Pakt dat ik soms toch ook maar een dommerik ben.
Tijdje geleden nog is Tinder geïnstalleerd uit verveling, wat zitten swipen maar gene vette. Toch met één afgesproken, casual. Heel apart type, niet direct eentje waar ik mezelf mee samen zou zien.
Uiteindelijk best veel beginnen sturen (vooral vanuit haar kant), en bij een 3e afspraak blijven slapen. Qua communicatie ook open geweest dat het alleen voor de 'casual' was. Al begon ik wel te merken dat ik haar, langs mijn kant, net iets té tof begon te vinden. Dit ook openlijk gecommuniceerd en gezegd dat we het kalm aan gingen doen (vooral zij wilt zich niet binden, ook nog maar pas uit een relatie, fair enough).
Uiteindelijk toch blijven sturen waarvan ik ook wel wat in de war geraakte (ze vertelde dat ze wat afstand wou, maar was wel degene die steeds als eerste stuurde). Gingen normaal gisteren afspreken maar door wat misverstanden in de communicatie is er een (zeer lichte) discussie ontstaan, en haar reactie was om dan maar te beslissen van niets meer te communiceren.
Op zich is alles fair verlopen, behalve gisteren dan misschien. Maar het is wel al de 2e keer dat ik wat 'gevoelens' krijg voor een benefietvriendin. Precies toch heel wat nood aan een relatie, maar die dingen komen natuurlijk niet als je er nood aan hebt. En nu zit ik zonder coole griet om mee af te spreken, en zonder kei goeie seks
Ik heb als compensatie dan maar Bumble en Breeze geïnstalleerd, misschien brengt dat wat afleiding.