De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nie om te muggenziften. Maar wanneer is Courtois ook nog eens belangrijk voor ons ? Pakt ook niet meer ballen als een andere keeper lijkt mij

Nie om te muggenziften. Maar wanneer is Courtois ook nog eens belangrijk voor ons ? Pakt ook niet meer ballen als een andere keeper lijkt mij
Pakt in de eerste helft een gemaakt doelpunt en had de strafschop eigenlijk ook zo goed als...

Nu ja, Eerlijk? België heeft zijn kansjes in deze match. Als ge dan 2x de lat raakt .. en dan een penalty weggeeft tegen uitgekookte Italianen ... een scheids die dan met liefde die natuurlijk fluit ... then you loose ..

Er is zowiezo nood aan een nieuwe wind voor het WK. Helaas vrees ik toch echt dat dit nog met Martinez zal zijn terwijl het vuur gedoofd is. Neen correctie: Ik ben daar zeker van.

Ik was eerst ook aan het twijfelen, series optisch bedrog. Ik vind hem trouwens ook wel licht, al is het maar omdat Chiesa er gewoon belachelijk veel bijdoet. Maar dat was met Griezmann niet anders.
Alleen spelen we daar zelf de voet, wezenlijk verschil
Courtois pakt amper penalty's maar voor de rest is hij wel beter dan de andere doelmannen

Pakt in de eerste helft een gemaakt doelpunt en had de strafschop eigenlijk ook zo goed als...
Eerste helft niet gezien daarmee.
Penalty zo goed als is niet pakken hè.

Trouwens hij is geen penaltypakket hè
8 op 55 gestopt? Laatste was in januari en dan was het van 2019 geleden.

Batman is een goeie spits in de 16, en Hans en Axel zijn dan op eigen helft aan het solliciteren voor het WK driebanden, ahzo wat een tempo

Alleen spelen we daar zelf de voet, wezenlijk verschil

Courtois pakt amper penalty's maar voor de rest is hij wel beter dan de andere doelmannen
Ik zeg nergens dat er geen contact is eh, of dat het geen fout is. Ik vind alleen niet elk contact een fout. :)

"De kansen waren er, alleen zat het ons niet mee"
Zou zo'n analyse van Martinez kunnen zijn

Kan iemand Gilles ook zeggen dat die Italianen mogen verdedigen ? Bijna aan het wenen dat ze er met zoveel staan en er telkens tussen zitten

Er is dringend een nieuwe wind nodig ( niet perse door vandaag ). We hebben een heel goede generatie aan martinez verkloot om het zo te zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan