@Jipser deel uw geheimen hoe ge dit klaarspeelt, die aantrekkingskracht hebben.
Of hij 'ziet' gewoon veel dingen die er niet zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Jipser deel uw geheimen hoe ge dit klaarspeelt, die aantrekkingskracht hebben.

Gewoon omdat er tussen de mannen gewoon ook mannen zijn die van nature aantrekkelijk zijn en uiterlijke schoonheid hebben, en anderen niet.@Jipser deel uw geheimen hoe ge dit klaarspeelt, die aantrekkingskracht hebben.
Dat is op zich toch geen slechte eigenschap?Ik heb de (slechte?) eigenschap dat ik mij enkel aangetrokken voel tot mensen waar een klein(!) hoekje vanaf is, die zichzelf niet té serieus nemen. Waar het innerlijk kind nog altijd een plaats heeft en voldoende aandacht krijgt.
Dan date je gewoon niet met die ambitieuze succesvolle vrouwen, als dat uw type niet is? Pakweg de poppemiekes die met een Mini rondrijden en bij één van de big 4 werken zijn ook totaal mijn ding niet dus nooit gevist in die vijver.En ik wil wel héél duidelijk zijn dat dit niet wil zeggen dat ik succesvolle ambitieuze vrouwen niet respecteer, ik voel me er gewoon niet aangetrokken door en misschien zelfs wat door geïntimideerd![]()
ah is dat hier de definitie van supersuccesvol en ambitieus?Dan date je gewoon niet met die ambitieuze succesvolle vrouwen, als dat uw type niet is? Pakweg de poppemiekes die met een Mini rondrijden en bij één van de big 4 werken zijn ook totaal mijn ding niet dus nooit gevist in die vijver.

Nee, de BG definitie van supersuccesvol en ambitieus is minstens een zwembad in den hof, 4 opbrengsteigendommen en > 1000K op de beurs.ah is dat hier de definitie van supersuccesvol en ambitieus?![]()
Die vrouwen willen ook enkel maar een goede indruk maken en zijn even nerveus voor zo een date. Ze gaan niet onmiddellijk hun onnozele kant laten zien. Vertrouwen opbouwen (als het goed voelt) en dan leer je ze wel beter kennen.Dat is de "goede" kant er van ja, de slechte kant is dat ik om één of andere reden mij minder aangetrokken voel tot serieuze en succesvolle vrouwen.
En ja ik weet ook wel dat er zeker en vast vrouwen zijn die succesvol zijn én toch nog hun innerlijke kind naar buiten laten komen, maar ik heb die zelf persoonlijk nog héél weinig tegen gekomen.
Mijn ideale partner is slim en grappig, maar niet overdreven ambitieus. Kan perfect haar plan trekken in de professionele wereld, maar weet ook dat Haunter in Gengar evolueert.
En ik wil wel héél duidelijk zijn dat dit niet wil zeggen dat ik succesvolle ambitieuze vrouwen niet respecteer, ik voel me er gewoon niet aangetrokken door en misschien zelfs wat door geïntimideerd![]()
2 dates achter de rug, beide mooie dames en was twee keer op zich wel een gezellige date, maar er was niet echt een diepere aantrekking/klik.
Ik heb de (slechte?) eigenschap dat ik mij enkel aangetrokken voel tot mensen waar een klein(!) hoekje vanaf is, die zichzelf niet té serieus nemen. Waar het innerlijk kind nog altijd een plaats heeft en voldoende aandacht krijgt.
Beide dames waren iets te serieus voor mij en hadden precies al alles op een rijtje, zéér succesvolle job en veel verantwoordelijkheden en ze straalden dat precies ook uit. Het was meer een evaluatiegesprek dan een date.
Het is mij nu dus duidelijk dat mijn toxic trait is dat ik afgeschrikt ben van mensen die al hun zaken op een rijtje hebben
Gaat nog een serieuze uitdaging worden dat daten![]()
Ik werk daar en dat zijn vaak wel topvrouwen hoorPakweg de poppemiekes die met een Mini rondrijden en bij één van de big 4 werken zijn ook totaal mijn ding niet dus nooit gevist in die vijver.
Knap, intelligent, ambitieus, sociaal. Dat elitair gedoe valt naar mijn aanvoelen ook wel heel goed mee als je er mee begint te praten. Tzijn vooral veel workaholics die lange dagen kloppen. Daar moet je als partner wel tegenkunnen.Dat vind ik ook. Ik heb na de breuk met mijn ex niet veel dates gedaan (twee verschillende first dates bij twee verschillende vrouwen en bij de tweede was het al prijs) maar beide dates had ik altijd de insteek dat ik een leuke tijd ging hebben ongeacht of het met die persoon iets ging worden of niet. Dus ik deed altijd activiteiten die ik zelf graag wou doen. Met de eerste ben ik naar het Afrikaans Museum in Tervuren geweest, met de tweede naar de dierentuin/animal sanctuary in Vleteren. Dat heeft meerdere voordelen: het is al veel spontanter want je doet samen iets dus je kan al zeker daarover praten, als je date niet leukt blijkt te zijn doe je tenminste wel een activiteit die je leuk vindt/is het nooit "verloren", vaak vind je date dat leuk dat je iets anders doet dan de meesten (want veel mensen gaan idd gewoon op café; dat vond nr 2 alleszins heel leuk dat ik haar voorstelde voor naar Vleteren te gaan), het is allemaal veel spontaner...Wat heb je als date gedaan?
Als je gewoon iets gaat eten of drinken en de zenuwen nemen wat de overhand, kan het al snel op een sollicitatiegesprek beginnen lijken. Je zit gewoon aan een tafel, dus er is weinig afleiding van het gewone praten.
Misschien is het in jouw geval beter om een of andere activiteit te doen, gaande van een hoogteparcours, gaan kajakken of suppen, schaatsen, een springkastelenpark, VR-games, zo een stadsspel via een of andere app.... Dan ga je waarschijnlijk veel makkelijker merken of iemand ondanks een serieuze job toch nog dat speelse waar je naar zoekt in zich heeft.
Dit. Wij zijn beiden ex-big fourDie vrouwen willen ook enkel maar een goede indruk maken en zijn even nerveus voor zo een date. Ze gaan niet onmiddellijk hun onnozele kant laten zien. Vertrouwen opbouwen (als het goed voelt) en dan leer je ze wel beter kennen.
, ik heb hem 4 jaar geleden op onze eerste date ook niet verteld dat hij vanmorgen frontrow de zeeleeuwenshow zou moeten bijwonen omdat madam als beste een zeeleeuw kan imiteren
. En als we hier op vakantie wat kleur opgedaan hebben is dat niet van in een strandstoel te liggen maar van ons dagelijks uurtje vliegeren met onze vlieger die we in de eerste de beste strandbazaarshop gekocht hebben
.
…Geniet vooral van die beginperiode en maak u nog niet te veel zorgen over de toekomst, dat komt nog wel.Hier trouwens ook een aantal dates met dezelfde vrouw achter de rug. Ze was iets terughoudender/voorzichtiger in't begin (in tegenstelling tot ik die zich in't begin wil smijten op buikgevoel) maar ze lijkt nu wel vertrouwen op te bouwen en ze heeft min of meer uitgesproken dat het wel tot iets stabiel zou kunnen uitgroeien langs haar kant voor zover ge dat nu kunt weten natuurlijk.
En nu merk ik bij mij plots voorzichtigheid en mss wat twijfels in tegenstelling tot die snelle verliefdheid die ik in het begin had. De allereerste kriebelkes zijn er wat af ('t blijft wel een knappe madam). 't Zal nu meer zaak zijn elkaar wat beter te leren kennen los van aantrekking-op-het-eerste-zicht. Beiden een serieuze rugzak (die van haar mss nog wat groter dan de mijne), allebei kinderen, dus 't is allemaal ook wat complexer.
't Is zowat het eerste serieuze datingwerk sinds mijn scheiding.
Maar da's wel ambetant eigenlijk want in het begin zijt ge gans opgedraaid en nerveus, dan lukt de eerste kus en denkt ge jackpot, dan komt er nog wat bevestiging en dan plots krijgt ge wat schrik of twijfels van oei da's hier echt aan't lukken. Help.
Nog een beetje tijd geven dus en zien welke kant het opgaat.
Vier keer gelezen en ik snap er niks van.Niet zozeer dating, maar toch al ff heb ik weer megagoed contact met een meisje die ik vroeger beschouwde als een goeie vriendin. Relatie na 6 jaar is afgesprongen en relatief snel zijn we op stap geweest met andere en naar de retro arcade hall gamen. Ik merk dat ze mij gewoonweg leuk vind en op een zwak moment zijn we in bed beland. Ik ga m'n verantwoordelijkheid niet uit de weg, dit was niet oké van mijn kant gezien het dronken lust was.
Ik bleef maar malen en malen en verbrak het contact. Hoe kan ik haar als vriendin houden gezien we elkaar door gemeenschappelijke vrienden vaak zien? Ik zie die overigens weer vaak, heb er fijn contact mee maar ik kan dit niet los zien.
Nee ge hebt wel gelijk, ik bedoelde er enigzins mee dat het meer vriendschappelijk contact is gezien we beiden best een nerdy kantje hebben en dat gewoon in de omgang klikte zonder enig verder gedoe. Het type meisje met wie ik een hele nacht kan praten en in een andere dimensie kan verdwijnen zonder gevoelens te krijgen.Vier keer gelezen en ik snap er niks van.
Eerst staat er 'megagoed contact', dan 'ik verbrak het contact' en dan 'heb er fijn contact mee'.
Met dan als vraag: 'hoe kan ik haar als vriendin houden?'.
Bon, als antwoord van wat ik er van begrepen heb:
Als er nog steeds fijn contact is, zal ze jullie nachtelijk avontuurtje ook niet erg gevonden hebben, niet?
Als het eens past, zeg haar gewoon eens dat je haar zeker niet wou gebruiken en dat het een zwak dronken moment was.
En dan zal je wel zien hoe ze reageert en welke verwachtingen eventueel van haar kant zijn.
Kans lijkt mij groot dat het voor haar ook gewoon een verzetje was...
Nee ge hebt wel gelijk, ik bedoelde er enigzins mee dat het meer vriendschappelijk contact is gezien we beiden best een nerdy kantje hebben en dat gewoon in de omgang klikte zonder enig verder gedoe. Het type meisje met wie ik een hele nacht kan praten en in een andere dimensie kan verdwijnen zonder gevoelens te krijgen.
Van haar kant merk ik gewoon te vaak dat het wél iets is. Frappantste vond ik op terras dat haar moeder- we wonen in dezelfde gemeente op geen 5km van elkaar - me kwam vragen of ik de volgende keer als ik op café ga niet beter kom crashen omdat zat met de fiets rijden niks is, gezien ik er had mee liggen vapen op terras. Anderzijds kwam zijzelf -dat meisje en niet de moeder- kijken naar een loopwedstrijd waar ze als eerste was en als laatste doorging.
Erg vind ik van mezelf dat ik dronken wel zulke shit kan doen en ergens het erg vind dat ik - onder maatschappelijke druk - niet de gevoelens ervaar die ik hoor te ervaren, gezien het volgens vrienden en familie iemand is die ik niet moet laten vliegen.
Gevoelens kunnen ook groeien in de relatie.Dus je kan er hele nachten mee praten, je hebt dezelfde interesses en ze is aantrekkelijk genoeg om er na een paar pinten het bed mee in te duiken? D'accord dat je gevoelens niet kunt controleren maar dit klinkt wel als een soort van match.
Als er in elk geval niks is qua gevoelens, of iets dat daar naartoe leidt, en je denkt dat die er bij haar wel zijn zou ik wel eerlijk zijn tegen haar en haar geen hoop geven. Maar dan moet je wel zeker zijn dat er niks is he. Vandaag zeggen dat die ene nacht dronken lust was en dat je enkel vrienden wil zijn werkt enkel als je geen 3 weken later met liefdesverklaringen begint te gooien.
De hoop iemand tegen te komen waar het mee klikt waarschijnlijk?Zoals voor sommige reality TV een guilty pleasure is, is deze thread de mijne. Hoe sommige het online daten blijven volhouden begrijp ik echt niet