Maar dan ligt het toch aan uw zelfvertrouwen en niet aan het aantal sexpartners van je partner.
Bij mij komt uw standpunt vooral bezitterig over, maar wat op zich geen probleem is als uw partner hetzelfde erover denkt.
Ik ga er wel vanuit dat als je het belangrijk vindt dat het aantal sexpartners laag is er nog andere waarden en normen verschillend zijn met personen die een "hoog" aantal sexpartners hebben en er dus meerdere punten zijn waar de relatie op kan botsen/ een gevaar op falen zou kunnen zijn.
Maar als het enkel op een nummer zou afhangen is het toch wel heel triestig om een potentieel partner te laten gaan.
Inderdaad, dat van die waarden en normen.
Ik vind mijn naakte lichaam en seks nu niet iets wat ik snel zomaar met iemand deel.
Seks voor mij kadert altijd in een (aanzet tot) lange relatie en ik vind niet dat iedereen daar zomaar toegang tot moet krijgen gewoon omdat ik er es ne leuke avond mee heb gehad of ze er wat goed uitziet.
Al die losse contacten: ONS, FWB,… Sorry, ik moet er echt niets van hebben.
Ik zie ook hoe veel (vnl mannen) ook vrouwen bekijken die al snel op een avond met iemand in bed duiken. Zo zou ik toch niet willen dat er 30 man over mijn toekomstige vrouw en moeder van mijn kinderen denkt.
En omgekeerd zou ik ook nog het gevoel willen geven aan mijn partner dat als ik haar seks geef dat nog iets speciaals is wat ik niet zomaar met iedereen heb liggen doen.
Onlangs ook nog een kameraad (knappe en fijne gast) komen stoefen dat hij al x-aantal vrouwen gehad heeft.
Sorry, dat is écht geen flex. Iemand vinden, daar een connectie mee opbouwen en een mooie toekomst mee opbouwen dat is pas een flex.
En, zonder zelfstoef, maar het is niet dat ik die kansen niet gehad heb. Ik krijg zeer veel aandacht van vrouwen en ondanks dat ik lange relaties gehad heb ben ik ook met periodes alleen geweest (waarvan een jaar in Thailand met andere studentes in een losse sfeer).
Na mijn breuk 2 jaar geleden zei iedereen ook dat ik er even van moest “profiteren” en maar wat rondvogelen. Er waren er op dat moment best genoeg die dat soort intenties hadden. Maar sorry ik zie er de fun en appeal écht niet van in.
Ik vind dat jammer dat er zo los met seks omgesprongen wordt alsof het zomaar iets is wat je met random mensen doet als je zin hebt.