HandsomeBeWonderful
Banned
Lijkt me eerder een rebound gezien je historiek en hoe recent je vorige relatie ten einde kwam.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een rebound houdt in dat je een soort van relatie hebt he, niet 1 date waarvan Zara niet eens heeft gezegd of hij zich heeft geamuseerd of niet.Lijkt me eerder een rebound gezien je historiek en hoe recent je vorige relatie ten einde kwam.

oh sweet summer child...Een rebound houdt in dat je een soort van relatie hebt he, niet 1 date waarvan Zara niet eens heeft gezegd of hij zich heeft geamuseerd of niet.![]()
Andere weten het toch altijd beter dan de OPEen rebound houdt in dat je een soort van relatie hebt he, niet 1 date waarvan Zara niet eens heeft gezegd of hij zich heeft geamuseerd of niet.![]()

Er zijn nog zekerheden op BG. Hier vullen we altijd in voor een ander.Andere weten het toch altijd beter dan de OP![]()
Lijkt me eerder een geval van effectief zien dat ik problemen heb met sociale interactie en ipv me daar bij neer te leggen probeer ik het te oefenen.Lijkt me eerder een rebound gezien je historiek en hoe recent je vorige relatie ten einde kwam.

Nochtans ook mijn gedacht.Ik heb eens één keer flink woorden gehad met mijn vrouw. Dat was toen de vrouw van mijn jongste broer een lesbische relatie was gestart. Mijn broer had aangegeven dat hij voor haar zou vechten, om haar terug te winnen. Nadien vertelde ik mijn vrouw, dat indien ze een andere relatie startte, dat dat voor mij dan gewoon het einde van de relatie was, en dat ik er niet voor zou "vechten". "Indien jij je bij iemand anders beter voelt, dan ga ik je niet tegenhouden".
Dat werd niet geapprecieerd...![]()
Ook het mijne, dus niet een "exclusief mannelijk iets" en ik zou er ook geen ambras over maken met een partner.Nochtans ook mijn gedacht.

Er zijn ook geen "wetten" tegen een rebound, en zolang niemand over iets liegt zie ik het probleem niet. Heel dat concept lijkt me zo'n definitie gebaseerd op een cliché uiteindelijk, alsof er geen stabiele relaties kunnen ontstaan uit ontmoetingen vlak na een breuk.Lijkt me eerder een geval van effectief zien dat ik problemen heb met sociale interactie en ipv me daar bij neer te leggen probeer ik het te oefenen.
Ik heb letterlijk nul verwachtingen, het was minder 'awkward' dan ik had verwacht, dus dat zie ik als een positief iets. Maar dat is het enige![]()
Ik bedoel maar, ik gebruik geen dating apps om vriendjes te maken.Lijkt me gewoon enorm snel om meteen terug te gaan daten maar you do you.Lijkt me eerder een geval van effectief zien dat ik problemen heb met sociale interactie en ipv me daar bij neer te leggen probeer ik het te oefenen.
Ik heb letterlijk nul verwachtingen, het was minder 'awkward' dan ik had verwacht, dus dat zie ik als een positief iets. Maar dat is het enige![]()
Snap ik. En ik geef je gelijk dat je daarna niet meer verder datet met haar.Ik heb onlangs een date gehad, was heel tof enzo maar ze vond me niet zo aantrekkelijk (wat fair is). Ze was wel teleurgesteld dat ik daarna geen interesse meer had in afspreken want ze vond me een heel leuk 'persoon'.
Blijkbaar is het raar dat je zegt van ja voor mij hoeft het niet :meer om elkaar te zien als iemand je onaantrekkelijk noemtIk bedoel maar, ik gebruik geen dating apps om vriendjes te maken.
Me niet verkeerd verstaan eh. Dat ik nul verwachtingen heb wil niet zeggen dat ik niet opensta voor wat dan ook. Maar ik heb haar wel gezegd dat een van de redenen om dit te doen was om mezelf te dwingen wat meer onder de mensen te komen.En zij? Ben je duidelijk geweest naar haar toe zodat ze verder ook niets hoeft te verwachten en dat je momenteel bezig bent met je dateskills/zelfvertrouwen een boost te geven?
Zolang je eerlijk bent tov jezelf en tov haar is er echt geen enkel probleem hiermee denk ik dan...Me niet verkeerd verstaan eh. Dat ik nul verwachtingen heb wil niet zeggen dat ik niet opensta voor wat dan ook. Maar ik heb haar wel gezegd dat een van de redenen om dit te doen was om mezelf te dwingen wat meer onder de mensen te komen.
Dus je gebruikt haar als tool om 'wat meer onder de mensen te komen'.Me niet verkeerd verstaan eh. Dat ik nul verwachtingen heb wil niet zeggen dat ik niet opensta voor wat dan ook. Maar ik heb haar wel gezegd dat een van de redenen om dit te doen was om mezelf te dwingen wat meer onder de mensen te komen.
Dat heb ik ook gedaan, bleek dat het toch te snel was. Je weet het niet altijd op voorhand maar dat hoeft geen reden te zijn om niet te proberen.Maar: mocht ik kort na de breuk iemand tegenkomen met wie het enorm goed klikt, waarom zou ik dat geen kans geven?
Iedereen is daar anders in en hangt ook af van de situatie.Dat heb ik ook gedaan, bleek dat het toch te snel was. Je weet het niet altijd op voorhand maar dat hoeft geen reden te zijn om niet te proberen.
Voila!Dat heb ik ook gedaan, bleek dat het toch te snel was. Je weet het niet altijd op voorhand maar dat hoeft geen reden te zijn om niet te proberen.