Granaatappel
Member
Talloze langgerekte dates later is het sinds gisteren 'officieel'! Zeer spannend nog altijd allemaal maar (itt vorige relatie) heb ik het gevoel op dezelfde golflengte te zitten en is de communicatie vrij duidelijk. (alsook is de passie zeer aanwezigAantal dates verder en zaken gaan nog steeds zeer goed. Enkele uren zeer passioneel geweest op de achterbank van m'n wagen
Volgende afspraak heeft ze gevraagd om samen Breeze/Bumble/... te verwijderen (we noemen het tegenwoordig niet meer daten maar afspreken hehe)
Lijkt me allemaal wel nog altijd wat surreëel dat m'n eerste match in de eerste week van online daten tot nu toe zo een voltreffer is dus ben nog een beetje op mijn hoede.
)Het enige puntje van kritiek is dat ze misschien soms wat te veel bezig is met status en sociale perceptie maar denk dat dit wel zal beteren naarmate ze binnenkort afstudeert en begint te werken.

en heb een soort fomo ontwikkeld denk ik. Afwijzen is verliezen, maar je kan niet meerdere lijntjes te lang warm houden ook niet.