Het grote BeyondGaming Dating topic

Al een jaar kom ik goed overeen met een rechtstreekse collega. Ik gescheiden, zij met een overleden man...we zaten beiden
in een rouwperiode en begrepen elkaar wel, ook al is de situatie totaal verschillend(scheiden is ook rouwen).
Ik vraag haar om een date, maar werd gefriendzoned in herfst vorig jaar, eigenlijk was het ook te vroeg voor haar. Ik aanvaardde dit niet en zei dat we terug gewoon collega's zijn. Ik laat mij niet friendzonen. Ze zei dat ze zich gekwetst voelde en zei tegen haar dat ik vooruit wil in het leven, dat ik mijn energie en tijd moet steken om een persoon te vinden om mijn leven mee te delen. Na maanden stilte tss ons verwijderde ze me van instagram...
Ik zou mij eigenlijk ook gekwetst voelen. Eerst lange tijd bij elkaar terecht kunnen met elkaars verdriet en daarna plots te horen krijgen dat vriendschap ook niet meer hoeft als er geen date/relatie in zit.
 
Er zijn toch vreemde figuren zeg...

Die maakt hier nu voor de 5de keer of zo een account aan om bladzijden vol te schrijven van compleet gefantaseerde dating verhalen :wtf:
Uitgebreidelde fantasie mag in de bloemetjes gezet worden eh. Al is het idd een doorbijtertje :unsure:
 
Er zijn toch vreemde figuren zeg...

Die maakt hier nu voor de 5de keer of zo een account aan om bladzijden vol te schrijven van compleet gefantaseerde dating verhalen :wtf:
Vooral eerst nog een hoop posts maken in andere threads over zijn scheiding, terwijl die vroeger aangaf thuis te wonen deed me toch denken dat het iemand anders was. Echt te veel tijd.
 
Vooral eerst nog een hoop posts maken in andere threads over zijn scheiding, terwijl die vroeger aangaf thuis te wonen deed me toch denken dat het iemand anders was. Echt te veel tijd.
Die doet dat iedere keer!
Vorige keer was het in het voetbal- of tv-forum of zoiets.

Eerst wat afleidingsposts in andere topics, om het niet te doen opvallen dat zijn eigenlijk doel hier in het dating-topic ligt, in de hoop dat niemand het dan gaat merken :laugh:
 
Die doet dat iedere keer!
Vorige keer was het in het voetbal- of tv-forum of zoiets.

Eerst wat afleidingsposts in andere topics, om het niet te doen opvallen dat zijn eigenlijk doel hier in het dating-topic ligt, in de hoop dat niemand het dan gaat merken :laugh:
Ik vermoed dat die al meegaat sinds de "Odin" accountnaam op 9lives, of langer. Ik zal het nooit begrijpen.
 
Terug
Bovenaan