Het grote BeyondGaming Dating topic

Wat ik heel degoutant vind zijn vrouwen die een date of telefoongesprek op een of andere manier laten meeluisteren door vriendinnen, om tijdens het gesprek elkaar in een bepaalde richting te duwen of achteraf een evaluatie te kunnen maken onder vriendinnen. Mijn ex deed dat, als wij eens ruzie hadden aan de telefoon hoorde ik stilletjes de stem van haar vriendin op de achtergrond, als ik ernaar vraag ontkent ze het maar ik weet verdomd goed dat dat het geval was. Vrouwen doen dat soms, en alhoewel de intentie goed kan zijn en tot goede resultaten kan leiden, geloof ik niet dat het altijd ten goede komt van jouw relatie. Vrouwen kunnen heel sneaky zijn onder elkaar en hebben niet altijd het beste voor als ze jaloers zijn op jouw relatie, dus jouw vriendin kan jouw relatie misschien saboteren door jou in een verkeerde richting te duwen.
de gemiddelde leeftijd is hier wel wat hoger dan 16

Dat, en de eerste date is misschien niet de beste plaats om discussies over god weet wat te beginnen.

En velen zeggen ook wel dat ze directheid appreciëren tot het dan zover is 😅 dus ik kan mij wel voorstellen dat sommigen de easy way out kiezen als ze toch nog geen diepe band hebben met die andere persoon, ook al zou ik het niet noodzakelijk zelf op die manier aanpakken.

Wat ik heel degoutant vind zijn vrouwen die een date of telefoongesprek op een of andere manier laten meeluisteren door vriendinnen, om tijdens het gesprek elkaar in een bepaalde richting te duwen of achteraf een evaluatie te kunnen maken onder vriendinnen. Mijn ex deed dat, als wij eens ruzie hadden aan de telefoon hoorde ik stilletjes de stem van haar vriendin op de achtergrond, als ik ernaar vraag ontkent ze het maar ik weet verdomd goed dat dat het geval was. Vrouwen doen dat soms, en alhoewel de intentie goed kan zijn en tot goede resultaten kan leiden, geloof ik niet dat het altijd ten goede komt van jouw relatie. Vrouwen kunnen heel sneaky zijn onder elkaar en hebben niet altijd het beste voor als ze jaloers zijn op jouw relatie, dus jouw vriendin kan jouw relatie misschien saboteren door jou in een verkeerde richting te duwen.
4IobJd-q_400x400.jpg

Wreed irritant idd, vrouwen die tijdens het daten een oortje dragen om instructies te krijgen van hun bestie die een paar tafels verder zit. Meestal is die bestie dan nog knapper ook.

(zei niemand ooit)

Wreed irritant idd, vrouwen die tijdens het daten een oortje dragen om instructies te krijgen van hun bestie die een paar tafels verder zit. Meestal is die bestie dan nog knapper ook.

(zei niemand ooit)
Dat van die ´bestie is knapper´ kan wel degelijk hoor. Tijdje geleden met een zitten afspreken tot we naar haar thuis gingen, en daar blijven slapen. De dag nadien ontmoette ik haar huisgenote. Toen heb ik is goed gevloekt :unsure:

En dan die vrouwen die op een date met hun zuster bellen.
Vooral als blijkt dat die zuster dan ook nog eens knapper lijkt te zijn...
Ja, dan vloek je wel eens en dan vraagt een mens zich af of de knappe zuster ook met haar onknappe zuster zou bellen op een date.
Waarschijnlijk wel, want vrouwen kunnen heel erg sneaky zijn op een date.

De keren dat ik al een stem gehoord heb in de oortjes van mijn date die rechtover mij zit...

Pakt dat ik soms toch ook maar een dommerik ben.

Tijdje geleden nog is Tinder geïnstalleerd uit verveling, wat zitten swipen maar gene vette. Toch met één afgesproken, casual. Heel apart type, niet direct eentje waar ik mezelf mee samen zou zien.

Uiteindelijk best veel beginnen sturen (vooral vanuit haar kant), en bij een 3e afspraak blijven slapen. Qua communicatie ook open geweest dat het alleen voor de 'casual' was. Al begon ik wel te merken dat ik haar, langs mijn kant, net iets té tof begon te vinden. Dit ook openlijk gecommuniceerd en gezegd dat we het kalm aan gingen doen (vooral zij wilt zich niet binden, ook nog maar pas uit een relatie, fair enough).

Uiteindelijk toch blijven sturen waarvan ik ook wel wat in de war geraakte (ze vertelde dat ze wat afstand wou, maar was wel degene die steeds als eerste stuurde). Gingen normaal gisteren afspreken maar door wat misverstanden in de communicatie is er een (zeer lichte) discussie ontstaan, en haar reactie was om dan maar te beslissen van niets meer te communiceren.

Op zich is alles fair verlopen, behalve gisteren dan misschien. Maar het is wel al de 2e keer dat ik wat 'gevoelens' krijg voor een benefietvriendin. Precies toch heel wat nood aan een relatie, maar die dingen komen natuurlijk niet als je er nood aan hebt. En nu zit ik zonder coole griet om mee af te spreken, en zonder kei goeie seks 😥

Ik heb als compensatie dan maar Bumble en Breeze geïnstalleerd, misschien brengt dat wat afleiding. :unsure:

Bon, al twee matches op Breeze. Maar niet kunnen chatten is wel stom.
De personen in kwestie zien er wel knap uit, maar een hoog poppemieke gehalte. Met eerst te chatten kun je toch beter filteren.

de wonderen zijn de wereld toch nog niet uit.
begin deze week een match op Tinder en het chatten verliep heel vlot, direct een goede vibe.
Gisterenavond afgesproken om iets te gaan drinken en ook face to face een heel goed gesprek gehad.
Allebei een goed gevoel na het gesprek en volgende week een tweede date.

al gans de dag vandaag volop aan het chatten.

we zijn voorzichtig positief :)

Ben maandje aan't sturen met iemand. We spelen dezelfde sport dus vorige week ben ik naar zijn wedstrijd gaan kijken (eerste ontmoeting) en daarna nog eventjes iets gedronken. De volgende dag is hij naar mij komen kijken en uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd bij mij thuis voor takeaway en Soeplepel als dessert :fingerguns_r:

Hele goede vibe en alles was heel comfortabel. De maandag en dinsdag kon ik niet stoppen met aan hem te denken, maar vanaf de woensdag tot nu is het gelijk aan't minderen.. Morgen zie ik hem weer dus ik hoop dat de interesse terug komt :unsure:

nog iemand dit al voorgehad?

Ben maandje aan't sturen met iemand. We spelen dezelfde sport dus vorige week ben ik naar zijn wedstrijd gaan kijken (eerste ontmoeting) en daarna nog eventjes iets gedronken. De volgende dag is hij naar mij komen kijken en uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd bij mij thuis voor takeaway en Soeplepel als dessert :fingerguns_r:

Hele goede vibe en alles was heel comfortabel. De maandag en dinsdag kon ik niet stoppen met aan hem te denken, maar vanaf de woensdag tot nu is het gelijk aan't minderen.. Morgen zie ik hem weer dus ik hoop dat de interesse terug komt :unsure:

nog iemand dit al voorgehad?
Gij in hem of hij in u?

Ge zou het denken he, maar vrouwen zijn niet allemaal zo recht door zee als jij :)

Of dan leg ik een druk bij haar alsof ze "moet" reageren binnen "mijn termijn" en dat soort dingen.

Dus ik ga gewoon een concrete 2e date voorstellen, dan zal het wel duidelijk worden.

Ik hou gewoon niet van die periodes van onzekerheid tussenin.
Hier nog steeds date sukkel straatje.
Maand geleden dus die date gehad, heel leuk enal (staat hier nog een postje van ergens).
En zij van ja ik wil u graag terug zien yadda yadda yadda (klonk allemaal wel veelbelovend).
Maar tot op heden was er altijd wel een of andere reden waarom het niet gaat (auto kapot, oudercontact, afgesproken met vriendinnen, helft van de tijd ook kindjes).

Ik had ze er dan over aangesproken dat als ze geen interesse meer heeft dat mij ook goed is maar dat ik graag duidelijkheid heb.
Ze reageert dan van ik snap dat ge het zo voelt maar ik hou u niet aan het lijntje en ik vond het ook heel leuk en wil u terug zien.

Maar tot op heden dus nog altijd geen voorstel van haar uit noch kunnen ingaan op een voorstel van mij.
Ze zit wel midden in de scheiding met een ex die haar het leven zuur maakt dus ik vermoed dat dat haar energie op soupeert.
Ik kan dat snappen maar zeg dat dan gewoon?

En ik weet wel dat iedere neutrale mens zal zeggen: laat het los etc.
Maar waarom zegt ze dan A maar doet ze B.

Moet ne mens daarvoor zo oud worden -_-

Hier nog steeds date sukkel straatje.
Maand geleden dus die date gehad, heel leuk enal (staat hier nog een postje van ergens).
En zij van ja ik wil u graag terug zien yadda yadda yadda (klonk allemaal wel veelbelovend).
Maar tot op heden was er altijd wel een of andere reden waarom het niet gaat (auto kapot, oudercontact, afgesproken met vriendinnen, helft van de tijd ook kindjes).

Ik had ze er dan over aangesproken dat als ze geen interesse meer heeft dat mij ook goed is maar dat ik graag duidelijkheid heb.
Ze reageert dan van ik snap dat ge het zo voelt maar ik hou u niet aan het lijntje en ik vond het ook heel leuk en wil u terug zien.

Maar tot op heden dus nog altijd geen voorstel van haar uit noch kunnen ingaan op een voorstel van mij.
Ze zit wel midden in de scheiding met een ex die haar het leven zuur maakt dus ik vermoed dat dat haar energie op soupeert.
Ik kan dat snappen maar zeg dat dan gewoon?

En ik weet wel dat iedere neutrale mens zal zeggen: laat het los etc.
Maar waarom zegt ze dan A maar doet ze B.

Moet ne mens daarvoor zo oud worden -_-
Als het voor jou nog wel ok aanvoelt dan kun je er gewoon mee doorgaan. In alle andere gevallen, los laten en kijken naar wat anders.

Het ding is, de date was echt leuk en wederzijds, dat is achteraf ook zo uitgesproken geweest.
Als ik expliciet benoem dat ik vaststel dat we moeilijk tot een 2e date komen en zeg dat ze mag aangeven als ze geen interesse meer heeft ontkent ze dat en zegt ze dat ze wel interesse heeft.
Maar een 2e date vastleggen is nog steeds niet gelukt dus.

Ze heeft ook schrik dat haar ex moeilijk gaat doen dus in de hele regeling van huis en kinderen etc mss wil ze geen risico nemen met "daten met andere mannen". Dus wie weet is dat de echte onderliggende reden. Of haar hoofd staat er momenteel niet naar, allemaal fine maar zeg dat dan als ik 3x initiatief getoond heb.

Dit weekend zijn we beiden kinderloos, dus ik kan nu voor de zoveelste keer vragen of we iets gaan doen (ik word dat wat beu en de lol gaat er zo ook wat af) of wachten tot zij initiatief toont (weinig waarschijnlijk op basis van het verleden) en dan volgende week nog eens er uit proberen sleuren of ze nog interesse heeft of niet.

Ik heb gewoon duidelijk nodig :sop:

Geen probleem met afwijzing maar niet hoop geven en dan laten doodbloeden.

Terug
Bovenaan