Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even aangepastWil er iemand aan Martinez zeggen dat we 2-0 achter staan met nog 10 minuten te spelen
Als uw verdediging veel penaltys uitlokt ,dan lijkt het me beter een keeper te zetten die al eens een penalty pakt ookDus gij zou Mignolet kiezen boven Courtois?
Dat die voor de rest paar klassen minder is, speelt dan gene rol?Als uw verdediging veel penaltys uitlokt ,dan lijkt het me beter een keeper te zetten die al eens een penalty pakt ook
Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op.Als uw verdediging veel penaltys uitlokt ,dan lijkt het me beter een keeper te zetten die al eens een penalty pakt ook
Wat zijn de statistieken van Mignolet op strafschop? En veel... Het is niet omdat we er nu toevallig twee op twee wedstrijden tegen krijgen, dat de strafschoppen opeens uit de lucht vallen.Als uw verdediging veel penaltys uitlokt ,dan lijkt het me beter een keeper te zetten die al eens een penalty pakt ook
En weer de lat zonet ..Het zit ook wel niet mee vandaag, eerlijk is eerlijk.

Mignolet heeft inderdaad wel betere cijfers, maar dat lijkt me in dit geval niet relevant aangezien het verschil in niveau gewoon te groot is.Wat zijn de statistieken van Mignolet op strafschop? En veel... Het is niet omdat we er nu toevallig twee op twee wedstrijden tegen krijgen, dat de strafschoppen opeens uit de lucht vallen.
go go CDK , wat is er nog niet klaar aan Charles, Martinez ?

Nu zal hij zeggen dat zijn aanpak gewerkt heeft. Je ziet het bewijs toch!go go CDK , wat is er nog niet klaar aan Charles, Martinez ?