Het grote BeyondGaming Dating topic

Aantal dates verder en zaken gaan nog steeds zeer goed. Enkele uren zeer passioneel geweest op de achterbank van m'n wagen ;)
Volgende afspraak heeft ze gevraagd om samen Breeze/Bumble/... te verwijderen (we noemen het tegenwoordig niet meer daten maar afspreken hehe)
Lijkt me allemaal wel nog altijd wat surreëel dat m'n eerste match in de eerste week van online daten tot nu toe zo een voltreffer is dus ben nog een beetje op mijn hoede.
Talloze langgerekte dates later is het sinds gisteren 'officieel'! Zeer spannend nog altijd allemaal maar (itt vorige relatie) heb ik het gevoel op dezelfde golflengte te zitten en is de communicatie vrij duidelijk. (alsook is de passie zeer aanwezig:p)
Het enige puntje van kritiek is dat ze misschien soms wat te veel bezig is met status en sociale perceptie maar denk dat dit wel zal beteren naarmate ze binnenkort afstudeert en begint te werken.

Talloze langgerekte dates later is het sinds gisteren 'officieel'! Zeer spannend nog altijd allemaal maar (itt vorige relatie) heb ik het gevoel op dezelfde golflengte te zitten en is de communicatie vrij duidelijk. (alsook is de passie zeer aanwezig:p)
Het enige puntje van kritiek is dat ze misschien soms wat te veel bezig is met status en sociale perceptie maar denk dat dit wel zal beteren naarmate ze binnenkort afstudeert en begint te werken.
Proficiat :p

Maar dat gedoe met status en sociale perceptie heb ik toch nooit echt kunnen minderen bij mijn ex :p
Afstuderen en werken heeft daar niks aan veranderd :p

Hebben jullie al in situaties gezeten dat jullie met meerdere mensen tegelijk in een dating fase zitten?
Ik heb nu, zonder dat het de bedoeling was, tegelijkertijd met 2 vrouwen gedate.
De teller van "dates" staat bij beiden op 2.
Met date 1 ben ik gaan wandelen en dan geheel onverwacht spontaan een uur op voorhand vroeg ze van "hey, komt ge niet mee naar x?" en dan ben ik met haar meegegaan. Leuk, gezellig, maar bewust vriendschappelijk en zonder geflirt wegens elk nog een gezinssituatie dus dan ben je wel wat gereserveerder met je te smijten (wel beiden vrijgezel offcourse).

Met date 2 ook 2x afgesproken, op het einde van date 1 heb ik haar gekust, en date 2 was vooral heel erg veel kussen en knuffelen en strelen en voelde wel romantisch aan (geen ONS vibes). Geen complexe gezinssituatie aan haar kant. Het voelde eigenlijk echt wel goed.

Het ding is nu, ik vind ze beiden wel leuk :unsure: en heb een soort fomo ontwikkeld denk ik. Afwijzen is verliezen, maar je kan niet meerdere lijntjes te lang warm houden ook niet.

Daarboven kom ik uit een lange relatie dus ik weet ook niet of ik direct een nieuwe relatie wel zie zitten, maar het voelt wel heel leuk om je weer eens geliefd te voelen.

En dan heb ik nog een breeze date in de pipeline staan over 2 weken die al ene hele tijd ingepland stond (voor de 2 dates).
Stel dat dat nu ook nog eens een leuke is.

Ingewikkeld ingewikkeld...

Ik heb nog nooit gehad dat ik niet bij één van de twee toch een iets beter gevoel had. Dan was ik gewoon transparant en zei ik tegen de andere dat ik 'met iemand goed klikte en dat even alle kansen wou geven'. Ook al gehad dat het met die ene toch niets werd en de andere terug contacteer, dat was geen probleem. Ik apprecieer dat soort eerlijkheid ook wel, zelfs al kan het initieel als een soort afwijzing voelen.

Je kan ook perfect met beide blijven daten, maar ik zou dan wel zo tactvol zijn om dat aan beiden ook gewoon te zeggen. Als ze daar problemen mee hebben is dat perfect legitiem, maar dat is niet jouw beslissing om in hun plaats te nemen vind ik.

Dus imo: eerlijkheid, altijd. Ook al verlies je daar mogelijkheden mee, don't be a douche.

Klopt, het is niet de bedoeling een douche te zijn uiteraard maar je moet ze ook leren kennen om een "gefundeerde" beslissing te nemen.
Maar het voelt dan idd een beetje oneerlijk want je weet niet of er zich gevoelens ontwikkelen bij de ander.

Ik weet ook niet of ik ooit nog het "dit is ze en de rest van de wereld mag ontploffen" gevoel nog kan hebben. Ik heb mss te hoge onrealistische verwachtingen dat ik een instant crush moet hebben.

Ik heb mss te hoge onrealistische verwachtingen dat ik een instant crush moet hebben.
Persoonlijk geloof ik niet dat je een instant crush "moet" hebben. Zoiets kan ook groeien als je iemand beter leert kennen. Langs de andere kant, als het kwestie is van kiezen "in welke date ga ik verder mijn tijd steken" dan zou ik dat puur doen op gevoel, met wie je de beste klik hebt, en niet op basis van één of andere rationele analyse. Buiten dan gezond kritisch zijn voor red flags natuurlijk.

Klopt, het is niet de bedoeling een douche te zijn uiteraard maar je moet ze ook leren kennen om een "gefundeerde" beslissing te nemen.
Maar het voelt dan idd een beetje oneerlijk want je weet niet of er zich gevoelens ontwikkelen bij de ander.
Vandaar dat je eerlijk moet zijn.
Op zich niks mis met jouw situatie maar hier eerlijk over zijn is ergens gewoon beleefd. Het gaat je trouwens ook inzicht geven in hen he, als je hun reacties hier op vergelijkt.

Ooit ga je natuurlijk moeten kiezen maar als volwassen mens lijkt het mij maar normaal dat je beiden wat wil leren kennen zodat je beslissing op meer gebasseerd is dan hun cupmaat :oi22:

Het helpt dan wel niet dat ik met een van de 2 al stevig aan't muilen ben :unsure:

Maar goed, ik denk dat er gewoon ook wel complexiteit aan mijn kant zit. Wil ik (al) een relatie, mis ik niet gewoon affectie ongeacht van wie, etc ..

Ma goed ja, elke relatie is uiteindelijk om een gemis op te vangen dus zo zijn we wel geprogrammeerd.

Het helpt dan wel niet dat ik met een van de 2 al stevig aan't muilen ben :unsure:

Maar goed, ik denk dat er gewoon ook wel complexiteit aan mijn kant zit. Wil ik (al) een relatie, mis ik niet gewoon affectie ongeacht van wie, etc ..

Ma goed ja, elke relatie is uiteindelijk om een gemis op te vangen dus zo zijn we wel geprogrammeerd.
Ja, je klinkt er klaar voor.

na een gans leven gelukkig en bewust vrijgezel te zijn geweest begin ik toch ook wel de behoefte naar een partner te krijgen.
datingapps zijn niet zo'n groot succes en dus probeer ik het binnenkort eens op een speeddating event.

benieuwd hoe dat zal verlopen...

Ik heb Breeze eens uitgeprobeerd, gematcht met iemand maar die heeft de planning met 20 dagen verlengd “wegens te druk”. 🤔
Bij mij was er een match, datum was ingepland, om dan de dag op voorhand af te zeggen met de boodschap "sorry, ik moet cancellen want ik ben met iemand aan het daten". Ja hallow, dat wist je de avond op voorhand pas 😂

Bij mij was er een match, datum was ingepland, om dan de dag op voorhand af te zeggen met de boodschap "sorry, ik moet cancellen want ik ben met iemand aan het daten". Ja hallow, dat wist je de avond op voorhand pas 😂
Voor je aan je date begint, staat er al een nieuwe wind. Breeze in and out.

Typisch…

Btw, diegene die het met 20 dagen heeft uitgesteld, daarmee zou ik normaal gezien deze donderdag een date hebben. Ik ben benieuwd.

Zij heeft het opnieuw uitgesteld, deze keer met 30 dagen. Reden: ze is blijkbaar ziek en nog niet genezen. Daarna plant ze om op vakantie te vertrekken.

Dan denk ik: Als je 2 maanden geen date kunt fixen, sluit de app en kom terug als je klaar bent om te daten. Wat een gedoe is dit. Of is het herhaaldelijk uitstellen een trucje om de andere persoon te laten cancellen en de penalty te schuiven op een ander? Dat zou smerig zijn. Ik wou haar unmatchen maar ik wil door haar geen penalty (1 week blokkage van mijn account) oplopen.

Terug
Bovenaan