De vraag is evenwel of dat in de toekomst wel zou beteren. Zelfs na een - maybe - tweede date.Het ding is, de date was echt leuk en wederzijds, dat is achteraf ook zo uitgesproken geweest.
Als ik expliciet benoem dat ik vaststel dat we moeilijk tot een 2e date komen en zeg dat ze mag aangeven als ze geen interesse meer heeft ontkent ze dat en zegt ze dat ze wel interesse heeft.
Maar een 2e date vastleggen is nog steeds niet gelukt dus.
Ze heeft ook schrik dat haar ex moeilijk gaat doen dus in de hele regeling van huis en kinderen etc mss wil ze geen risico nemen met "daten met andere mannen". Dus wie weet is dat de echte onderliggende reden. Of haar hoofd staat er momenteel niet naar, allemaal fine maar zeg dat dan als ik 3x initiatief getoond heb.
Dit weekend zijn we beiden kinderloos, dus ik kan nu voor de zoveelste keer vragen of we iets gaan doen (ik word dat wat beu en de lol gaat er zo ook wat af) of wachten tot zij initiatief toont (weinig waarschijnlijk op basis van het verleden) en dan volgende week nog eens er uit proberen sleuren of ze nog interesse heeft of niet.
Ik heb gewoon duidelijk nodig
Geen probleem met afwijzing maar niet hoop geven en dan laten doodbloeden.
Heb jij daar wel zin in, en heb jij daar ruimte voor?

maar dat is mijn ding gewoon niet. Ik ben romantischer
en als er dan eentje in mijne kop zit verlies ik direct meer interesse in de anderen. En 't is nu niet dat er zoveel interessante exemplaren klaar liggen in mijn schuif.
..rotzakken hier hebben alles uit de context getrokken en de quote werd al in een ander topic overgenomen 
.