Onder dwang moeten verwijderen.Ik zou zweren dat ik hier net een goeie reply zag van @Carrion maar dat ie nu verdwenen is![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder dwang moeten verwijderen.Ik zou zweren dat ik hier net een goeie reply zag van @Carrion maar dat ie nu verdwenen is![]()
Awel van mij krijgde gij toch ne Like seOnder dwang moeten verwijderen.

), en daar is niets mis mee. As ik iets van 'sales' zie staan op een datingprofiel is de kans gigantisch groot dat de swipe naar links zal zijn omdat dat niet echt mijn voorkeur is. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik beter ben dan iemand in sales of dat alle mensen in sales de eigenschappen hebben die ik daarmee associeer, maar het is waarschijnlijk dat die persoon mij minder zal liggen. Je moet ergens keuzes maken, en door de jaren heen leer je ook meer en meer wat voor mensen je waarschijnlijk wel beter gaan liggen.Merci, voel me al een stuk beterNiet op uw teentjes getrapt zijn, mannen. Ik ben hoogopgeleid, kan ook fysiek hard werk aan, ben sportief en groter dan 1m90 etc, en ik ben eveneens niet met iamhollywood op date geweest.

. Ik zeg letterlijk dat ik zelf nooit zou durven hard maken dat een ‘date geen arbeider mag zijn’ maar dat ik ergens wel begrip kan opbrengen voor de swipe-voorkeuren van die persoon in kwestie. Een persoon waar iedereen maar onmiddellijk begint op te bashen zonder enige kennis omtrent die persoon? Misschien omdat het een uitspraak van een vrouw betreft? Zou die uitspraak evenveel reacties krijgen moest ze luiden ‘een vriend van mij date enkel blonde vrouwen goed voorzien van kont en boezem’.En borsten. Maar een goed karakter is mooi meegenomen.Burn the witch !
Neeja, serieus, het draait gewoon dus om karakter.
Niet op uw teentjes getrapt zijn, mannen. Ik ben hoogopgeleid, kan ook fysiek hard werk aan, ben sportief en groter dan 1m90 etc, en ik ben eveneens niet met iamhollywood op date geweest.
Well hello there... 

Eens getest en na 2 weken had ik 0,0 matches. Er dan maar afgedaan.Iemand dat Bumble gebruikt? Ik krijg daar nagenoeg geen matches op. App wordt hier niet veel gebruikt/veel inactieve gebruikers? Of liggen die standaarden immens hoger dan Tinder?

Eens getest en na 2 weken had ik 0,0 matches. Er dan maar afgedaan.
Beste opties zijn nog altijd FB & Tinder...
Al heb ik daar ook geen matches![]()
www.photofeeler.com
Ik snap beide kanten wel, de puur oppervlakkige kant natuurlijk niet, maar dat is ook totaal niet waar @iamhollywood op doelde.
Ja, het is ok te selecteren op opleidingsniveau. Omdat je nu eenmaal een gelijklopend leven wil met je partner. Als ik loop te zagen over de helpdesk van de software die mij 37 minuten aan het lijntje heeft gehouden, is het fijn dat mijn partner weet wat een helpdesk is en weet dat niet iedereen even competent is. Ronny van het containerpark zal daar minder voeling mee hebben en vaak denken "trut, wat zit gij te klagen, ik loop 6u buiten mensen terecht te wijzen als ne kleuterleider terwijl het regent én vriest!"
En neen, opleidingsniveau zegt niets over iemand zijn intellectuele capaciteiten en inzicht. Mijn ex heeft met moeite een diploma secundair onderwijs, maar zijn iq zal wel rond het mijne draaien. Hij had gewoon geen keuze toen. Of toch niet de keuzes die een doorsnee 18-jarige makkelijk zelfstandig kan maken.
En de klassieke - ietwat sociaal onbeholpen - computernerd die als ingenieur voor UGent werkte waar ik ook een date mee heb gehad, die werd het toch ook niet hoewel die op papier natuurlijk wel goed scoorde en fysiek zeker gezien mocht worden!
Zelf wil ik iemand met een gelijklopende achtergrond. Goed geld verdienen is tof he, maar als dat aan materialisme op zou gaan, ga ik die partner toch ook aan me voorbij laten gaan. Of wanneer zeilen en paardrijden de hobby's zijn, zou ik toch ook denken "euh... Fijn voor jou, maar nee bedankt!" net wat Iamhollywood ook zegt: ik wil me thuis voelen bij iemand, zonder continu altijd alles te moeten uitleggen omdat de ander geen idee heeft van hoe ik de dingen beleef. En iemand met een andere achtergrond (veel beter of veel slechter) zal op dat vlak nu eenmaal veel meer negatieve energie vragen.
Hetzelfde geldt toch ook voor selecteren op "geen kinderen"? Je wil wat aansluit op je eigen leefwereld. Weinig singles zonder kind die staan te springen om plusmama of pluspapa te worden. Volledig terecht! Wil totaal niet zeggen dat je een kinderhater bent of dat een partner met kinderen geen geweldige vangst kan zijn en misschien wel de ideale match kan zijn. Maar de kans is nu eenmaal groter dat je leefwereld te ver uit elkaar ligt.
Wat jij in het vet zet klopt ook niet hé, die zullen evengoed correleren.I see your post and raise you 10 clichés and stereotypes dacht je?Enerzijds vind ik het grof....want je komt zelf uit een lage sociale klasse en nu weiger je met iemand te daten die uit uw vroegere mileu zit.
Anderzijds is het wel verstandig omdat je op deze manier hogerop de sociale ladder wilt klimmen. En ook tja "soort zoekt soort he". Als je vb samen een film bekijkt en die persoont snapt de clous niet of niet de diepgang erachter, dat is dat idd een turn off.
Ik heb eerder het gevoel dat mensen die hoogopgeleid zijn eigenlijk een soort vakidioten zijn. Heer en meester in hun vak, maar een achterlijke op vele andere zaken. Vb de personenbelasting van binnenstebuiten kennen en uitleggen, maar de diepgang van een film niet snappen, een typische vakidioot dus.
Ik heb dit allemaal gezegd in 1 zin.Ik snap beide kanten wel, de puur oppervlakkige kant natuurlijk niet, maar dat is ook totaal niet waar @iamhollywood op doelde.
Ja, het is ok te selecteren op opleidingsniveau. Omdat je nu eenmaal een gelijklopend leven wil met je partner. Als ik loop te zagen over de helpdesk van de software die mij 37 minuten aan het lijntje heeft gehouden, is het fijn dat mijn partner weet wat een helpdesk is en weet dat niet iedereen even competent is. Ronny van het containerpark zal daar minder voeling mee hebben en vaak denken "trut, wat zit gij te klagen, ik loop 6u buiten mensen terecht te wijzen als ne kleuterleider terwijl het regent én vriest!"
En neen, opleidingsniveau zegt niets over iemand zijn intellectuele capaciteiten en inzicht. Mijn ex heeft met moeite een diploma secundair onderwijs, maar zijn iq zal wel rond het mijne draaien. Hij had gewoon geen keuze toen. Of toch niet de keuzes die een doorsnee 18-jarige makkelijk zelfstandig kan maken.
En de klassieke - ietwat sociaal onbeholpen - computernerd die als ingenieur voor UGent werkte waar ik ook een date mee heb gehad, die werd het toch ook niet hoewel die op papier natuurlijk wel goed scoorde en fysiek zeker gezien mocht worden!
Zelf wil ik iemand met een gelijklopende achtergrond. Goed geld verdienen is tof he, maar als dat aan materialisme op zou gaan, ga ik die partner toch ook aan me voorbij laten gaan. Of wanneer zeilen en paardrijden de hobby's zijn, zou ik toch ook denken "euh... Fijn voor jou, maar nee bedankt!" net wat Iamhollywood ook zegt: ik wil me thuis voelen bij iemand, zonder continu altijd alles te moeten uitleggen omdat de ander geen idee heeft van hoe ik de dingen beleef. En iemand met een andere achtergrond (veel beter of veel slechter) zal op dat vlak nu eenmaal veel meer negatieve energie vragen.
Hetzelfde geldt toch ook voor selecteren op "geen kinderen"? Je wil wat aansluit op je eigen leefwereld. Weinig singles zonder kind die staan te springen om plusmama of pluspapa te worden. Volledig terecht! Wil totaal niet zeggen dat je een kinderhater bent of dat een partner met kinderen geen geweldige vangst kan zijn en misschien wel de ideale match kan zijn. Maar de kans is nu eenmaal groter dat je leefwereld te ver uit elkaar ligt.
"soort zoekt soort he".
Soms wel eens een match maar is een bot of spam, dus reken ik niet als echtik had wel matches met bumble, maar dunno wat er met die app scheelt.
Iedere keer ik dat installeer en alles invult, krijg ik melding dat ik de profielen niet kan/mag zien en moet dat soms 5X herinstalleren eer ik ze wel zie.
Dus als anderen dat ook meemaken, kan ik wel snappen dat die zeggen whatever.
Geen enkele match ooit via tinder? Ook niet met een hongkongiaanse die achter je bitcoins vist?
Ik heb nu ook altijd nul likes als ik herinstalleer, maar ik heb al 100x installed en verwijderd, dus wss shadowbanned. Mss moet je eens volledig van opnieuw beginnen.
Een match is toch al er wederzijds een gesprek is?dus in al die jaren van tinder nooit een match en gepraat met een echt persoon?
Kinda hard to believe.
Dan ligt het dus niet aan uw kop maar aan uw conversation skills he man.Een match is toch al er wederzijds een gesprek is?
want stel dat ik u nu like maar niet terug antwoord (of vice versa); is dat nog geen match voor mij. Dat is maar als het effectief een beetje gesprek is.

Bwa, ik zit ook zowat in hetzelfde schuitje hoor.dus in al die jaren van tinder nooit een match en gepraat met een echt persoon?
Kinda hard to believe.