De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als uw verdediging veel penaltys uitlokt ,dan lijkt het me beter een keeper te zetten die al eens een penalty pakt ook
Wat zijn de statistieken van Mignolet op strafschop? En veel... Het is niet omdat we er nu toevallig twee op twee wedstrijden tegen krijgen, dat de strafschoppen opeens uit de lucht vallen.

Het zit ook wel niet mee vandaag, eerlijk is eerlijk.
En weer de lat zonet ..

2-0 is inderdaad wél overdreven hé. België verdiende wel een doelpunt. Dat is nu al 3x de lat lol.
Ik vind Italië vandaag niet echt beter, maar wel uitgekookter. T'is natuurlijk ook maar hun B-team.

Frankrijk vond ik eerlijkheidshalve wel beter. Al zat het ook daar niet mee bij de 3-2 van Lukaku. Ik dacht echt dat da goal was.

Maar goed we kunnen alweer zeggen: Net niet. :unsure:

Wat zijn de statistieken van Mignolet op strafschop? En veel... Het is niet omdat we er nu toevallig twee op twee wedstrijden tegen krijgen, dat de strafschoppen opeens uit de lucht vallen.
Mignolet heeft inderdaad wel betere cijfers, maar dat lijkt me in dit geval niet relevant aangezien het verschil in niveau gewoon te groot is.

" De Italianen gaan naar voren nu natuurlijk"
WAAROM ZOUDEN DE ITALIANEN NAAR VOREN GAAN?? ZE STAAN VOOR EN HET IS DE 90e MINUUT?
WAT HEEFT DIE GAST GESNOVEN. AAAAAAARGH.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan