Goh ja, heel verrast toen ik zei wat ik te zeggen had, denk echt niet dat ze zich daaraan verwacht had. Zelf ook eerder van waarom zou ik daarover nu liegen welke goede reden heb ik daarvoor. En dan wat tranen en ik zie u graag etc (waar ik op zich ook echt niet aan twijfel). Echt opgelost is het nog niet.hoe was het gesprek? Erg vreemd dat ze gewoon liegt over dingen die er niet toe doen![]()
Ik begrijp ze wel hoor, ik ben alleen niet akkoord.Inderdaad ik ook niet wat wel grappig is.
Want hij snapt niks van zijn vriendin maar wij niet van hem![]()
(En er zijn hier vermoed ik toch al minstens twee die wel doorhebben waarover het gaat dus cva nog, ik ga niet meer in detail treden of duidelijker zijn over wat er aan de hand is).

, maar we kunnen idd eens iets gaan doen. Maar wel binnen een maand pas want ik zit in m’n examenperiode.” Alles goed en wel, zo afgesproken. Ik was tijdens die maand op vakantie dus het paste ook in mijn agenda. Een maand gaat voorbij, we pikken terug contact op maar ze antwoordt heel traag op m’n berichten (soms na 8u) waardoor ik geen conversatie kan voeren en een dag regelen om af te spreken. Ik heb haar dan maar ge-ghost. Nu zit ik te denken, het was wrs slimmer geweest om direct te zijn en te vragen hoe het zit voor de date, want voor hetzelfde geld zou er van alles gespeeld hebben waardoor ze zo traag antwoordt? Haar initiële reactie “we kennen elkaar al” vond ik ook al vreemd, alsof ze niet geïnteresseerd is, maar ze gaat wel akkoord om een activiteit te gaan doen…was het een juiste keuze om te ghosten en mijn energie in iets beters steken?
. Er komt op dat gebied precies weinig initiatief.