Het grote BeyondGaming Dating topic

Lopen er echt zoveel dwaze mannen rond nu?

Je bent een zelfstandige vrouw, een harde werker, hebt voldoende interessante zaken te vertellen (aangezien je lange diepe gesprekken hebt). Je bent niet iemand die elk weekend ergens anders induikt, je zoekt iets voor de lange termijn....ik ken u niet, maar ik zou bijna durven zeggen dat je "mariage material" bent. Dus ik begrijp niet goed waarom je single bent(voor alle zekerheid, dit is geen uitnodiging, ik ben gescheiden en nog niet klaar om te daten). Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je te lang voorrang gaf aan je werk en verschillende kansen hebt laten schieten. Blijkbaar lopen er heel veel mannen rond die hun "shit" nog niet in orde hebben.

Ik wil uiteindelijk ook wel daten en niet single blijven, maar ik denk ook dat de stastiek niet in ons voordeel zit. Vele goede "catches" hebben al een match met huisje tuintje boompje. Al de mensen met wie je nu date hebben een "rugzak". En god weet wat daar allemaal inzit. En ik moet niet ekel mezelf beschermen, maar ook m'n dochter.

Ik wens je veel succes, het is niet gemakkelijk.
Ik heb intussen via Tinder mijn 'match' gevonden. Big four, elk eigen stekje en beiden nog geen kinderen. Hij heeft pre-corona vooral in het buitenland gewerkt, was in de week weg en in het weekend thuis (of voor projecten buiten Europa maanden weg van huis). Hij voelt vandaag ook de behoefte zich te gaan settelen. Hij beseft dat de meesten op onze leeftijd al een kind hebben, hij heeft een kinderwens maar de kinderen van een ander neemt hij er liever niet bij en dat gevoel had ik zelf ook wel. Het moet niet alleen met de partner klikken maar ook met het kind, daarnaast weet je dat je in de long run sowieso gebonden bent aan de woonplaats van uw partner aangezien je niet te ver van de co-ouder/school kan gaan wonen, daarnaast zal er vrijwel altijd een 3e persoon zijn waarmee je bij beslissingen moet rekening houden. Als de vonk echt overslaagt kan dat een detail zijn maar bij een dating app gaat dat ergens toch de eerste drempel vormen waar je over moet.

Wij genieten ervan om nu in coronatijden samen België wat te verkennen, hij is zoveel weggeweest dat hij België opnieuw gaat waarderen. Grootste struikelblok zijn we inmiddels ook over :p. De hond reageerde nogal dominant tegenover hem, continu blaffen, grollen en hem wegduwen in de zetel. De hond is er gekomen na de breuk met mijn ex, de hond was de grote 'sjoe' in huis. We zijn nu paar daagjes samen weggeweest en gisterenavond ging de hond bewust in zijn armen gaan liggen. Hij heeft de strijdbijl begraven en ingezien dat hij een extra baasje heeft 😁.
 
Een vriendin is aan het daten met iemand die ze via bumble heeft leren kennen. Denk dat dat als vrouw aangenamer is dan via Tinder overstelpt te worden door berichten.
 
Een van mn beste vriendinnen heeft iemand leren kennen via Parship of Elite dating en ze is nu dolverliefd.

Hij is (volgens haar) superknap (half Portugees oid), van adelijke afkomst, schatrijk, dokter,...
Voorlopig kunnen ze niet bij hem thuis afspreken want hij zit nog in een echtscheiding. :wtf:

Dit is toch overduidelijk een scam? Of ben ik nu gewoon te cynisch?
 
Een van mn beste vriendinnen heeft iemand leren kennen via Parship of Elite dating en ze is nu dolverliefd.

Hij is (volgens haar) superknap (half Portugees oid), van adelijke afkomst, schatrijk, dokter,...
Voorlopig kunnen ze niet bij hem thuis afspreken want hij zit nog in een echtscheiding. :wtf:

Dit is toch overduidelijk een scam? Of ben ik nu gewoon te cynisch?

Duidelijke scam en je vriendin lijkt daarbovenop nog eens serieus oppervlakkig.

Verliefd op zijn zogezegde rijkdom zeker?

Heeft ze die kerel al in het echt gezien?
 
Duidelijke scam en je vriendin lijkt daarbovenop nog eens serieus oppervlakkig.

Verliefd op zijn zogezegde rijkdom zeker?

Heeft ze die kerel al in het echt gezien?

Ze heeft wel eens gezegd dat een arbeider niet bij haar moet afkomen. Dus ze is wel gevoelig voor uiterlijk vertoon.

Ze heeft hem al enkele keren in't echt gezien (in een hotel). Daarna maanden niets van hem gehoord. Hij lag toen in't ziekenhuis met een hersentumor. Dan weer enkele maanden niets meer van hem gehoord. Toen was hij onbereikbaar omdat hij op zijn jacht was in Monaco.

Tjah, nu ik het hier neertyp klinkt het echt zeer ongeloofwaardig. Het erge is dat zij dat allemaal superromantisch vindt. :wallbash:

(Voor de rest ist een heel lieve vriendin, maar dus wel nogal naïef.)
 
Maar hij heeft nog geen geld gevraagd?

Neen, dat niet. Volgens mij is het een allochtoon die het gewoon plezant vindt om 'domme' Vlaamse meisjes aan het lijntje te houden.

Vanaf dat ik haar hierover een kritische vraag stel, schiet ze onmiddellijk in de verdediging. Jammer dat ze ondertussen haar kansen laat varen bij echt goeie mannen die ze al online is tegengekomen. Niemand kan natuurlijk tippen aan een schatrijke knappe dokter van adel :crazy:
 
Iemand dat Bumble gebruikt? Ik krijg daar nagenoeg geen matches op. App wordt hier niet veel gebruikt/veel inactieve gebruikers? Of liggen die standaarden immens hoger dan Tinder?
Ik heb dat onlangs eens geprobeerd, maar da's daar zo dood als iet. Voor de fun gezet op "best friends" modus (beste vriend van het zelfde geslacht). Op één of andere manier is dat geaard in sexten op snapchat.. :unsure: Da was een bromance dat ik nog niet had ondervonden
 
Heb op Bumble toch redelijk wat matches gehad en ook een aantal dates, incl. mijn huidige vriendin. Je kan het zeker niet vergelijken met Tinder, dat is veel populairder en krijg je dus ook veel meer matches maar Bumble is zeker niet dood. Bumble matches zijn ook kwalitatiever in de zin dat zij echt geïnteresseerd zijn in jou aangezien ze de conversatie moeten starten, meestal betekent dat ook dat ze een date wel zien zitten. Op Tinder mag je heel blij zijn als 10% van je matches op date wil.

Int kort: Veel minder matches op Bumble maar veel hogere success rate.

Protip: zet je profiel een week op inactief en dan weer op actief. Dan kom je weer vanvoor in de "stack" terecht, waardoor meer vrouwen jouw profiel zullen zien. Rinse en repeat om de X aantal dagen.
 
Ik snap echt niet dat mensen afgaan op status of de portemonnee van iemand.
Voor mij maakt het echt niet uit of die persoon kuisvrouw is of in den Aldi werkt of dat ze advocate of dokter is.
Als de klik er maar is en dat je volledig je zelf kan zijn bij die persoon.
 
Ik snap echt niet dat mensen afgaan op status of de portemonnee van iemand.
Voor mij maakt het echt niet uit of die persoon kuisvrouw is of in den Aldi werkt of dat ze advocate of dokter is.
Als de klik er maar is en dat je volledig je zelf kan zijn bij die persoon.
ik ben liever mezelf in een villa
 
Ik snap echt niet dat mensen afgaan op status of de portemonnee van iemand.
Voor mij maakt het echt niet uit of die persoon kuisvrouw is of in den Aldi werkt of dat ze advocate of dokter is.
Als de klik er maar is en dat je volledig je zelf kan zijn bij die persoon.
Iemand die hoogopgeleid is heeft al bewezen dat ze bepaalde karaktertrekken heeft (slim, doorzettingsvermogen, ...). Daarnaast is de kans groter dat ze uit een begoeder milieu komt. En daarnaast is het wel handig/aangenaam om een partner te hebben die financieel goed boert.
Rationeel gezien is een advocate of dokter een veel betere partij dan een poetsvrouw in den Aldi.
 
Iemand die hoogopgeleid is heeft al bewezen dat ze bepaalde karaktertrekken heeft (slim, doorzettingsvermogen, ...). Daarnaast is de kans groter dat ze uit een begoeder milieu komt. En daarnaast is het wel handig/aangenaam om een partner te hebben die financieel goed boert.
Rationeel gezien is een advocate of dokter een veel betere partij dan een poetsvrouw in den Aldi.
Een poetsvrouw kan doorgaans wel beter (stof)zuigen :unsure:
 
Terug
Bovenaan