Het grote BeyondGaming Dating topic

hoe was het gesprek? Erg vreemd dat ze gewoon liegt over dingen die er niet toe doen :thinking:
Goh ja, heel verrast toen ik zei wat ik te zeggen had, denk echt niet dat ze zich daaraan verwacht had. Zelf ook eerder van waarom zou ik daarover nu liegen welke goede reden heb ik daarvoor. En dan wat tranen en ik zie u graag etc (waar ik op zich ook echt niet aan twijfel). Echt opgelost is het nog niet.

Inderdaad ik ook niet wat wel grappig is.

Want hij snapt niks van zijn vriendin maar wij niet van hem :p
Ik begrijp ze wel hoor, ik ben alleen niet akkoord.

(En er zijn hier vermoed ik toch al minstens twee die wel doorhebben waarover het gaat dus cva nog, ik ga niet meer in detail treden of duidelijker zijn over wat er aan de hand is).

Een meisje die ik oppervlakkig ken sedert een jaartje en van eens een paar keer gezien te hebben via via contacten, liket mijn stories op insta en we sturen eens om de zoveel tijd een berichtje van hoe het gaat enz. Dus heel basic en niet continu. Ik heb haar eens uitgevraagd om een leuke activiteit te doen samen en elkaar beter te leren kennen. Haar reactie daarop was: “we kennen elkaar al 😅, maar we kunnen idd eens iets gaan doen. Maar wel binnen een maand pas want ik zit in m’n examenperiode.” Alles goed en wel, zo afgesproken. Ik was tijdens die maand op vakantie dus het paste ook in mijn agenda. Een maand gaat voorbij, we pikken terug contact op maar ze antwoordt heel traag op m’n berichten (soms na 8u) waardoor ik geen conversatie kan voeren en een dag regelen om af te spreken. Ik heb haar dan maar ge-ghost. Nu zit ik te denken, het was wrs slimmer geweest om direct te zijn en te vragen hoe het zit voor de date, want voor hetzelfde geld zou er van alles gespeeld hebben waardoor ze zo traag antwoordt? Haar initiële reactie “we kennen elkaar al” vond ik ook al vreemd, alsof ze niet geïnteresseerd is, maar ze gaat wel akkoord om een activiteit te gaan doen…was het een juiste keuze om te ghosten en mijn energie in iets beters steken?

Mja als het begint met "we kennen elkaar al😅" zou ik ook al denken dat ik het langs mijn kant precies verkeerd geïnterpreteerd heb en er geen interesse is. Dus de kansen waren precies al van in het begin vrij laag, als er dan geen moeite wordt gedaan om te antwoorden op berichten zou ik er ook gewoon mee opgehouden hebben.

Mja als het begint met "we kennen elkaar al😅" zou ik ook al denken dat ik het langs mijn kant precies verkeerd geïnterpreteerd heb en er geen interesse is. Dus de kansen waren precies al van in het begin vrij laag, als er dan geen moeite wordt gedaan om te antwoorden op berichten zou ik er ook gewoon mee opgehouden hebben.
Ja voilà dat denk ik ook… misschien was ze aan het breadcrumben en van zodra het overging tot actie/afspreken heeft ze zich teruggetrokken.

Ja voilà dat denk ik ook… misschien was ze aan het breadcrumben en van zodra het overging tot actie/afspreken heeft ze zich teruggetrokken.
breadcrumbing (heb ik moeten opzoeken), ghosting, ipv pseudo instagram/youtube filiosofie te hanteren, zou je met wat gezond verstand moeten begrijpen dat ze gewoon geen interesse in je heeft.. klaar en duidelijk.. :s

Hier onlangs met een dame via een app aan de praat geraakt, leuk gesprek. 2 dagen later op date gegaan, gaan wandelen, fijn gebabbeld, inhoudelijk dezelfde waardes en normen, nog iets kleins gegeten samen. Eventjes elkaar vastgepakt tijdens het wandelen want ze had het fris etc.
Leuke date dus en er hing wel wederzijdse interesse in de lucht had ik het gevoel.
Daarna kort even via messenger/whatsapp bevestigd dat we elkaar inderdaad nog eens willen terug zien.
Maar om een of andere reden verloopt het via berichtjes altijd zo stroef. Ik word daar onzeker van :unsure: . Er komt op dat gebied precies weinig initiatief.
Is dat iets eigen aan vrouwen dat ze niet zelf nog iets sturen van slaapwel of goeiemorgen of hoe was je dag?

Ik wil nu ook niet de needy of bezitterige persoon zijn die elke keer een gesprek start, maar als er niks gezegd wordt is dat ook niet positief.

Vervelend want de date op zich was echt wel leuk. Toch maar die 2e date proberen vast te klikken denk ik dan en niet teveel belang aan berichtjes hechten.

Hier onlangs met een dame via een app aan de praat geraakt, leuk gesprek. 2 dagen later op date gegaan, gaan wandelen, fijn gebabbeld, inhoudelijk dezelfde waardes en normen, nog iets kleins gegeten samen. Eventjes elkaar vastgepakt tijdens het wandelen want ze had het fris etc.
Leuke date dus en er hing wel wederzijdse interesse in de lucht had ik het gevoel.
Daarna kort even via messenger/whatsapp bevestigd dat we elkaar inderdaad nog eens willen terug zien.
Maar om een of andere reden verloopt het via berichtjes altijd zo stroef. Ik word daar onzeker van :unsure: . Er komt op dat gebied precies weinig initiatief.
Is dat iets eigen aan vrouwen dat ze niet zelf nog iets sturen van slaapwel of goeiemorgen of hoe was je dag?

Ik wil nu ook niet de needy of bezitterige persoon zijn die elke keer een gesprek start, maar als er niks gezegd wordt is dat ook niet positief.

Vervelend want de date op zich was echt wel leuk. Toch maar die 2e date proberen vast te klikken denk ik dan en niet teveel belang aan berichtjes hechten.
Misschien dat het niet iets typisch vrouwelijk is en dat er even goed mannen zijn die nogal stug zijn in berichten sturen? Ik zou gewoon een datum vastpinnen voor een tweede date en dan iets plezant gaan doen.

Ik snap de onzekerheid wel, ik heb ook liever iemand met wie ik vanaf het eerste moment grappige berichten kan sturen of zelfs memes kan uitwisselen.

Of ja, ge vraagt dat gewoon eh. "Hey, ik vond onze date vree wijs. Maar merk dat jij precies nu wat terughoudender bent. Zijn berichtjes gewoon niet zo jouw ding of zitten we toch niet op dezelfde golflengte wat die date betreft?”

Of ja, ge vraagt dat gewoon eh. "Hey, ik vond onze date vree wijs. Maar merk dat jij precies nu wat terughoudender bent. Zijn berichtjes gewoon niet zo jouw ding of zitten we toch niet op dezelfde golflengte wat die date betreft?”
Ik zou dat niet via een berichtje vragen, maar gewoon eens polsen bij de tweede date. Misschien stuurt die inderdaad gewoon niet graag berichten of houdt ze de boot wat af.

Ge zou het denken he, maar vrouwen zijn niet allemaal zo recht door zee als jij :)

Of dan leg ik een druk bij haar alsof ze "moet" reageren binnen "mijn termijn" en dat soort dingen.

Dus ik ga gewoon een concrete 2e date voorstellen, dan zal het wel duidelijk worden.

Ik hou gewoon niet van die periodes van onzekerheid tussenin.

Volgens mij heb je bij beide geslachten wel mensen die niet zo'n fan zijn van hopen berichten sturen hoor. Zeker dat slaapwel, goeiemorgen, ... gedoe lijkt me nu niet echt voor iedereen.

Ge zou het denken he, maar vrouwen zijn niet allemaal zo recht door zee als jij :)

Of dan leg ik een druk bij haar alsof ze "moet" reageren binnen "mijn termijn" en dat soort dingen.

Dus ik ga gewoon een concrete 2e date voorstellen, dan zal het wel duidelijk worden.

Ik hou gewoon niet van die periodes van onzekerheid tussenin.
Dat lijkt me beter dan na een eerste date al vraagtekens uit te sturen met de suggestie dat ze meer moet sturen of sneller moet antwoorden of wat dan ook. Die onzekerheid is inderdaad niet leuk, maar leg jezelf dan ook niet teveel druk op dat deze dates ABSOLUUT MOETEN leiden tot een succesvolle relatie. Amuseer je in eerste instantie en wees jezelf en als er iets uit voortvloeit: good for you. Indien niet: life goes on.

Maar da's gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Heb vroeger veel dates (vooral online).
Uit mijn ervaringen, als er iemand interesse heeft, stuurt ze snel na jouw berichtje. En idd, we stuurden altijd goedemorgen... en slaapwel tekstjes. Ik was ook iemand die vrij direct is, krijg ik geen antwoord, binnen de zoveel tijd, vraag ik of er iets scheelt (problemen) of dat ze nog interesse heeft. Kan soms slecht vallen, maar iemand die interesse heeft, zal wel een reden geven of kortweg zeggen, het zal niets worden

Mijn vriend was ook geen smser tijdens onze dating-periode. Wij stuurden elkaar amper.
Die sprak gewoon direct veel af. Wij zagen elkaar al snel 3-4 keer per week.

Vandaag stuurt die om elk klein ding een whatsappke. Zelf als hij boven in zijn bureau werkt en ik beneden krijg ik ganse teksten aan praktisch dingen voor ons gezin ipv dat te houden voor tijdens ons lunchpauze 😅 (Hij heeft dan schrik dat hij het gaat vergeten). Of als hij boodschappen doet staat mijn whatsapp niet stil. Dusja hij kent het wel als het nodig is :unsure:.
Met zijn vrienden merk ik ook dat hij niet zozeer een chitchatter is en sneller gewoon afspreekt bij pot en pint.

Ik zou dus ook gewoon een volgende datum proberen vastpinnen en zien hoe het verloopt.

Ik zou dat niet via een berichtje vragen, maar gewoon eens polsen bij de tweede date. Misschien stuurt die inderdaad gewoon niet graag berichten of houdt ze de boot wat af.

Inderdaad ik zou ook gewoon afspreken en zien hoe het na een 10tal dates gaat.

Ik ben zoals iamhollywood haar vriend in het begin ga ik zeker niet teveel sturen en alvast niet elke dag goeimorgen, avond, middag,....

Maar afspreken doe ik zeker wel en dan kan ik mijn klep amper houden.

Daarna begin ik vanzelf meer te sturem omdat ik die persoon ook beter en beter begin te kennen.

Paar dagen stilte kan perfect.

Ik ga niet goedemorgen, goede avond of slaapwel sturen gewoon om iets te sturen
Dat vind ik nu een moeilijke om in te schatten, sommige vrouwen verwachten nog wat contact naar aanloop van de date, anders wordt dat aanzien als ongeïnteresseerd of niet committed zijn en tegen de dag van de date beginnen ze te twijfelen of annuleren ze de date omdat er de voorbije week nauwelijks contact was en er een koude sfeer is tussengeslopen. Anderen vinden elke dag berichten heen en weer sturen dan verstikkend of needy. Het is niet altijd even makkelijk om de balans daartussen te vinden.. Of misschien zit ik te overdenken…

Terug
Bovenaan