Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woonde vroeger in Gent en sommige van mijn dates waren va. Brugge, Kortrijk en Antwerpen.Ook wel chapeau dat gij voor een totaal onbekende 50km over hebt. Toch al een serieuze afstand, zeker als het dan voor niks was.
Was het toevallig in Leuven? Als je dat nog eens voor hebt en je bent hier in de buurt wil ik gerust iets met u gaan drinken. Mag ook puur vriendschappelijk, hoeft niet per se een date te zijn.50 km gereden om bij aankomst in stad X te merken dat mijn date tijdens het rijden volgend bericht had geschreven in de Breeze app:
"Eigenlijk weinig zin om nog buiten te komen vandaag, sorry. Neem gerust iemand anders mee om er een op mijn kosten te drinken", 40min. voor het afgesproken tijdstip.
Haar account heeft ze dan nog ook eens verwijderd, dus madam had plots in het geheel geen goesting meer om nog te daten.
Je kan ook gewoon samen beslissen om ergens anders af te sprekenDe Breeze app is vooral interessant voor mensen in of nabij grootsteden, als er gematched wordt, dient er afgesproken te worden in een samenwerkende bar in een grootstad... (zelfs al bevindt jouw date zich in jouw dichte regio).
Is wel een beetje mèrde als je in zuid west Vlaanderen woont... in Kortrijk zijn er (voorlopig?) geen samenwerkingen. Heel weinig mensen te zien ook in de buurt.
50 km gereden om bij aankomst in stad X te merken dat mijn date tijdens het rijden volgend bericht had geschreven in de Breeze app:
"Eigenlijk weinig zin om nog buiten te komen vandaag, sorry. Neem gerust iemand anders mee om er een op mijn kosten te drinken", 40min. voor het afgesproken tijdstip.
Haar account heeft ze dan nog ook eens verwijderd, dus madam had plots in het geheel geen goesting meer om nog te daten.
Een luxeprobleem dus en een vrijgeleide om eventuele dates respectloos te behandelen.Ze had soms wel paar duizend matches op korte tijd, via Tinder alleszins.
Zowel in het echt als op van die apps. Part of the game denk ik dan. Is dat leuk? Nee, absoluut niet. Nu ben ik ook wel de laatste om te klagen.Ten tijde van corona was ik single en zat ik geregeld op Tinder, leuke mensen leren kennen en toffe tijden gekend in die mindere periode waar iedereen toch min of meer geisoleerd zat en alles op slot was... ik vroeg mij af of die datingapps nog veel gebruikt worden dag van vandaag?
Lol, puur uit interesse ivm de berichtgeving dat deze apps niet meer "hot" zijn.Waarom zou dit ineens minder zijn sinds jij vant straat bent?
Lol, puur uit interesse ivm de berichtgeving dat deze apps niet meer "hot" zijn.
Bellen via de app?Tja, als man zijnde is het vooral een kansspel. Ik gebruik nu eigenlijk enkel enkel Bumble en het volgende valt me op:
-90% stuurt ter opening "Hey" en laat het volledig aan u over. Om niet te vervallen in die doodsaaie msn-gesprekken moet ge hier de entertainer uithangen want de antwoorden zijn zeer kortaf. Uiteindelijk bloedt het vaak dood na maximaal 3 berichten.
-5% is precies nog wanhopiger als mij want direct 4 berichten ineens, gevolgd door vraagtekens. Wanneer ge uiteindelijk ook nog belt via de app, dan hijs ik de rode vlag. Antwoord moet binnen het uur volgen precies.
Meestal zijn het de ietwat dramatische bio's of het zijn buitenlandse studentes/expats/...(vaak Aziatisch of Afrikaans)
-5% is wel oké.

This is the wayBij m'n huidige vriendin, die ik overigens ook via tinder ken- heb ik vlakaf gezegd dat ik geen goesting had in talloze berichten over en weer, dat we maar direct moesten afspreken. Zij ging meteen akkoord en heup. Hier zijn we dan 2j later.
En dan is er nog een studente op het werk die constant zit te ´loeren´. Ongelofelijk knap ding, maar wel enkele jaartjes te jong naar mijn goesting. Maar langs de andere kant is er wel iets in mij dat is wilt afspreken. Wat nu gedaan.
Geen idee of ge hier nu serieus zijt of niet@Jipser deel uw geheimen hoe ge dit klaarspeelt, die aantrekkingskracht hebben.