Het grote BeyondGaming Dating topic

Uitleg: ze was in de tussentijd nog met iemand anders aan het chatten waar er dan gevoelsmatig een betere click mee leek te zijn en dus was jullie date overbodig.

Also: als een vrouw tegen u zegt dat ze het 'druk' heeft wil dat zeggen 'te druk voor jou'. Voor hun absolute droomprins zullen ze het nooit te druk hebben. ;)
Uhuh, dat is duidelijk de enige mogelijke optie. Het zou onmogelijk zijn om een paar 100 andere redenen te vinden om complex menselijk gedrag te verklaren.
 
Ik ben mogelijks iets dom aan het doen >.<

Uit irritatie met mijn ex (die ik eigenlijk nog graag zie) enkele van de gekende apps geprobeerd.

Vier die willen afspreken.. en nu voel ik me slecht dat ik dat aan het doen ben >.< Daar in 10+ jaar niet mee bezig geweest en eigenlijk me niet echt bewust van de ethische code hier.
 
Ik ben mogelijks iets dom aan het doen >.<

Uit irritatie met mijn ex (die ik eigenlijk nog graag zie) enkele van de gekende apps geprobeerd.

Vier die willen afspreken.. en nu voel ik me slecht dat ik dat aan het doen ben >.< Daar in 10+ jaar niet mee bezig geweest en eigenlijk me niet echt bewust van de ethische code hier.
Het klinkt alsof je er nog niet klaar voor bent.
 
Ethische code ... zijn geen uitgeschreven regels eh.
Als je single bent, of dat nu 1 maand is of een 1 jaar, maakt niet uit.
Maar als je je er nog niet goed bij voelt, en zoals je zegt je ex nog graag ziet, dan ben je er niet klaar voor :)

Tenzij je op zoek bent naar ONS/rebound/stressrelief etc
 
Het klinkt alsof je er nog niet klaar voor bent.
Een van de redenen dat het vorige op de klippen liep is dat ik 'niet sociaal genoeg ben'. Dus dan heb ik het idee dat ik mezelf moet trainen en dit is dan mijn aanpak.

Maar nu dat ik er over denk is dat ook wat mijn gedachtengang was 10 jaar geleden en toen is de eerste afspraak 10 jaar uitgelopen :p
 
Ethische code ... zijn geen uitgeschreven regels eh.
Als je single bent, of dat nu 1 maand is of een 1 jaar, maakt niet uit.
Maar als je je er nog niet goed bij voelt, en zoals je zegt je ex nog graag ziet, dan ben je er niet klaar voor :)

Tenzij je op zoek bent naar ONS/rebound/stressrelief etc
Is meer van is het ok van iets af te spreken met verschillende in parellel. Lijkt me van wel, maar meh. Ik zit teveel in mijn hoofd en dat is waarschijnlijk het grootste probleem
 
Wat het ethische betreft; heb je afgesproken aan jullie relatie te werken nog? Dan vind ik het op moreel vlak niet kunnen.
Hebben jullie duidelijk uitgesproken dat er geen terugweg meer is qua relatie? Have fun!
 
Is meer van is het ok van iets af te spreken met verschillende in parellel. Lijkt me van wel, maar meh. Ik zit teveel in mijn hoofd en dat is waarschijnlijk het grootste probleem
Aangezien het voorlopig zelfs nog enkel chatten is: ga uw gang. Zie het als een oefening telkens als je afspreekt met iemand.
 
Is meer van is het ok van iets af te spreken met verschillende in parellel. Lijkt me van wel, maar meh. Ik zit teveel in mijn hoofd en dat is waarschijnlijk het grootste probleem
Als je "ex" effectief je ex is zijn er denk ik weinig regels hoor. Iedereen op die apps weet waarvoor ze daar zijn, en zeker de eerste paar ontmoetingen vind ik niet dat iemand al een zekere exclusiviteit moet verwachten.
 
Een van de redenen dat het vorige op de klippen liep is dat ik 'niet sociaal genoeg ben'. Dus dan heb ik het idee dat ik mezelf moet trainen en dit is dan mijn aanpak.

Maar nu dat ik er over denk is dat ook wat mijn gedachtengang was 10 jaar geleden en toen is de eerste afspraak 10 jaar uitgelopen :p
Je hebt uiteindelijk niet veel te verliezen lijkt me. Weinig mis mee om wat te verkennen en je sociale kant terwijl wat te oefenen/versterken. Zolang je er niet halsoverkop een kind of huis mee koopt, is het op alle vlakken eenvoudiger dan de relatie waar je net uit komt als het toch niks wordt.
 
Een van de redenen dat het vorige op de klippen liep is dat ik 'niet sociaal genoeg ben'. Dus dan heb ik het idee dat ik mezelf moet trainen en dit is dan mijn aanpak.

Maar nu dat ik er over denk is dat ook wat mijn gedachtengang was 10 jaar geleden en toen is de eerste afspraak 10 jaar uitgelopen :p
Zijt gij eigenlijk voor de liefde naar Noorwegen (?) gegaan of daar pas uw partner leren kennen?
 
Wat het ethische betreft; heb je afgesproken aan jullie relatie te werken nog? Dan vind ik het op moreel vlak niet kunnen.
Hebben jullie duidelijk uitgesproken dat er geen terugweg meer is qua relatie? Have fun!

Dat is het idiote. Ik heb haar letterlijk een 5-6 weken terug, gevraagd of ze jaloers zou zijn moest ik met iemand afspreken. Dan zei ze letterlijk dat ze zou willen dat ik dat doe en dat ze anders het gevoel heeft dat ik gewoon achter haar loop omdat ik denk dat er geen andere opties zijn. Maar aan de andere kant zou ze wel de relatie niet volledig willen wegsmijten op dit moment.

Daarom dat ik dus zei dat het uit irritatie was dat ik die zaken bekeken heb. Want wat zegt het over mijn zelfrespect als ik hier gewoon zit en wacht om te zien of mevrouw haar hoofd op orde krijgt.

Aangezien het voorlopig zelfs nog enkel chatten is: ga uw gang. Zie het als een oefening telkens als je afspreekt met iemand.
Date is vanavond :p
 
Dat is het idiote. Ik heb haar letterlijk een 5-6 weken terug, gevraagd of ze jaloers zou zijn moest ik met iemand afspreken. Dan zei ze letterlijk dat ze zou willen dat ik dat doe en dat ze anders het gevoel heeft dat ik gewoon achter haar loop omdat ik denk dat er geen andere opties zijn. Maar aan de andere kant zou ze wel de relatie niet volledig willen wegsmijten op dit moment.
Dat is toch ook warm en koud blazen tegelijk.
 
Lijkt inderdaad alsof zij niet wil een beslissing doorvoeren en toch nog een voet tussen de deur wil houden ...
 
@zarathustra, buiten (waarschijnlijk) wat drama van uw ex, denk ik dat het enkel positief is als ge dit doet:
  • Is uw ex blij dat ze daarmee van u af is => Perfect, dan is het tenminste snelle closure
  • Beseft uw ex daardoor opeens dat ze misschien er toch aan wil werken => Dan kan ze het eindelijk duidelijk uitspreken
  • Blijft het in het midden hangen met uw ex => Gewoon doordoen voor uzelf wat goed voelt

Dusjah ... verder doen maar zeker. Zoals ge zelf zegt: "wat zegt het over mijn zelfrespect als ik hier gewoon zit en wacht om te zien of mevrouw haar hoofd op orde krijgt" 🤷‍♂️.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Terug
Bovenaan