Het grote BeyondGaming Dating topic

Overlaatst nog een date gehad met een vrouw die in Utrecht woont.
We spreken op een zondagnamiddag om 14h30 af.
Ik neem de Flixbus aangezien parkeren e.d. daar een hel is.
Ik ben netjes op tijd, zelfs te vroeg om 14:10.
Ik stuur uiteraard dat ik wat vroeger ben maar dat ze maar op haar gemak doet.
"Ok, tot zo!" krijg ik als antwoord.
14:35. Niemand.
14:40. Niemand.
Om 14:45 krijg ik plots een berichtje: "Oh, hey, ik vertrek zo meteen van thuis uit en zal er rond 15:00 zijn."
Euh.. ok.
Deze dame woont overigens op 15min fietsen of 5 minuten met het OV van Utrecht Centraal Station (afspreekplaats).
15:15 "Oh nee, het is zondag en ik heb de verkeerde bus genomen..." Ze woont al heel haar leven in Utrecht maar ja Google Maps gebruiken was blijkbaar te moeilijk gezien de complexiteit en de verraderlijke route in de jungle van Utrecht.
15:16 Euh.. ok. Ik zal wel nog even wachten.
15:17 Ik zit buiten op de trappen en komt er plots een dronken maar vriendelijke Utrechtenaar genaamd John niet ver naast mij zitten. "Hey, mooie schoenen man." Euh, dankjewel.
15:18 -> 16h15: Speel de ad hoc therapeut voor een man wiens ex hem had gedumpt enkele maanden nadat hij haar een boob job van ca. 5000 EUR had betaald en nu een nieuwe, jongere vriend heeft.
16:30: "Oh, daar is mijn 'date' eindelijk. Veel succes verder!"
16:31 "Ah, hey, mooi op tijd...." "Ja, sorry, ik nam de verkeerde bus en blablabla."
16:32 "Tja, mijn bus terug vertrekt wel om 17:30 dus zal een kort drankje worden."
16:33 "Nou, zullen we 'daar' iets gaan drinken?" Ok.
16:35 -> 17:10: Op zich een gezellige 'date' maar was zo pissed off dat het de date wat heeft geruined. En i.p.v. dat ze mijn drankje betaalde voor het ongemak (lijkt me toch gewoon elementaire beleefdheid?), nee, ze staarde naar de rekening met haar ogen en terug naar mij. Echt ongelofelijk. Let wel, ik betaal quasi altijd op de eerste date aangezien ik meestal de persoon in kwestie vraag om iets te gaan drinken.
Om 17:15 zeg ik dat wel naar de bushalte moet aangezien ik er minimaal 5 minuten op voorhand moet zijn.
Gelukkig is de bushalte op ca. 2-3 minuten wandelen van het caféetje waar we iets waren gaan drinken. En, toch, slentert ze.. Ik probeer wat sneller te stappen, ze blijft slenteren.
Arriveren we om 17:25 aan de bushalte en zegt ze doodleuk: "Nouuu, waarom was je zo gehaast? We hadden nog genoeg tijd..."
Er is hier geen "we". Jij hebt om de 5-10 minuten een bus terug naar huis. Dit was de voorlaatste bus van de dag en als ik deze bus had gemist dan zat ik hier nog 2 uur langer te wachten.
Jesus Christ, hoe completely unaware van andermans omstandigheden en egoïstisch kan je zijn.

Soit, ik had een leukere date met John. Zat tenminste een boob job in zijn verhaal.

Leuk man.:laugh:
Maar het was niet John (geen idee waarom ik elke keer als Jon dus met een Hollands accent afspeel in mijn hoofd) die een boobjob verhaal te vertellen had, het was nog iemand anders. Zoveel spanning op 1 dag, I can't. 😭
 
Leuk man.:laugh:
Maar het was niet John (geen idee waarom ik elke keer als Jon dus met een Hollands accent afspeel in mijn hoofd) die een boobjob verhaal te vertellen had, het was nog iemand anders. Zoveel spanning op 1 dag, I can't. 😭
Veel spanning zal er niet opgezeten hebben die dag. Hij moest de voorlaatste bus hebben. 🤷‍♂️
 
Zie, @Tonerider , het kan erger dan een half uurke te laat zijn, én ik heb getrakteerd :)

Als dat cafeetje maar twee minuten wandelen was en de date is op zich tof zou ik toch gewoon voor die laatste bus gegaan zijn hoor, en de date twee uurkes langer laten lopen.
Idem, maar ik denk dat de sfeer al weg was als hij zo pissed bleek te zijn. En twee uur wachten in Utrecht ... het is een mooie stad waar best wel wat te doen en zien is. Dan kan je er nog twee uur alleen rondlopen, iets drinken of eten en dan de laatste bus nemen.
 
Sowieso bizar om helemaal met de Flixbus naar Utrecht te gaan om dan 45 minuten iets te gaan drinken aan het station :D

En te zeggen dat ze daar goedkope park en rides hebben, waar je elke 10 minuten een bus kan pakken naar het station.

Ik zou nu wel nooit 2u op iemand zitten wachten. Als die nog afkwam, moest die maar komen naar waar mijn stadswandeling mij dan gebracht had.
 
En te zeggen dat ze daar goedkope park en rides hebben, waar je elke 10 minuten een bus kan pakken naar het station.

Ik zou nu wel nooit 2u op iemand zitten wachten. Als die nog afkwam, moest die maar komen naar waar mijn stadswandeling mij dan gebracht had.
Iemand die de pretentie heeft om mij zomaar even 2 uren te laten wachten zonder deftig excuus, zou mij al volledig kwijt zijn.

Maar ik zou eigenlijk ook wel geen 2 uren wachten. Hooguit een half uur.
 
Heb 50% korting aangeboden gekregen voor een maandabonnement op Bumble.
Ben ingestapt om eens te proberen, maar voorlopig geen extra likes ontvangen...
Je krijgt onbeperkt profielen, maar na twee dagen was ik al door het bestand van regio Gent. :oink:
Krijg nu mondjesmaat nog een paar profielen per dag te zien.
 
Heb 50% korting aangeboden gekregen voor een maandabonnement op Bumble.
Ben ingestapt om eens te proberen, maar voorlopig geen extra likes ontvangen...
Je krijgt onbeperkt profielen, maar na twee dagen was ik al door het bestand van regio Gent. :oink:
Krijg nu mondjesmaat nog een paar profielen per dag te zien.
bumble is crap.
je hebt zogezegd je likes die je ontvangen hebt, maar als je iedereen rechts swiped, kom je ze toch nooit tegen.
Bij tinder als je distance en leeftijd op max zet, zitten de profielen die je geliked hebben direct vanvoor en zichtbaar.
 
Ik heb gisteren de stap gewaagd en mij een profiel aangemaakt op 4 dating apps. 🙈

Fb dating, bumble, tinder en okcupid en heb ook nog happn staan maar daar nog niks mee gedaan. Ja wss te veel apps maar ik ga nog zien welke ik het fijnste vind. Vorige keer was dat fb dating en bumble. Okcupid en happn had ik toen niet. Ik heb 6 foto's, 2 selfies, 2 full body, 1 halve en 1 met een kat van men ouders.

Wel grappig op fb dating had ik 2 likes van mannen die ik me nog herinner van vorige keer - eind 2021.
@Wannez heeft al men profiel gekeurd en vindt het 1 van de betere profielen die hij al gezien heeft 😎

giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren de stap gewaagd en mij een profiel aangemaakt op 4 dating apps. 🙈

Fb dating, bumble, tinder en okcupid en heb ook nog happn staan maar daar nog niks mee gedaan. Ja wss te veel apps maar ik ga nog zien welke ik het fijnste vind. Vorige keer was dat fb dating en bumble. Okcupid en happn had ik toen niet. Ik heb 6 foto's, 2 selfies, 2 full body, 1 halve en 1 met een kat van men ouders.

Wel grappig op fb dating had ik 2 likes van mannen die ik me nog herinner van vorige keer - eind 2021.
@Wannez heeft al men profiel gekeurd en vind het 1 van de betere profielen die hij al gezien heeft 😎

giphy.gif
Ik heb mijn partner leren kennen via OK Cupid. Ben dus bevooroordeeld maar ik vond het wel 1 van de betere. Heb er echt mijn tijd ingestoken en heel veel van die vragen ook ingevuld. Hierdoor al snel aan hem gekoppeld geweest en het was meteen een hit.
Hopelijk heb je evenveel succes!
 
OkCupid had ik veel matches maar bijna allemaal mensen die hun locatie faketen ofzo en niet echt in België zitten. Wat is het nut van een dating app als je je locatie kan faken?

Dat heeft zelfs niks met nationaliteit te maken voor mij, maar ik heb gewoon enkel interesse in iemand met wie je vlot een relatie kan opbouwen dwz iemand die in België woont.
 
OkCupid had ik veel matches maar bijna allemaal mensen die hun locatie faketen ofzo en niet echt in België zitten. Wat is het nut van een dating app als je je locatie kan faken?
Zijn dat niet gewoon fake profielen dan die gebruikers over de streep moeten halen voor een betalende optie?
Ik ken de app in kwestie niet, maar heb wel gelijkwaardige praktijken gezien bij de andere majors.
 
Sinds midden februari terug single. Momenteel niet zoekende maar gisteren eens zitten swipen op het tinderprofiel van een maat (met toestemming). Ik was sowieso te streng in de selectie denk ik :censored:
 
Zijn dat niet gewoon fake profielen dan die gebruikers over de streep moeten halen voor een betalende optie?
Ik ken de app in kwestie niet, maar heb wel gelijkwaardige praktijken gezien bij de andere majors.

Die zijn er vast ook maar zitten gewoon legit profielen tussen ook met mensen die hun locatie veranderen. Geen idee wat hun plan is want hoe kan je nu ooit afspreken als je in een ander land woont (en niet van plan bent om in dat land op bezoek te gaan).

Mijn inziens is er naast Tinder eigenlijk geen alternatief als je zoekt naar lokale potentiële mensen.
 
Mijn inziens is er naast Tinder eigenlijk geen alternatief als je zoekt naar lokale potentiële mensen.
Happn. Idem als Tinder, maar heeft een extra laagje waarbij je kan zien wie je bent tegen gekomen irl.
De tegengekomen profielen kan je dan liken.
 
Haha, heb net hetzelfde voor (als man met een lager dan gemiddelde aantrekkelijkheid).
Installeer de app en 5 minuten later 5 dames (type model) die me in het Frans hallo zeggen.

Wat een fake boeltje is het daar.

Edit: heb de app opnieuw verwijderd.
 
Terug
Bovenaan