Het grote BeyondGaming Dating topic

Waarom dat? :/ Ge moet toch altijd met 2 zijn?
Ik heb zelf weinig zelfvertrouwen op vlak van mannen hoor. Ik krijg zo vaak te horen 'draai die toch gewoon binnen, die wacht daarop'. Ik kan dat niet, echt niet. Denk vaak dat ik het zoveel makkelijker zou hebben moest ik zelf vaker het iniatief durven nemen. Zelf al ligt het er vingerdik op, nog dringt het niet door.
En zelf als het positief uitdraait denk ik altijd 'voor zolang dat duurt', 'tot de volgende swipe die hij maakt' of 'ik ben toch de zoveelste waar hij mee stuurt'. Dat zit er gewoon dik ingebakken.
Vergeet niet te genieten van het moment zelf he.
 
Waarom dat? :/ Ge moet toch altijd met 2 zijn?
Ik heb zelf weinig zelfvertrouwen op vlak van mannen hoor. Ik krijg zo vaak te horen 'draai die toch gewoon binnen, die wacht daarop'. Ik kan dat niet, echt niet. Denk vaak dat ik het zoveel makkelijker zou hebben moest ik zelf vaker het iniatief durven nemen. Zelf al ligt het er vingerdik op, nog dringt het niet door.
En zelf als het positief uitdraait denk ik altijd 'voor zolang dat duurt', 'tot de volgende swipe die hij maakt' of 'ik ben toch de zoveelste waar hij mee stuurt'. Dat zit er gewoon dik ingebakken.
Als man hebt ge waarschijnlijk 10 op de 100 swipes een match. Daarvan spreekt waarschijnlijk den helft niet meer terug na 2 zinnen. Den helft daarvan wilt niet op date.

Als vrouw hebt ge 1 op 2 kans dat ge match hebt als ge rechts swipet. Mannen zullen 99% ja zeggen als ge voorstelt om op date te gaan. Wat trouwens ook al zeldzaam is om als vrouw voor te stellen om te daten.

Ik merk het bij beide kanten. Ik ben blijkbaar niet goed genoeg bij de vrouwen, maar laat ik mijn voorkeur op mannen zetten dan schieten de likes enorm omhoog.
 
Als man hebt ge waarschijnlijk 10 op de 100 swipes een match. Daarvan spreekt waarschijnlijk den helft niet meer terug na 2 zinnen. Den helft daarvan wilt niet op date.

Als vrouw hebt ge 1 op 2 kans dat ge match hebt als ge rechts swipet. Mannen zullen 99% ja zeggen als ge voorstelt om op date te gaan. Wat trouwens ook al zeldzaam is om als vrouw voor te stellen om te daten.

Ik merk het bij beide kanten. Ik ben blijkbaar niet goed genoeg bij de vrouwen, maar laat ik mijn voorkeur op mannen zetten dan schieten de likes enorm omhoog.
Enkel het laatste deel kan ik niet beamen, maar voor de rest is dat toch ook mijn ervaring.
 
Als man hebt ge waarschijnlijk 10 op de 100 swipes een match. Daarvan spreekt waarschijnlijk den helft niet meer terug na 2 zinnen. Den helft daarvan wilt niet op date.

Als vrouw hebt ge 1 op 2 kans dat ge match hebt als ge rechts swipet. Mannen zullen 99% ja zeggen als ge voorstelt om op date te gaan. Wat trouwens ook al zeldzaam is om als vrouw voor te stellen om te daten.

Ik merk het bij beide kanten. Ik ben blijkbaar niet goed genoeg bij de vrouwen, maar laat ik mijn voorkeur op mannen zetten dan schieten de likes enorm omhoog.
Net daarom kunt ge u vragen stellen bij de interesse eh :p. Is het omdat er iemand reageert of omwille van de persoon zelf ;).
 
Gisteren gaan wandelen met een tindermatch na een tijdje gestuurd te hebben. Al snel duidelijk dat het niets ging worden.

Met een andere tindermatch was ik ook een tijdlang aan het sturen. Zij aan mij gevraagd om fb-vriend te worden etc. Best ook wat diepere gesprekken gehad. Maar sinds een week geen reactie meer. Uit het gesprek leek er geen aanleiding voor te zijn, dus ik gok dat ze momenteel meer interessante lijntjes uit heeft liggen.

Het is wel zo dat je tegenwoordig meer moeite moet doen. En iemand ontmoeten met smetvrees doet ook geen goed aan de setting.
Ik merk ook dat ik zelf minder spontaan ben na zoveel maanden 'opgesloten' te zitten. Al sturend kan je nadenken over je reactie. Al wandelend stiltes laten vallen komt minder goed over (al zal dat ook met mijn goesting te maken hebben gehad, en het feit dat er geen klik was).
Ofwel is het omdat ik stiekem een egoïst ben die de meeste mensen haat, maar dat nog niet ontdekt heb.
 
Gisteren gaan wandelen met een tindermatch na een tijdje gestuurd te hebben. Al snel duidelijk dat het niets ging worden.

Met een andere tindermatch was ik ook een tijdlang aan het sturen. Zij aan mij gevraagd om fb-vriend te worden etc. Best ook wat diepere gesprekken gehad. Maar sinds een week geen reactie meer. Uit het gesprek leek er geen aanleiding voor te zijn, dus ik gok dat ze momenteel meer interessante lijntjes uit heeft liggen.

Het is wel zo dat je tegenwoordig meer moeite moet doen. En iemand ontmoeten met smetvrees doet ook geen goed aan de setting.
Ik merk ook dat ik zelf minder spontaan ben na zoveel maanden 'opgesloten' te zitten. Al sturend kan je nadenken over je reactie. Al wandelend stiltes laten vallen komt minder goed over (al zal dat ook met mijn goesting te maken hebben gehad, en het feit dat er geen klik was).
Ofwel is het omdat ik stiekem een egoïst ben die de meeste mensen haat, maar dat nog niet ontdekt heb.
Voor hetzelfde geld heeft ze het gewoon even drukker? Ik was paar maand geleden ook met iemand aan het sturen, wij hadden dagelijks lange diepe gesprekken. Ik had een zware deadline en was iets minder responsive. Mijn gedachten zaten ook echt bij dien deadline. Ik was de ochtend van de presentatie van het project nog volop tot 2 min voor de meeting aan het doorknallen aan de powerpoint. Intussen op whatsapp aan het bellen met onze vennoot omtrent de laatste details/aanpassingen. In meeting gegaan, super presentatie, erna nog uur met onze vennoot aan de lijn gehangen (als hij tevreden is vertelt hij u gans zijn leven :p). Ondertussen was het middag gepasseerd en had ik nog niet om zijn bericht geantwoord. Die was mega kwaad, kreeg resem onterechte verwijten naar mijn hoofd, o.a dat hij voor mij blijkbaar niet genoeg betekende. En toen was het eerlijk genoeg voor mij :/. Hij kon evenzeer op vriendelijke manier gevraagd hebben wat er was maar was onmiddellijk de slechte bitch.

Het spontane is inderdaad wel verdwenen, alleh toch onder vrienden. Ik was in december mijn kerstkaartjes gaan ronddragen. Ik wist eerlijk gezegd niet goed wat zeggen als vrienden toch even aan de voordeur kwamen. Het weinige wat er gebeurt weten ze al en uw dagen zijn dag in dag uit hetzelfde dat er weinig nieuwtjes zijn. Een nieuwe date kent natuurlijk wel nog niet veel pre-corona topics over uzelf (die u vrienden wel kennen) waardoor het dan weer niet stil valt.
 
Voor hetzelfde geld heeft ze het gewoon even drukker? Ik was paar maand geleden ook met iemand aan het sturen, wij hadden dagelijks lange diepe gesprekken. Ik had een zware deadline en was iets minder responsive. Mijn gedachten zaten ook echt bij dien deadline. Ik was de ochtend van de presentatie van het project nog volop tot 2 min voor de meeting aan het doorknallen aan de powerpoint. Intussen op whatsapp aan het bellen met onze vennoot omtrent de laatste details/aanpassingen. In meeting gegaan, super presentatie, erna nog uur met onze vennoot aan de lijn gehangen (als hij tevreden is vertelt hij u gans zijn leven :p). Ondertussen was het middag gepasseerd en had ik nog niet om zijn bericht geantwoord. Die was mega kwaad, kreeg resem onterechte verwijten naar mijn hoofd, o.a dat hij voor mij blijkbaar niet genoeg betekende. En toen was het eerlijk genoeg voor mij :/. Hij kon evenzeer op vriendelijke manier gevraagd hebben wat er was maar was onmiddellijk de slechte bitch.

Het spontane is inderdaad wel verdwenen, alleh toch onder vrienden. Ik was in december mijn kerstkaartjes gaan ronddragen. Ik wist eerlijk gezegd niet goed wat zeggen als vrienden toch even aan de voordeur kwamen. Het weinige wat er gebeurt weten ze al en uw dagen zijn dag in dag uit hetzelfde dat er weinig nieuwtjes zijn. Een nieuwe date kent natuurlijk wel nog niet veel pre-corona topics over uzelf (die u vrienden wel kennen) waardoor het dan weer niet stil valt.
Toen ik geen reactie kreeg had ik na 2 dagen nog eens gestuurd met inderdaad de assumptie dat ze het druk gehad zal hebben en mss 'vergeten'. Maar daar niks op ontvangen meer dan een week lang...

En toevallig heeft ze een uur geleden gestuurd na 10 of 11 dagen radiostilte. Dat het veel moeite kost om digitale gesprekken te onderhouden, en ze stelde voor om te gaan wandelen komend weekend.
Ik zal mijn beperkte social skills al maar best terug beginnen aan te scherpen.
 
Toen ik geen reactie kreeg had ik na 2 dagen nog eens gestuurd met inderdaad de assumptie dat ze het druk gehad zal hebben en mss 'vergeten'. Maar daar niks op ontvangen meer dan een week lang...

En toevallig heeft ze een uur geleden gestuurd na 10 of 11 dagen radiostilte. Dat het veel moeite kost om digitale gesprekken te onderhouden, en ze stelde voor om te gaan wandelen komend weekend.
Ik zal mijn beperkte social skills al maar best terug beginnen aan te scherpen.
Wat toch net positief is ;). Ze geven stralend weer! Geniet ervan!
 
Wat toch net positief is ;). Ze geven stralend weer! Geniet ervan!
Zeker positief!
Nu ja, gegeven mijn recente ervaring besef ik eens te meer dan een fysieke ontmoeting helemaal anders is dan een digitale conversatie. Dus we zien wel. Sowieso beter even te gaan wandelen dan te blijven sturen en daar energie in te steken.
 
Iemand dat Bumble gebruikt? Ik krijg daar nagenoeg geen matches op. App wordt hier niet veel gebruikt/veel inactieve gebruikers? Of liggen die standaarden immens hoger dan Tinder?
 
Voor hetzelfde geld heeft ze het gewoon even drukker? Ik was paar maand geleden ook met iemand aan het sturen, wij hadden dagelijks lange diepe gesprekken. Ik had een zware deadline en was iets minder responsive. Mijn gedachten zaten ook echt bij dien deadline. Ik was de ochtend van de presentatie van het project nog volop tot 2 min voor de meeting aan het doorknallen aan de powerpoint. Intussen op whatsapp aan het bellen met onze vennoot omtrent de laatste details/aanpassingen. In meeting gegaan, super presentatie, erna nog uur met onze vennoot aan de lijn gehangen (als hij tevreden is vertelt hij u gans zijn leven :p). Ondertussen was het middag gepasseerd en had ik nog niet om zijn bericht geantwoord. Die was mega kwaad, kreeg resem onterechte verwijten naar mijn hoofd, o.a dat hij voor mij blijkbaar niet genoeg betekende. En toen was het eerlijk genoeg voor mij :/. Hij kon evenzeer op vriendelijke manier gevraagd hebben wat er was maar was onmiddellijk de slechte bitch.

Het spontane is inderdaad wel verdwenen, alleh toch onder vrienden. Ik was in december mijn kerstkaartjes gaan ronddragen. Ik wist eerlijk gezegd niet goed wat zeggen als vrienden toch even aan de voordeur kwamen. Het weinige wat er gebeurt weten ze al en uw dagen zijn dag in dag uit hetzelfde dat er weinig nieuwtjes zijn. Een nieuwe date kent natuurlijk wel nog niet veel pre-corona topics over uzelf (die u vrienden wel kennen) waardoor het dan weer niet stil valt.
Lopen er echt zoveel dwaze mannen rond nu?

Je bent een zelfstandige vrouw, een harde werker, hebt voldoende interessante zaken te vertellen (aangezien je lange diepe gesprekken hebt). Je bent niet iemand die elk weekend ergens anders induikt, je zoekt iets voor de lange termijn....ik ken u niet, maar ik zou bijna durven zeggen dat je "mariage material" bent. Dus ik begrijp niet goed waarom je single bent(voor alle zekerheid, dit is geen uitnodiging, ik ben gescheiden en nog niet klaar om te daten). Het enige wat ik mij kan bedenken is dat je te lang voorrang gaf aan je werk en verschillende kansen hebt laten schieten. Blijkbaar lopen er heel veel mannen rond die hun "shit" nog niet in orde hebben.

Ik wil uiteindelijk ook wel daten en niet single blijven, maar ik denk ook dat de stastiek niet in ons voordeel zit. Vele goede "catches" hebben al een match met huisje tuintje boompje. Al de mensen met wie je nu date hebben een "rugzak". En god weet wat daar allemaal inzit. En ik moet niet ekel mezelf beschermen, maar ook m'n dochter.

Ik wens je veel succes, het is niet gemakkelijk.
 
Iemand dat Bumble gebruikt? Ik krijg daar nagenoeg geen matches op. App wordt hier niet veel gebruikt/veel inactieve gebruikers? Of liggen die standaarden immens hoger dan Tinder?

Noem je jezelf ook Balsaus op je profiel daar mss :p ?

Nee, geen idee eigenlijk maar wel benieuwd omdat ik overwoog om dezelfde app te gebruiken als ik terug ga daten.
Ligt alles sowieso niet veel meer stil tegenwoordig (ook op Tinder) door de moeilijkheid om normaal af te spreken met iemand?

Iedereen heeft wel al zijn knuffelcontact dus je kan eigenlijk enkel gaan wandelen met mondmasker op buiten.
 
Op Tinder antwoord ik altijd zo laat. Een week, drie weken, een halfjaar. Elke dag bekijk ik even snel kort of er een nieuw bericht of match is. Ik lees berichten en formuleer een antwoord in mijn gedachten zonder dat uit te typen en te sturen. Het maakt niet uit of ze hot or not is, laag of hoogopgeleid of matches met een das wel echte wife material achterlatende indruk. Iedereen wordt gelijk behandelt met schandalige late antwoorden. Ondanks dat ik vanaf het begin en tijdens het verloop laat duiden op het maken van oprechte, open, eerlijke en diepgaande gesprekken en die ook zo verlopen blijf ik mij daar schuldig aan maken. (small talk is stiekem ook wel een werkpuntje).

Een sterk verlangen naar diepgaande sociale contacten en het maken van mooie herinneringen met goede en lieve interessante mensen en toch ben ik vermoeid, uitgeput. Ik blijf verbaasd dat er nog steeds matches zijn die antwoorden. Vooral studenten geneeskunde kunnen dat precies wel het meest goed verdragen.

Voor alle verwaterde en verleden matches het spijt me. Voor alle huidige en toekomstige matches, ik wil de aandacht geven die jullie verdienen. Tot binnen ten vroegste een week.


Dus ja, er is niet altijd een duidelijke achterliggende reden waarom iemand laattijdig antwoord.
 
Tinder werkt hier echt voor nul de kloten haha. Swipe 3/4e naar rechts en gewoon al weken niks van matches...

De eerste jaren werkte dat echt ongelooflijk goed, maar zijde nu gene hoge 10? Dan ist dokken of anders ist nie fokken. Achteraan aansluiten bij de tienduizend man die voor u waren op zoek naar een nieuw lief of onenightstandje. Of hoe werkt dat algoritme van Tinder?
 
De eerste jaren werkte dat echt ongelooflijk goed, maar zijde nu gene hoge 10? Dan ist dokken of anders ist nie fokken. Achteraan aansluiten bij de tienduizend man die voor u waren op zoek naar een nieuw lief of onenightstandje. Of hoe werkt dat algoritme van Tinder?
Denk soms ook dat t algoritme mij fuckt 😂 heb die account ook al jaren maar nooit ni gebruikt tot 3 maand terug
 
Na 5 dagen tinder heb ik toch 7 matches en 35 likes ofzo.
Bumble : nada
Zijde ge mister casanova? :p Kheb men bio wel vrij simpel gehouden en gewoon 3 deftige foto’s erop gezet.. zelfs op die fb dating heb ik 0 matches. Tijd dat die fucking horeca terug open mag dat ik zo is terug wat volk tegen kom :)
 
Terug
Bovenaan