VTM Alloo bij de Verkeerspolitie (2023)

Ligt het nu aan mij (waarschijnlijk wel), maar is het nu niet zo dat er weinig promotie gemaakt wordt rond nieuwe programma's?
Deze Alloo zag ik heel toevallig passeren op een site, maar had deze anders sowieso totaal gemist.
 
Ik weet het ook maar sinds ik het hier net gelezen heb. Zal het af en toe wel eens meepikken.
 
Deze aflevering had ik nog niet gezien.
Stukje met die vrouw door het rood eens teruggespoeld omdat ze wel heel zeker van haar stuk leek. En ze reed wel degelijk niet door het rood.
Was wel oranje en kon niet goed zien of het al lang oranje was.
 
Herhalingen? kan mij daar precies niets van herinneren van wat ze vandaag hebben getoond :unsure:
 
Deze aflevering had ik nog niet gezien.
Stukje met die vrouw door het rood eens teruggespoeld omdat ze wel heel zeker van haar stuk leek. En ze reed wel degelijk niet door het rood.
Was wel oranje en kon niet goed zien of het al lang oranje was.
Dat was inderdaad oranje, had dat ook gezien.
 
Dat was inderdaad oranje, had dat ook gezien.
Voor oranje moet je ook stoppen als het veilig kan (heb het desbetreffende fragment niet gezien).
Oranje wil niet zeggen 'zien dat ge nog kunt doorrijden voor het rood is'.

Dus als een agent beoordeeld dat je wel degelijk veilig kon stoppen (of gas gaf om nog door te rijden) kan je een boete krijgen van 116€.
 
Voor oranje moet je ook stoppen als het veilig kan (heb het desbetreffende fragment niet gezien).
Oranje wil niet zeggen 'zien dat ge nog kunt doorrijden voor het rood is'.

Dus als een agent beoordeeld dat je wel degelijk veilig kon stoppen (of gas gaf om nog door te rijden) kan je een boete krijgen van 116€.
Ja daar kon ze wel stoppen, maar ik vraag me wel af of het al lang oranje was, want dat kon je niet goed op beeld zien.
Tegen dat haar auto het licht voorbij was dan was het wel al rood, maar ze reed heel traag.

Wel al een paar keer opgemerkt dat Abdel iets niet ziet, maar zijn collega wel en dat hij hen dan aanspreekt. Gisteren met dat oranje was het ook zo.
Dan zit hij te zeggen "ja het was rood, einde discussie." terwijl hij het niet eens gezien had. Laat dan de collega die het wel zag het woord voeren.
 
Ja daar kon ze wel stoppen, maar ik vraag me wel af of het al lang oranje was, want dat kon je niet goed op beeld zien.
Tegen dat haar auto het licht voorbij was dan was het wel al rood, maar ze reed heel traag.
Was aan de Dampoort in Gent. Sowieso een vreemde verkeerssituatie, dus haar initiële uitleg ('niet gezien dat het licht ook voor mij was') is aannemelijk.
Anderzijds, als je in Gent woont en daar regelmatig passeert zou je het sowieso moeten weten...
 
Vond het wel grappig om te zien, in't begin met diene pee die te rap reed op de R4, en dan werd tegengehouden aan de Ikea aan the loop. Da's exact dezelfde route die ik rij als ik naar kantoor ga.
En daar in Bassevelde (hoe komen ze daar in dat boeregat terecht?) woont mijn grootmoeder niet ver vandaan, dus ken dat daar ook wel redelijk goed. Veel bekende plekken voor mij
 
Idd, leuk dat het weer in de buurt is hier. Al rij ik echt niet graag in Gent moet ik zeggen.
Op zich wel goed dat ze bestraffen om door donkeroranje/rood te rijden want is gewoon levensgevaarlijk. Maar als ze boetes geven moeten ze naturlijk wel zeker zijn, dit was echt wel oranje.
In het eerste deel leek me daar ook maar een rare verkeers situatie, met die taxi? Bord was duidelijk maar dat je dan zo mag draaien zou ik toch ook niet weten.
 
Idd, leuk dat het weer in de buurt is hier. Al rij ik echt niet graag in Gent moet ik zeggen.
Op zich wel goed dat ze bestraffen om door donkeroranje/rood te rijden want is gewoon levensgevaarlijk. Maar als ze boetes geven moeten ze naturlijk wel zeker zijn, dit was echt wel oranje.
In het eerste deel leek me daar ook maar een rare verkeers situatie, met die taxi? Bord was duidelijk maar dat je dan zo mag draaien zou ik toch ook niet weten.
Ja, leek me toch ook wel gewoon een waarschuwing waard aangezien ze met al de rest in orde was.
 
Terug
Bovenaan