Het grote BeyondGaming Dating topic

Het ding is, de date was echt leuk en wederzijds, dat is achteraf ook zo uitgesproken geweest.
Als ik expliciet benoem dat ik vaststel dat we moeilijk tot een 2e date komen en zeg dat ze mag aangeven als ze geen interesse meer heeft ontkent ze dat en zegt ze dat ze wel interesse heeft.
Maar een 2e date vastleggen is nog steeds niet gelukt dus.

Ze heeft ook schrik dat haar ex moeilijk gaat doen dus in de hele regeling van huis en kinderen etc mss wil ze geen risico nemen met "daten met andere mannen". Dus wie weet is dat de echte onderliggende reden. Of haar hoofd staat er momenteel niet naar, allemaal fine maar zeg dat dan als ik 3x initiatief getoond heb.

Dit weekend zijn we beiden kinderloos, dus ik kan nu voor de zoveelste keer vragen of we iets gaan doen (ik word dat wat beu en de lol gaat er zo ook wat af) of wachten tot zij initiatief toont (weinig waarschijnlijk op basis van het verleden) en dan volgende week nog eens er uit proberen sleuren of ze nog interesse heeft of niet.

Ik heb gewoon duidelijk nodig :sop:

Geen probleem met afwijzing maar niet hoop geven en dan laten doodbloeden.
De vraag is evenwel of dat in de toekomst wel zou beteren. Zelfs na een - maybe - tweede date.
Heb jij daar wel zin in, en heb jij daar ruimte voor?

Als het voor jou nog wel ok aanvoelt dan kun je er gewoon mee doorgaan. In alle andere gevallen, los laten en kijken naar wat anders.
Ik zou zelfs op 2 paarden durven spelen.

Het is duidelijk dat die dame hem niet als prioriteit ziet. Waarom zou hij (topperman) het dan wel doen andersom?

Als je een andere leuke dame ontmoet in tussentijd, dan is het pech voor haar, en heeft zij de kaas van tussen haar brood laten eten.
Als je geen andere leuke dame ontmoet in tussentijd, dan kan je nog steeds hopen op de eerste. no harm done.

Maar echt, altijd maar dat "hunkeren" , daar moet ik niet van weten hoor. Je moet haar nie te veel aanbidden ook, of die steekt het nog hoog in haar bol ook. Je weet toch dat er veel zo'n vrouwen rondlopen ook? Die het gewoon fijn vinden dat er een paar hun constant zitten te aanbidden of hunkeren naar..

Ja ik ga er niet op wachten nee, maandag nog een ONS gehad :unsure: maar dat is mijn ding gewoon niet. Ik ben romantischer :love: en als er dan eentje in mijne kop zit verlies ik direct meer interesse in de anderen. En 't is nu niet dat er zoveel interessante exemplaren klaar liggen in mijn schuif.

Ik aanbid haar ook niet, ik ben gewoon helder. Ge zegt dat ge mij terug wilt zien, awel dan stel ik dingen voor. Wilt ge dat niet meer, fine, zeg dat dan.

Ik in hem (de interesse)

Langs zijne kant voel ik het wel (de interesse)
Hahahhaa dat deel tussen haakjes, toch effe voor de zekerheid zodat het niet uit zn context getrokken wordt 😀..rotzakken hier hebben alles uit de context getrokken en de quote werd al in een ander topic overgenomen 😀.

Regelmatiger afspreken. Het is normaal dat interesse afneemt als ge vb een week enkel chat.

Ben maandje aan't sturen met iemand. We spelen dezelfde sport dus vorige week ben ik naar zijn wedstrijd gaan kijken (eerste ontmoeting) en daarna nog eventjes iets gedronken. De volgende dag is hij naar mij komen kijken en uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd bij mij thuis voor takeaway en Soeplepel als dessert :fingerguns_r:

Hele goede vibe en alles was heel comfortabel. De maandag en dinsdag kon ik niet stoppen met aan hem te denken, maar vanaf de woensdag tot nu is het gelijk aan't minderen.. Morgen zie ik hem weer dus ik hoop dat de interesse terug komt :unsure:

nog iemand dit al voorgehad?
Lijkt me eerder een teken van niet hopeloos te zijn en ook uw eigen leven te hebben, dus dat lijkt me positief/niet abnormaal ofzo :unsure:

Mensen, stop met alle apps en gebruik alleen Breeze. Ik gebruik het een goeie week en 2 dates gehad + 1 die bevestigd moet worden. Zo skipt ge de hele pennenvriendjesfase en weet ge direct of het wat wordt. Ik heb in tegenstelling tot Tinder en Bumble een gewone bio zonder grappig of uniek te willen zijn en normale foto's waaronder een hobbyfoto, een spontane foto vanop een kermis en de cliché vakantiefoto. Ik ben average as fuck dus iedereen zal deze foto's ook wel hebben.

Op zich wel tevreden met dame 1, zo tevreden dat dame 2 enkel minder kon zijn. Ze was duidelijk niet over haar ex en break, alhoewel het een toffe dame was die ik alle geluk wens.

Mensen, stop met alle apps en gebruik alleen Breeze. Ik gebruik het een goeie week en 2 dates gehad + 1 die bevestigd moet worden. Zo skipt ge de hele pennenvriendjesfase en weet ge direct of het wat wordt. Ik heb in tegenstelling tot Tinder en Bumble een gewone bio zonder grappig of uniek te willen zijn en normale foto's waaronder een hobbyfoto, een spontane foto vanop een kermis en de cliché vakantiefoto. Ik ben average as fuck dus iedereen zal deze foto's ook wel hebben.

Op zich wel tevreden met dame 1, zo tevreden dat dame 2 enkel minder kon zijn. Ze was duidelijk niet over haar ex en break, alhoewel het een toffe dame was die ik alle geluk wens.
Hier heeft Bumble nooit echt gewerkt, ik denk mss 2 'dates' op enkele maanden tijd. En wat matches die niks sturen.

Tinder ging de laatste weken ook heel vlot maar is nu compleet stil gevallen. Wel nog wat zitten sturen met iemand, maar van zodra ik vraag om iets te gaan drinken antwoorden ze niet. Of ze moeten plots 10 dagen werken (kan ik begrijpen) en laten dan zelf niks meer weten. Het is geleden van m´n pubertijd dat ik nog zo gesukkeld heb :unsure:

Laatst bewerkt:
Hier heeft Breeze nooit echt gewerkt, ik denk mss 2 'dates' op enkele maanden tijd. En wat matches die niks sturen.

Tinder ging de laatste weken ook heel vlot maar is nu compleet stil gevallen. Wel nog wat zitten sturen met iemand, maar van zodra ik vraag om iets te gaan drinken antwoorden ze niet. Of ze moeten plots 10 dagen werken (kan ik begrijpen) en laten dan zelf niks meer weten. Het is geleden van m´n pubertijd dat ik nog zo gesukkeld heb :unsure:
Moet toch fijn zijn dat ge zelfs op Tinder respons krijgt. Ik kan vrouwen niet begrijpen die erop zitten en dichtklappen zodra "iets drinken" aan de pas komt. Gewoon pure egoboosterij terwijl ze beter aan hunzelf kunnen werken ipv op een dating app nota bene hun plaats in de markt willen kennen.

Ik vind Breeze een verademing gezien ik op den duur horendol werd van datzelfde verkoopspraatje keer op keer in de hoop op date te kunnen. Maanden chatten, wat is daar plezant aan?

Ik heb eindelijk uit het excuus meisje een antwoord gekregen. Ze twijfelde toch teveel voor een 2e keer af te spreken.
Als duidelijke communicatie al zo moeilijk is, is dat wss ook de beste outcome.
Maar het is jammer natuurlijk.
Voorlopig ook niets nieuw in de pipeline.

Ik zou liever iemand IRL ontmoeten maar zou niet weten hoe je dat doet. Het is niet dat ik in mijn dagelijkse leven nieuwe mensen tegenkom, en om nu uit het niets vrouwen beginnen aan te spreken voor die zeldzame keer dat ik nog eens op stap ga, waarvan je niet eens weet of ze beschikbaar zijn, vind ik toch ook zwaar geforceerd.

Zo een bol op het voorhoofd met kleurtjes zou nog makkelijk zijn.

Rood: afblijven
Oranje: ge moogt proberen
Groen : open voor relaties
Ik denk dat je vroeger aan kleder- en haardracht sneller kon zien wie beschikbaar was en wie niet. Toen ik ergens in Peru was hing dat af van hoe je een hoed droeg.

Denk dat dit met de steeds meer digitale werkend toch een probleem aan het worden is.
Ik zit nu niet op die online apps zoals babboo en andere namen die ik alweer kwijt ben, maar er zijn steeds meer en meer singel, ik geloof nooit dat dit allemaal mensen zijn die gewild single blijven. Alleen zijn is goed voor een tijdje, maar niemand komt graag ‘s avonds thuis in een donker huis en iedereen heeft graag toch een IRL klankbord.
Uitzonderingen niet ten na gesproken.

Al die singles en toch vinden die elkaar niet.

Ik heb eindelijk uit het excuus meisje een antwoord gekregen. Ze twijfelde toch teveel voor een 2e keer af te spreken.
Als duidelijke communicatie al zo moeilijk is, is dat wss ook de beste outcome.
Maar het is jammer natuurlijk.
Voorlopig ook niets nieuw in de pipeline.

Ik zou liever iemand IRL ontmoeten maar zou niet weten hoe je dat doet. Het is niet dat ik in mijn dagelijkse leven nieuwe mensen tegenkom, en om nu uit het niets vrouwen beginnen aan te spreken voor die zeldzame keer dat ik nog eens op stap ga, waarvan je niet eens weet of ze beschikbaar zijn, vind ik toch ook zwaar geforceerd.
Een nieuwe job waar je automatisch meer mensen tegenkomt en dus socialer kan zijn?

De weinige keren dat ik m'n thuiskantoor inwissel om eens bij klanten te gaan en daar tussen de mensen te zijn hebben al aangetoond dat ik voldoende potentieel heb, als ik de vrouwen daar mag geloven :ROFLMAO:.
Er lopen toch nog heel wat singles rond, maar evengoed ook mensen in een relatie die eens wat anders/nieuws wensen...
Ongelooflijk hoe het er aan toe kan gaan tijdens sommige casual middagpauze gesprekken... Bij m'n grootste klant werkt er trouwens maar 1 man, als ik de artsen niet meetel. Wat een gekakel telkens, maar het doet eens deugd om af en toe tussen de mensen, kuch, vrouwen, te zitten.

Een nieuwe job waar je automatisch meer mensen tegenkomt en dus socialer kan zijn?

De weinige keren dat ik m'n thuiskantoor inwissel om eens bij klanten te gaan en daar tussen de mensen te zijn hebben al aangetoond dat ik voldoende potentieel heb, als ik de vrouwen daar mag geloven :ROFLMAO:.
Er lopen toch nog heel wat singles rond, maar evengoed ook mensen in een relatie die eens wat anders/nieuws wensen...
Ongelooflijk hoe het er aan toe kan gaan tijdens sommige casual middagpauze gesprekken... Bij m'n grootste klant werkt er trouwens maar 1 man, als ik de artsen niet meetel. Wat een gekakel telkens, maar het doet eens deugd om af en toe tussen de mensen, kuch, vrouwen, te zitten.
Ik ga niet van job veranderen met als doel een lief te vinden hé :unsure:
Dat zou wel een heel rare reden zijn om uw ontslag in te dienen.

Moet toch fijn zijn dat ge zelfs op Tinder respons krijgt. Ik kan vrouwen niet begrijpen die erop zitten en dichtklappen zodra "iets drinken" aan de pas komt. Gewoon pure egoboosterij terwijl ze beter aan hunzelf kunnen werken ipv op een dating app nota bene hun plaats in de markt willen kennen.

Ik vind Breeze een verademing gezien ik op den duur horendol werd van datzelfde verkoopspraatje keer op keer in de hoop op date te kunnen. Maanden chatten, wat is daar plezant aan?
Bwa, ja en neen. Ik heb het gevoel van weinig touche te hebben omdat mijn foto's ook niet bepaald goed zijn.
Ik heb me de laatste jaren wel geamuseerd met FWB, en dat was hetgene waarnaar ik op zoek was op Tinder (en ook best goed lukte).

Na de laatste 2 had ik door dat ik zelf mss op zoek ben naar meer dan seks alleen, maar van zodra je op Tinder zit op zoek naar een 'serieuze' relatie valt het precies wat stil. Die vrouwen hebben daar ook een zwaar overaanbod (zelfs de lelijkste personen die ik ken hebben constant +99 likes, terwijl ik met 3 likes blij moet zijn :unsure: ).

haha echt hé, het lijkt alsof ge op tinder en consoorten gewoon (om het grof te zeggen) onder uw niveau moet moet mikken om nog maar een kans te maken owv het overaanbod aan mannen.

Terug
Bovenaan