Het grote BeyondGaming Dating topic

Uiteindelijk vorige donderdag toch een Tinder profiel aangemaakt
Na 1 dag 22 likes, 4 matches en in de val getrapt natuurlijk, was nieuwsgierig naar de likes ,Platinum gekocht ..
Bleek dat de meeste matches zowat 10 jaar boven mijn leeftijd zaten, dom dat ik niet als eerste deze grens had ingesteld
Vrijdag dan de boost geactiveerd zo nog enkele matches erbij gekregen en enkele likes (binnen de leeftijdsgrens)
Wel werkt de afstand grens niet, als ik wil swipen krijg ik enkel profielen in de range +40-50-60km ook al heb ik dit al enkele keren gewijzigd
Van de 11 matches nog sporadisch contact met 2 matches door de andere ben ik al geghost 😃
Ook zoals gevreesd sinds zaterdag (na 2 dagen dus) geen enkele like of match meer ook al krijg je dus als Platinum member voorrang
Resultaat Tinder werkt wel een beetje als man maar je moet er ferm voor betalen -> Platinum +boosts kopen
Of het ligt aan mij natuurlijk
 
Bleek dat de meeste matches zowat 10 jaar boven mijn leeftijd zaten, dom dat ik niet als eerste deze grens had ingesteld
Ik denk niet dat jouw persoonlijke ingestelde zoekcriteria voor leeftijd (en lokatie) een impact hebben op jouw zichtbaarheid bij de tegenpartij.
Stel je bent 18 jaar en je stelt in dat je enkel profielen zoekt tussen 18-25.
Als iemand anders van 30 jaar instelt dat hij/zij profielen zoekt tussen 18-30, dan zal je volgens mij wel degelijk langs die kant worden voorgesteld, ongeacht uw persoonlijke zoekcriteria.
 
Tinder houdt bij mij geen rekening met maximumafstanden. Ik stel het in op 25 km, maar ik krijg er bijna enkel nog van 30 km, 40km, en meer.
 
Tinder houdt bij mij geen rekening met maximumafstanden. Ik stel het in op 25 km, maar ik krijg er bijna enkel nog van 30 km, 40km, en meer.
Kan het dat die persoon dichter is geweest op een moment?
Of jijzelf? Als je location tracking aan hebt, kan het misschien dat je 10km verder bent gaan winkelen ofzo en de app dit heeft opgepikt.
 
Ja, kan dat die persoon gedurende de dag dichterbij is geweest dan de huidige kilometers aangeven, of kan ook dat de profielen in mijn regio op zijn. Na meer dan een jaar Tinderen, zal ik de meeste wel al gehad hebben en is het wachten op nieuwe gebruikers.
 
Paar maand sporadisch chatten met een meisje op Bumble. Iets wat ik normaal nooit doe maar was wel een klik in zoverre je die via chat kunt hebben. Allebei vrij druk leven dus lastig om af te spreken. Hadden dan eindelijk vanavond voorzien. Cancelt ze last minute omdat ze er niet klaar voor is/het niet goed voelt.. ok, whatever. Gewoon zuur zo last minute. Keek er redelijk naar uit.
 
Paar maand sporadisch chatten met een meisje op Bumble. Iets wat ik normaal nooit doe maar was wel een klik in zoverre je die via chat kunt hebben. Allebei vrij druk leven dus lastig om af te spreken. Hadden dan eindelijk vanavond voorzien. Cancelt ze last minute omdat ze er niet klaar voor is/het niet goed voelt.. ok, whatever. Gewoon zuur zo last minute. Keek er redelijk naar uit.
Misschien is ze er gewoon nog niet klaar voor en komt er nog een vervolg?
Op voorwaarde dat je er zelf nog energie wenst in te steken en/of bereid bent om te wachten...?
 
Raar toch "er niet klaar voor zijn".

Het is toch gewoon maar een gesprekje. Ik denk dat sommige mensen er een te groot gewicht aan hangen.
Ik ga er naartoe met de bedoeling om een leuk gesprekje te hebben en als het heel goed meevalt misschien een vriendschap en als het echt reuze meevalt een relatie. Geen druk dus.
 
Raar toch "er niet klaar voor zijn".

Het is toch gewoon maar een gesprekje. Ik denk dat sommige mensen er een te groot gewicht aan hangen.
Ik ga er naartoe met de bedoeling om een leuk gesprekje te hebben en als het heel goed meevalt misschien een vriendschap en als het echt reuze meevalt een relatie. Geen druk dus.
De ene neemt die apps heel luchtig en ziet wel of er iets uit komt, de ander legt daar veel hogere verwachtingen in en wil alleen energie steken in een match met genoeg potentieel. En nog andere swipen wat rond, krijgen er stress van en trekken na een tijdje de conclusie dat het niks voor hen is of dat ze er nog niet klaar voor zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Buon
Iemand met meerdere matches zal gewoon de 'betere' willen kiezen en houdt daarom misschien de boot af om concreet af te spreken?
Dat is alvast mijn ervaring geweest, tijdje terug.
Ze was wel zo eerlijk om het ook zo te verwoorden.
 
Paar maand sporadisch chatten met een meisje op Bumble. Iets wat ik normaal nooit doe maar was wel een klik in zoverre je die via chat kunt hebben. Allebei vrij druk leven dus lastig om af te spreken. Hadden dan eindelijk vanavond voorzien. Cancelt ze last minute omdat ze er niet klaar voor is/het niet goed voelt.. ok, whatever. Gewoon zuur zo last minute. Keek er redelijk naar uit.

Uitleg: ze was in de tussentijd nog met iemand anders aan het chatten waar er dan gevoelsmatig een betere click mee leek te zijn en dus was jullie date overbodig.

Also: als een vrouw tegen u zegt dat ze het 'druk' heeft wil dat zeggen 'te druk voor jou'. Voor hun absolute droomprins zullen ze het nooit te druk hebben. ;)
 
Terug
Bovenaan