Het grote BeyondGaming Dating topic

Er zijn toch vreemde figuren zeg...

Die maakt hier nu voor de 5de keer of zo een account aan om bladzijden vol te schrijven van compleet gefantaseerde dating verhalen :wtf:
Vooral eerst nog een hoop posts maken in andere threads over zijn scheiding, terwijl die vroeger aangaf thuis te wonen deed me toch denken dat het iemand anders was. Echt te veel tijd.

Vooral eerst nog een hoop posts maken in andere threads over zijn scheiding, terwijl die vroeger aangaf thuis te wonen deed me toch denken dat het iemand anders was. Echt te veel tijd.
Die doet dat iedere keer!
Vorige keer was het in het voetbal- of tv-forum of zoiets.

Eerst wat afleidingsposts in andere topics, om het niet te doen opvallen dat zijn eigenlijk doel hier in het dating-topic ligt, in de hoop dat niemand het dan gaat merken :laugh:

Die doet dat iedere keer!
Vorige keer was het in het voetbal- of tv-forum of zoiets.

Eerst wat afleidingsposts in andere topics, om het niet te doen opvallen dat zijn eigenlijk doel hier in het dating-topic ligt, in de hoop dat niemand het dan gaat merken :laugh:
Ik vermoed dat die al meegaat sinds de "Odin" accountnaam op 9lives, of langer. Ik zal het nooit begrijpen.

Ah, je neemt antidepressiva? Want dan duurt dat inderdaad heel lang vooraleer je op uw hoogtepunt komt.

Is trouwens geen lachertje @Wannez. Tijdens de uitzichtloze coronaperiode heb ik een aantal maandjes AD geslikt (escitalopram voor de kenners), en in die periode heb ik ook mijn huidige vriendin leren kennen (sorry Marc van Ranst & co). In het begin was ze aangenaam verrast omdat het maar bleef duren, maar na een tijdje kreeg ze het toch door. :lint: Goede medicatie voor singles, dat wel. Niet dat ik het idee heb gehad dat ze veel hielpen, maar bon.

Terug
Bovenaan