Het grote BeyondGaming Dating topic

Ook wel chapeau dat gij voor een totaal onbekende 50km over hebt. Toch al een serieuze afstand, zeker als het dan voor niks was.
Ik woonde vroeger in Gent en sommige van mijn dates waren va. Brugge, Kortrijk en Antwerpen.
Ik zocht nogal breed omdat ik ook wel bereid was om te verhuizen moest ik iemand vinden met wie het echt klikt.
Wel anders voor de singles die bikv al kindjes hebben.

50 km gereden om bij aankomst in stad X te merken dat mijn date tijdens het rijden volgend bericht had geschreven in de Breeze app:

"Eigenlijk weinig zin om nog buiten te komen vandaag, sorry. Neem gerust iemand anders mee om er een op mijn kosten te drinken", 40min. voor het afgesproken tijdstip.

Haar account heeft ze dan nog ook eens verwijderd, dus madam had plots in het geheel geen goesting meer om nog te daten.
Was het toevallig in Leuven? Als je dat nog eens voor hebt en je bent hier in de buurt wil ik gerust iets met u gaan drinken. Mag ook puur vriendschappelijk, hoeft niet per se een date te zijn.

De Breeze app is vooral interessant voor mensen in of nabij grootsteden, als er gematched wordt, dient er afgesproken te worden in een samenwerkende bar in een grootstad... (zelfs al bevindt jouw date zich in jouw dichte regio).

Is wel een beetje mèrde als je in zuid west Vlaanderen woont... in Kortrijk zijn er (voorlopig?) geen samenwerkingen. Heel weinig mensen te zien ook in de buurt.
Je kan ook gewoon samen beslissen om ergens anders af te spreken

Hier al eens gedaan

50 km gereden om bij aankomst in stad X te merken dat mijn date tijdens het rijden volgend bericht had geschreven in de Breeze app:

"Eigenlijk weinig zin om nog buiten te komen vandaag, sorry. Neem gerust iemand anders mee om er een op mijn kosten te drinken", 40min. voor het afgesproken tijdstip.

Haar account heeft ze dan nog ook eens verwijderd, dus madam had plots in het geheel geen goesting meer om nog te daten.

Die haar naam begint toch toevallig niet met een A en achternaam met een V?

Want ik ken een ex collega die ook zoiets regelmatig deed, afspreken om dan toch geen goesting meer te hebben en alles te verwijderen om dan nadien terug app te installeren.

En die tekst is iets wat zij 100% zou schrijven.

Ze had soms wel paar duizend matches op korte tijd, via Tinder alleszins.

Ze had soms wel paar duizend matches op korte tijd, via Tinder alleszins.
Een luxeprobleem dus en een vrijgeleide om eventuele dates respectloos te behandelen.
Mocht ze, zoals veel mannen hier, maar heel af en toe eens een like krijgen, ze zou zich wel anders opstellen.

Overal zal er wel eens met iemand zijn voeten worden gespeeld, zeker 🤷‍♂️ Zowel in het echt als op van die apps. Part of the game denk ik dan. Is dat leuk? Nee, absoluut niet. Nu ben ik ook wel de laatste om te klagen.

Ten tijde van corona was ik single en zat ik geregeld op Tinder, leuke mensen leren kennen en toffe tijden gekend in die mindere periode waar iedereen toch min of meer geisoleerd zat en alles op slot was... ik vroeg mij af of die datingapps nog veel gebruikt worden dag van vandaag?

Breeze is dus gericht op de grootsteden? Allez, als ene van een boerenhol 100+km van Antwerpen, Leuven laat staan de rest, dan laat ik dit idee maar varen :').

Ten tijde van corona was ik single en zat ik geregeld op Tinder, leuke mensen leren kennen en toffe tijden gekend in die mindere periode waar iedereen toch min of meer geisoleerd zat en alles op slot was... ik vroeg mij af of die datingapps nog veel gebruikt worden dag van vandaag?

Waarom zou dit ineens minder zijn sinds jij vant straat bent?

Tja, als man zijnde is het vooral een kansspel. Ik gebruik nu eigenlijk enkel enkel Bumble en het volgende valt me op:

-90% stuurt ter opening "Hey" en laat het volledig aan u over. Om niet te vervallen in die doodsaaie msn-gesprekken moet ge hier de entertainer uithangen want de antwoorden zijn zeer kortaf. Uiteindelijk bloedt het vaak dood na maximaal 3 berichten.
-5% is precies nog wanhopiger als mij want direct 4 berichten ineens, gevolgd door vraagtekens. Wanneer ge uiteindelijk ook nog belt via de app, dan hijs ik de rode vlag. Antwoord moet binnen het uur volgen precies.
Meestal zijn het de ietwat dramatische bio's of het zijn buitenlandse studentes/expats/...(vaak Aziatisch of Afrikaans)
-5% is wel oké.

Tja, als man zijnde is het vooral een kansspel. Ik gebruik nu eigenlijk enkel enkel Bumble en het volgende valt me op:

-90% stuurt ter opening "Hey" en laat het volledig aan u over. Om niet te vervallen in die doodsaaie msn-gesprekken moet ge hier de entertainer uithangen want de antwoorden zijn zeer kortaf. Uiteindelijk bloedt het vaak dood na maximaal 3 berichten.
-5% is precies nog wanhopiger als mij want direct 4 berichten ineens, gevolgd door vraagtekens. Wanneer ge uiteindelijk ook nog belt via de app, dan hijs ik de rode vlag. Antwoord moet binnen het uur volgen precies.
Meestal zijn het de ietwat dramatische bio's of het zijn buitenlandse studentes/expats/...(vaak Aziatisch of Afrikaans)
-5% is wel oké.
Bellen via de app? 😆
Al ineens zo direct,...red flag alert indeed.

Bij m'n huidige vriendin, die ik overigens ook via tinder ken- heb ik vlakaf gezegd dat ik geen goesting had in talloze berichten over en weer, dat we maar direct moesten afspreken. Zij ging meteen akkoord en heup. Hier zijn we dan 2j later.

Hier begin van het jaar volop de bloemetjes buiten gezet, allemaal heel tof. Daarna heel wat problemen gehad in m´n privé op heel korte tijd waardoor de goesting om te daten, of interesse in vrouwen de laatste 2/3 maand op een absoluut dieptepunt zat. An sich niks mis mee, da´s altijd met ups en downs. Laatste weken ook een paar festivalletjes gedaan waar ik een hele goeie wingman ben geweest voor m´n vrienden, maar ondanks dat ik zelf ook heel wat aandacht kreeg daar geen interesse in had.

Nu merk ik de laatste weken dat ik plots best veel ´aandacht´ krijg, en ergens wil ik wel terug beginnen daten, maar langs de andere kant wil ik ook nog een tijdje rust. Wat een moeilijke keuze.

Volgende week afgesproken met een ex-collega die uit het niets terug contact is beginnen opnemen. Hele toffe griet, en ze hebben ons in de tijd wat proberen koppelen aan elkaar, maar dat was nogal vreemd. Ondanks dat ik ze enorm graag heb was dat toch geen ideale match. In de tussentijd elk een serieuzere relatie gehad die bij beiden terug is afgesprongen.
Allemaal goed en wel om daar is iets mee te gaan drinken, maar ik weet echt niet met welke intenties dat dat is :unsure:

En dan is er nog een studente op het werk die constant zit te ´loeren´. Ongelofelijk knap ding, maar wel enkele jaartjes te jong naar mijn goesting. Maar langs de andere kant is er wel iets in mij dat is wilt afspreken. Wat nu gedaan.

En dan is er nog een studente op het werk die constant zit te ´loeren´. Ongelofelijk knap ding, maar wel enkele jaartjes te jong naar mijn goesting. Maar langs de andere kant is er wel iets in mij dat is wilt afspreken. Wat nu gedaan.

5j geleden zou ik zeggen: ga ervoor en geniet,
Nu, met alle me-too verhalen en de factor “werk”: afblijven.

@Jipser deel uw geheimen hoe ge dit klaarspeelt, die aantrekkingskracht hebben.
Geen idee of ge hier nu serieus zijt of niet :unsure:

Ik zou mezelf geen chick magnet noemen, zeker vroeger niet. Nu met periodes merk ik dat ik wel veel aandacht krijg, maar da´s ter compensatie voor de langere periodes dat ik niks krijg.

Alles heeft te maken met zelfvertrouwen denk ik. In de periodes dat je zelf op zoek bent naar liefde/aandacht ben je eigenlijk helemaal niet zelfzeker en straal je dat ook uit. In periodes dat je gelukkig bent en geen nood hebt aan een liefde/aandacht/een relatie is het zelfvertrouwen meestal groot en straal je dit ook uit.

Dus, eerst uzelf graag zien. De rest komt daarna wel vanzelf.

Terug
Bovenaan