Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MwaNie om te muggenziften. Maar wanneer is Courtois ook nog eens belangrijk voor ons ? Pakt ook niet meer ballen als een andere keeper lijkt mij
Pakt in de eerste helft een gemaakt doelpunt en had de strafschop eigenlijk ook zo goed als...Nie om te muggenziften. Maar wanneer is Courtois ook nog eens belangrijk voor ons ? Pakt ook niet meer ballen als een andere keeper lijkt mij
Alleen spelen we daar zelf de voet, wezenlijk verschilIk was eerst ook aan het twijfelen, series optisch bedrog. Ik vind hem trouwens ook wel licht, al is het maar omdat Chiesa er gewoon belachelijk veel bijdoet. Maar dat was met Griezmann niet anders.
Courtois pakt amper penalty's maar voor de rest is hij wel beter dan de andere doelmannenNie om te muggenziften. Maar wanneer is Courtois ook nog eens belangrijk voor ons ? Pakt ook niet meer ballen als een andere keeper lijkt mij
Eerste helft niet gezien daarmee.Pakt in de eerste helft een gemaakt doelpunt en had de strafschop eigenlijk ook zo goed als...
Ik zeg nergens dat er geen contact is eh, of dat het geen fout is. Ik vind alleen niet elk contact een fout.Alleen spelen we daar zelf de voet, wezenlijk verschil
Courtois pakt amper penalty's maar voor de rest is hij wel beter dan de andere doelmannen

Ik vond dit ook geen waard hoorIk zeg nergens dat er geen contact is eh, of dat het geen fout is. Ik vind alleen niet elk contact een fout.![]()
kbegin het me ook af te vragen ,gewoon al voor de penaltys is Mignolet de betere keuze .Nie om te muggenziften. Maar wanneer is Courtois ook nog eens belangrijk voor ons ? Pakt ook niet meer ballen als een andere keeper lijkt mij
Of Casteels. In Duitsland is dat gewoon een topkeeper hoor.kbegin het me ook af te vragen ,gewoon al voor de penaltys is Mignolet de betere keuze .
Dus gij zou Mignolet kiezen boven Courtois?kbegin het me ook af te vragen ,gewoon al voor de penaltys is Mignolet de betere keuze .