Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik had in dating proces ooit (klaarblijkelijk) iets verkeerd gedaan (nooit geweten wat), waardoor na 5 dates besloten werd dat het niks ging worden.
Na paar maanden ineens terug contact van haar kant.
Heb ze dan gewoon geblokkeerd. Aan die mindfuck games heb ik een broertje dood.
Mss ook de reden waarom ik nog alleen ben.
Ik ben niet goed in dat circus wat daten is.
Ik herken mezelf hier zo hard in… op den duur verlies je je motivatie om er terug aan te beginnen met de kans opnieuw teleurgesteld te worden, maar elke keer doe je het weer, met goede intenties, denkende… misschien lukt het deze keer wel? En je weet dat je moet blijven proberen want de tijd tikt door en je begint grijze haren te krijgen of verliest haren. Maar naarmate de tijd vordert verlies je je hoop en blijken bepaalde dromen die je vroeger had niet waar te zijn, en dan slaat de realiteit een krop in je keel, de realisatie dat we een eindig leven hebben, dat we verouderen, dat tijd en gezondheid zo kostbaar is, en dat het verdomd jammer is dat wij niet het geluk hebben geproefd van iemand te hebben als partner waarmee je je leven kan delen.

@TheMartian : zo “erg” is het bij mij niet.
Ik heb er vrede mee alleen te zijn, ik kan totaal niet tegen mindgames en het jammere is dat vrouwen daar meester in zijn.
En dan haak ik af. Ik ben ook wel graag alleen.

Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat het leven makkelijker is en leuker met twee, want het leven is u eenmaal gemaakt voor met twee.
Partners verlangen nu ook teveel tegenwoordig terwijl mijn moto is “doe maar gewoon”.
Als het goed gaat is het zalig, maar ik haat ruzie en dingen als “silent treatment”.
Heb ook geen zin in een partner die al kinderen heeft van een ander. Nog meer gedoe.

Het is wat het is!

Vrouwen zijn meestal niet direct op dat vlak, communicatie zijn ze niet goed in.

En vrouwen doorgronden, kost alleen energie en brengt niks op.

Ik heb er vrede mee alleen te zijn, ik kan totaal niet tegen mindgames en het jammere is dat vrouwen daar meester in zijn.
En dan haak ik af. Ik ben ook wel graag alleen.

Misschien al eens starten met naar een vrouw als individu te kijken ipv u te verliezen in clichés en vooroordelen.

Als je altijd problemen hebt met de ander, is het vaak goed om eens bij jezelf te rade te gaan. Want hoogstwaarschijnlijk ligt het probleem gewoon daar.

Gisterenavond op een eerste date geweest. Alles leek goed te gaan, de ambiance was goed, feeling was goed, we lachen en bespreken uiteenlopende zaken, er zijn amper van die stiltes, alsof je een oude vriend(in) terug tegenkomt na een lange periode. De meeste topics die we bespreken over het leven, relatie, enz. daar zijn we ook op de zelfde golflengte, alleszins dat leek zo. Na de date stuur ik een sms en dank ik haar voor de leuke tijd en vraag of het nu zo awkward was zoals zij vreesde (tijdens onze eerdere gesprekken zei ze dat ze een eerste date spannend vond en dacht dat het awkward zou zijn). Tot mijn verbazing antwoordt ze “ja soms, we hebben over veel zaken een verschillende mening”. Ik ben nu in schok… is dat dezelfde persoon waarmee ik een leuke tijd had, waar zij ook continu zat te lachen en vol enthousiasme vragen stelde en akkoord ging met al de topics die we bespraken? Hoe is dat nu mogelijk… ik heb me serieus mispakt. Ze heeft me gezegd dat de zaken waar we anders over denken een probleem kunnen vormen in de toekomst en dat ze onze tijd niet wil verspillen, dat ik een goeie jongen ben…Ik heb haar gezegd dat ik haar gevoel en keuze respecteer en alsnog bedankt voor de avond.

Ik heb er vanochtend over zitten denken en het is een complete mindfuck, … om niets tot toeval achter te laten heb ik haar deze ochtend opnieuw een sms gestuurd om te zeggen dat als ik vanuit mijn kant iets kan doen om een middenweg te vinden en het te doen werken dat ik daar bereid voor ben, dat we haar verwachtingen allemaal kunnen bespreken (want ik weet zelfs niet wat er nu het probleem is), maar als zij zeker is van haar gedachte om hier te stoppen, dan respecteer ik haar keuze.

Ik weet niet of ik nu de situatie ‘forceer’ maar ik moest die vervolg sms wel sturen om achteraf te kunnen zeggen dat ik alles heb gedaan dat ik kon. Als zij nu zegt dat ze het niet ziet zitten dan denk ik dat zij eigenlijk geen romantische aantrekking heeft gehad tijdens de date en dat dit allemaal een excuus is om het te eindigen zonder te zeggen dat ze mij qua uiterlijk/romantisch niet aantrekkelijk vindt. Ik ben benieuwd naar haar antwoord. Soms is daten echt balen.. geen leuk gevoel.
Die sms de ochtend erna had idd nog weinig zin, het enige wat kan helpen is laten merken dat t u geen fck interesseert en een instastory posten met een andere griet, dan durven ze nog wel eens terug contact zoeken.

Misschien al eens starten met naar een vrouw als individu te kijken ipv u te verliezen in clichés en vooroordelen.

Als je altijd problemen hebt met de ander, is het vaak goed om eens bij jezelf te rade te gaan. Want hoogstwaarschijnlijk ligt het probleem gewoon daar.
Maak jij nu geen gebruik van een vooroordeel? Wie bepaalt of er überhaupt een probleem is of niet, en bij wie deze ligt? Er is geen regel die zegt dat iemand moet overeenkomen met iedereen, dus misschien is het enkel een kwestie van de juiste persoon ontmoeten. Iemand moet tijdens deze zoektocht zeker kritisch zijn en aan zelfreflectie doen, akkoord, maar hoeft zich niet schuldig te voelen om wie hij/zij is.

Vrouwen zijn meestal niet direct op dat vlak, communicatie zijn ze niet goed in.
Haha, ik moet hier wel mee lachen.

Vrouw zegt na de date dat er wat dingen waren waarin ze niet overeenkwamen. Man heeft dat gevoel niet.

Wat vrouw gezegd heeft is volgens de man (& co-man) niet waar en duidelijk een excuus voor iets wat de man verzonnen heeft.

Besluit: de vrouw is niet direct en niet goed in communicatie.

Je VERZINT het toch niet 😂

Haha, ik moet hier wel mee lachen.

Vrouw zegt na de date dat er wat dingen waren waarin ze niet overeenkwamen. Man heeft dat gevoel niet.

Wat vrouw gezegd heeft is volgens de man (& co-man) niet waar en duidelijk een excuus voor iets wat de man verzonnen heeft.

Besluit: de vrouw is niet direct en niet goed in communicatie.

Je VERZINT het toch niet 😂
Correctie:
- tijdens de date zegt man A, vrouw zegt A
- Na de date zegt vrouw: we denken verschillend, bye
- man zit in een mindfuck

ik denk dit.

Is de date is besproken met en geanalyseerd door enkele van haar vriendinnen en de uitkomst was nee.
Je spreekt te veralgemenend over vrouwen. Hij had gewoon pech, want hij kreeg het idee dat het allemaal vlotjes ging en dat zij daar dan tcoh een ander gevoel bij had ... dat is jammer. Dat kan je ook omgekeerd hebben. Vooral omdat het misschien zaken zijn waar ze wel een middenweg in kunnen vinden. Mogelijk waren het écht dealbreakers of was ze iemand die geen compromissen wil in een relatie ... en dan kan ze nog lang blijven zoeken naar de perfecte man.

Gisterenavond op een eerste date geweest. Alles leek goed te gaan, de ambiance was goed, feeling was goed, we lachen en bespreken uiteenlopende zaken, er zijn amper van die stiltes, alsof je een oude vriend(in) terug tegenkomt na een lange periode. De meeste topics die we bespreken over het leven, relatie, enz. daar zijn we ook op de zelfde golflengte, alleszins dat leek zo. Na de date stuur ik een sms en dank ik haar voor de leuke tijd en vraag of het nu zo awkward was zoals zij vreesde (tijdens onze eerdere gesprekken zei ze dat ze een eerste date spannend vond en dacht dat het awkward zou zijn). Tot mijn verbazing antwoordt ze “ja soms, we hebben over veel zaken een verschillende mening”. Ik ben nu in schok… is dat dezelfde persoon waarmee ik een leuke tijd had, waar zij ook continu zat te lachen en vol enthousiasme vragen stelde en akkoord ging met al de topics die we bespraken? Hoe is dat nu mogelijk… ik heb me serieus mispakt. Ze heeft me gezegd dat de zaken waar we anders over denken een probleem kunnen vormen in de toekomst en dat ze onze tijd niet wil verspillen, dat ik een goeie jongen ben…Ik heb haar gezegd dat ik haar gevoel en keuze respecteer en alsnog bedankt voor de avond.

Ik heb er vanochtend over zitten denken en het is een complete mindfuck, … om niets tot toeval achter te laten heb ik haar deze ochtend opnieuw een sms gestuurd om te zeggen dat als ik vanuit mijn kant iets kan doen om een middenweg te vinden en het te doen werken dat ik daar bereid voor ben, dat we haar verwachtingen allemaal kunnen bespreken (want ik weet zelfs niet wat er nu het probleem is), maar als zij zeker is van haar gedachte om hier te stoppen, dan respecteer ik haar keuze.

Ik weet niet of ik nu de situatie ‘forceer’ maar ik moest die vervolg sms wel sturen om achteraf te kunnen zeggen dat ik alles heb gedaan dat ik kon. Als zij nu zegt dat ze het niet ziet zitten dan denk ik dat zij eigenlijk geen romantische aantrekking heeft gehad tijdens de date en dat dit allemaal een excuus is om het te eindigen zonder te zeggen dat ze mij qua uiterlijk/romantisch niet aantrekkelijk vindt. Ik ben benieuwd naar haar antwoord. Soms is daten echt balen.. geen leuk gevoel.
Graag naar zwam met uw fictieve verhalen om reactie uit te lokken, Spidey.

Het klikt of het klikt niet. En vaak ga je het nooit weten.
Doet me denken aan vorige week.

Paar dagen met iemand gepraat en dan afgesproken, goed gesprek, geen stiltes, oogcontact, geen telefoons, gelachen.

Op het einde zei ze van "ik betaal wel want ik heb jou gevraagd en ik heb eten besteld en jij enkel een drankje, volgende keer betaal jij gewoon"

Daarna nog even samen gewandeld en gebabbeld, dag erna stuur ik in de zin van dat het wel leuk was en dat ik ze nog een 2de keer wou zien.
Nooit antwoord op gekregen, waarschijnlijk dan gwn geen klik van haar kant maar zeg dat dan gewoon.
Anyway gwn die dag laten voorbij gaan en de dag erna gwn gestuurd dat ik haar het beste wens en heb ik haar unmatched.
Geen zin om de situatie te ontleden of te vragen waarom.

Nu weer een paar dagen met iemand anders aan het praten, maar wel vermoeiend zo steeds terug van 0 beginnen.

Soms kunt ge ook gewoon in het moment wel vlot praten en positief zijn maar dan als ge het nadien laat bezinken toch het gevoel hebben dat het eigenlijk toch niet alles was. Is mijzelf ook al genoeg overkomen.

Zo veralgemeningen naar een geslacht toe mag toch ook wel eens stoppen van mij.

Idd perfect mogelijk dat na eens goed na te denken je beseft dat je helemaal niet compatibel bent, ook al voelt die eerste date goed aan.
Ook al voor gehad hoor... De ene moment beslis je om dat te negeren en ga je uit enthousiasme verder zodat je in een soort van relatie belandt die na enkele maanden strandt, de andere moment volg je dat advies van jezelf en houdt je de boot af.

Geen flauw idee of mannen eerder het ene, en vrouwen eerder het andere doen maar ik denk dat dit toch eerder persoonsgebonden is en niet geslachtsgebonden.

Wat ik heel degoutant vind zijn vrouwen die een date of telefoongesprek op een of andere manier laten meeluisteren door vriendinnen, om tijdens het gesprek elkaar in een bepaalde richting te duwen of achteraf een evaluatie te kunnen maken onder vriendinnen. Mijn ex deed dat, als wij eens ruzie hadden aan de telefoon hoorde ik stilletjes de stem van haar vriendin op de achtergrond, als ik ernaar vraag ontkent ze het maar ik weet verdomd goed dat dat het geval was. Vrouwen doen dat soms, en alhoewel de intentie goed kan zijn en tot goede resultaten kan leiden, geloof ik niet dat het altijd ten goede komt van jouw relatie. Vrouwen kunnen heel sneaky zijn onder elkaar en hebben niet altijd het beste voor als ze jaloers zijn op jouw relatie, dus jouw vriendin kan jouw relatie misschien saboteren door jou in een verkeerde richting te duwen.

Wat ik heel degoutant vind zijn vrouwen die een date of telefoongesprek op een of andere manier laten meeluisteren door vriendinnen, om tijdens het gesprek elkaar in een bepaalde richting te duwen of achteraf een evaluatie te kunnen maken onder vriendinnen. Mijn ex deed dat, als wij eens ruzie hadden aan de telefoon hoorde ik stilletjes de stem van haar vriendin op de achtergrond, als ik ernaar vraag ontkent ze het maar ik weet verdomd goed dat dat het geval was. Vrouwen doen dat soms, en alhoewel de intentie goed kan zijn en tot goede resultaten kan leiden, geloof ik niet dat het altijd ten goede komt van jouw relatie. Vrouwen kunnen heel sneaky zijn onder elkaar en hebben niet altijd het beste voor als ze jaloers zijn op jouw relatie, dus jouw vriendin kan jouw relatie misschien saboteren door jou in een verkeerde richting te duwen.
Ik praat zo goed als over iedere ruzie of ieder argument dat ik heb met mijn vriendin met mijn maten. Nooit problemen in gezien, moet toch even kunnen ranten tegen mijn kameraden zeker in plaats van mijn kas op te fretten ergens.

Terug
Bovenaan