:
De meeste mensen spelen heus niet bewust met andere mensen hun emoties. Soms weten ze gewoon zelf nog niet waar ze wel/niet klaar voor zijn (of weten ze zelfs niet goed waarom ze juist beginnen wegtrekken), of voelt het uiteindelijk niet zoals ze zouden willen 🤷‍♀️. Het is daarom dat ge date, om te zien of het naar meer kan evolueren.
Voor de rest, zie glas.

Wat ook kan is dat ze gewoon nood had aan opnieuw wat positieve aandacht na haar breuk en ze jou daarvoor gebruikte, zonder dat er bij haar sprake was van liefde.

Ge zijt hier over drie dates aant spreken hé, ik weet niet goed waarom ge achterover zou vallen dat er dan nog geen liefde was

Laatst bewerkt:
Ik wil gewoon eventjes vermelden, wat niet duidelijk is in Jonas zijn bericht hier op BG maar wat privé wel duidelijk bleek, dat ze wél nog een bericht heeft gestuurd dat het gevoel niet meer juist zat en dat er voor haar geen toekomst meer in zat.

Dus het is geen bitch die 'm ghost, maar gewoon een meisje dat zich bedacht heeft en dat wel nog heeft laten weten.
Efkes om het plaatje te vervolledigen. 😉

Ik denk dat ze gewoon niet klaar was voor iets nieuws te beginnen, en begrijp haar ergens wel. Alleen heb ik mss ergens laten vangen?
Dit is dagdagelijkse kost bij het daten ;).

Ik heb het al zo vaak gezegd, in die 2,5 jaar (online) daten heb ik meer mensen gezien die niet weten wat ze willen dan iets anders. Online platforms geven de indruk dat de visvijver enorm groot is. Je moet je misschien ook al snel intiem kwetsbaar stellen tegenover iemand die je eigenlijk amper kent waardoor je op een gegeven moment misschien toch stoot op eigenschappen die jou doen twijfelen. Ik heb evenzeer dates gehad die vrij intiem waren en waar je na enkele weken de reactie kreeg dat ze toch nog niet klaar zijn voor een relatie en na een zware breuk vooral aan zichzelf willen werken. Om dan enkele dagen later toch weer jouw aandacht op te zoeken vanuit het zwart gat waarin ze vallen. Is dagdagelijkse kost bij daten, zowel bij vrouwen als mannen ;).
Maar ik snap dat dat voor jou nu naar aanvoelt en je misschien weer een stuk onzekerder voelt. Ik was na al die tijd ook gereserveerder geworden tijdens het daten. De 2e date met mijn vriend had hij uitgebreid gekookt, ik had een dessertje van de bakker mee. Op dat dessertje stond een hartje, waarop hij zei ‘ohh is dat voor mij?’. Ik weet nog hoe Ik vanbinnen de schaamte voelde gloeien (ik had dat bij de bakker helemaal niet gezien) en zei ‘ah nene dat is toevallig’. Omdat ik na al die tegenslagen een stuk gereserveerder was geworden. Iemand die er niet gekleurd was door haar verleden had sowieso wel door dat hij het meende, die had zich enorm uitgesloofd in de keuken. Iets later die avond had hij mij gekust, evenzeer met een onzeker gevoel omdat hij mij niet kon lezen. En kijk vandaag zijn we volop bezig met de bouw van ons eigen thuis 😊.
Laat u niet afschrikken door een tegenvaller. Het ligt niet aan u, het is louter het onzeker spel van daten. Maar laat dat geen drempel vormen om u open te stellen tegenover de juiste persoon. Er gaan sowieso nog teleurstellingen volgen, maar zie het als de weg naar de juiste ;).

Hoe bedoel je "laten vangen"? Voelt ge u gebruikt? :thinking:
De meeste mensen spelen heus niet bewust met andere mensen hun emoties. Soms weten ze gewoon zelf nog niet waar ze wel/niet klaar voor zijn (of weten ze zelfs niet goed waarom ze juist beginnen wegtrekken), of voelt het uiteindelijk niet zoals ze zouden willen 🤷‍♀️. Het is daarom dat ge date, om te zien of het naar meer kan evolueren.
Voor de rest, zie glas.
ja, tuurlijk weet ik wel lieve nonneke, maar toch voelde het zo ergens aan.
1. Je schrijft dat ze de dag erna wat afstandelijk was op messenger, heb je daar dan direct die dag zelf op gereageerd en gevraagd waarom ze zo afstandelijk was en dat dat jou kwetste? Of was het een langere periode van terugtrekken aan haar kant voor je er naar vroeg?

2. Als het gaat over 1 dag, ben je daar misschien wel wat te snel in paniek geschoten. Iedereen heeft al eens een mindere dag, voor haar was die spanning er misschien niet eens maar was ze gewoon moe bv. Of was haar twijfel er wel maar wou ze het een beetje aankijken hoe ze er zich verder bij voelde. En als (serieuze hypothese hier, dus het hoeft zeker niet te kloppen) jij dan heel sterk gaat vragen naar waarom ze afstandelijk is en hoe jou dat kwetst legt dat wel een duidelijk verschil in intensiteit van gevoelens en verwachtingen bloot wat kan afschrikken 🤷‍♀️. (Al is blocken zonder enige respons of echte aanleiding niet netjes)

Kan ook helemaal dat niet zijn, maar ik ben ook geen fan van al die hypotheses die hier rondgesleten worden genre 'ze had al een andere klaar jong!'. Ik zie niet goed waar dat op gebaseerd zou zijn en wie dat helpt.

3. Ik snap wel niet goed waarom je vermeldt dat je haar weet wonen. Heeft dat enige waard voor uw verhaal? Bedoel je dat je eraan denkt om te passeren en te vragen wat er gebeurt is? (Dat zou ik sterk afraden)

4. Edit: ge spreekt trouwens van "geen deftige uitleg" moet ik daaruit verstaan dat ze zei dat er niets aan de hand was, ze er helemaal niets over zei of dat gij haar uitleg niet voldoende vond?
Want als zij het idee heeft dat ze een duidelijke uitleg heeft gegeven maar gij dat niet wou aannemen of loslaten dan is blocken niet zo'n onlogisch gevolg.
1. Ja kort erna
2. Daar kan ik ook niet op antwoorden. Veel hypotheses hier ook. Al blijf ik het bij gemakkelijkste: ze was niet klaar voor iets te beginnen. En beschuldig haar zeker niet. Alleen was het zeer abrupt afgesloten.
3. Ik weet dat sommige zouden zeggen van ”ga er naar toe en vraag het haar”; wat ik zeker niet ga doen!
4. Ik schreef toch dat er gevoelens waren bij mij, bij haar niet zo ver schreef ze. Ze dacht wrs “hij komt te dicht ofzo”, beter nu afhandelen dat het verder was bij mij 🤷🏻‍♂️

Terug
Bovenaan