Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol Martinez met een plan B? Sinds wanneer heeft ie dat?Nu mag Martinez wel rap reageren en 1 centrale verdediger eraf halen.

Martinez heeft uw post gelezen. Alleen is ie zijn bril vergeten en begrijpt hij géén Nederlands, dus het is Saelmaeckers die eraf mag!De Ketelaer ipv Toby. En omschakelen
Ik vond nu niet dat iedereen laaiend enthousiast werd na de match van de VS. Misschien over de match zelf, terecht ook, maar zeker niet over het tornooi. Ik kan met de beste wil van de wereld echt niet begrijpen dat ge geen verschil ziet tussen Wilmots en Martinez.Inderdaad, ieder zijn mening.
Op het WK 2014 was iedereen ook laaiend enthousiast na de match tegen de VS. Ook toen brachten we aanvallend voetbal, ook toen was iedereen aan het genieten. Het verschil was dat de bal er niet in wou. Maar ik vind dat er teveel gedaan wordt alsof we onder Wilmots een bende klungelaars waren. Het is bijna een meme geworden. Ik vind die match zeer vergelijkbaar met wat we lieten zien tegen andere inferieure tegenstanders op het WK van 2018. Dat onze spelers vier jaar ervaring extra hadden, doet natuurlijk ook veel.
In ieder geval, je mag dan zoveel roepen dat niemand beter zou doen dan RM, ik zie toch ook niet in wie het de voorbije jaren slechter zou gedaan hebben. We zijn drie jaar verder, we hebben een heel zwak EK gespeeld, en ook de Final Four is een flop geworden. Dan kan je toch niet echt blijven zeggen dat RM de juiste keuze is geweest. Dat iemand anders het beter gedaan had, is uiteraard geen vaststaand feit. Maar als je ziet dat we erop achteruit gaan, snap ik gewoon niet goed waarom RM het mag blijven proberen, en waarom mensen blijven zeggen dat hij de juiste keuze is.
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat RM hetzelfse niveau heeft als Wilmots hé. RM heeft wel degelijk zaken verbeterd, en heeft tenminste een eigen filosofie. Wilmots kon je eigenlijk amper een coach noemen.
Dat hij een people manager is, ben ik ook wel wat beu gehoord. Daarom dat ze allemaal als een bende kneusjes op dat veld staan en onderpresteren? En luidop in de pers zeggen dat het EK hen niet ontgoocheld heeft, omdat de uitschakeling toch al in de lucht hing? Dat de match tegen Italië hen gestolen kan worden, etc. Is natuurlijk ook sprekend voor de mentaliteit in deze ploeg. Ronaldo zou ik nooit zoiets horen zeggen. Maar RM blijft hier wel de coach, en heeft daarin zeker en vast zijn verantwoordelijkheid.
In ieder geval, RM is uiteraard niet mijn enige probleem met de Rode Duivels. Ik heb het al jaren moeilijk om mij er nog eens achter te zetten. Courtois bv. is een geweldige keeper maar een douchebag eerste klas, De Bruyne is zacht uitgedrukt ook niet de sympathiekste,... ik geef toe dat het zelfs voor de beste coach ter wereld geen makkelijke opdracht zou zijn om deze groep aan een prijs te helpen.
Heeft de bal niet.Geen penalty toch en hoekschop?
Ik was eerst ook aan het twijfelen, series optisch bedrog. Ik vind hem trouwens ook wel licht, al is het maar omdat Chiesa er gewoon belachelijk veel bijdoet. Maar dat was met Griezmann niet anders.Ok eerste herhaling leek ie de bal te spelen.
Net Batshuayi op de lat en dan kort erna de 2-0 natuurlijk