VTM Alloo bij de Verkeerspolitie

In de meeste wagens kan je de hoogte van uw gordel in de deurstijl hoger en lager zetten.
Maar nee politie zegt dat je op een kinderzitje moet gaan zitten 🤦‍♂️
 
Die auto die geparkeerd stond aan de garage van die vrouw, omgeving Gent Sint-Pieters: die kon daar toch nog in en uit?
Ik snap dat het misschien gepast was, maar echt voor de inrit stond die niet.

En een meter tussen geparkeerde voertuigen: 😂
Je moet eens gaan zien in Gent... een centimeter bedoelt hij zeker?
 
Die auto die geparkeerd stond aan de garage van die vrouw, omgeving Gent Sint-Pieters: die kon daar toch nog in en uit?
Ik snap dat het misschien gepast was, maar echt voor de inrit stond die niet.

En een meter tussen geparkeerde voertuigen: 😂
Je moet eens gaan zien in Gent... een centimeter bedoelt hij zeker?

Klopt wel dat ze er nog in en uit kan, gaf ze zelf ook toe. Maar het is veel te nipt zo. Zoals die agent al zei, mocht ze toch eens ne inschattingsfout maken, en ze zit tegen de auto, zal die schade op haar verhaald worden. Terwijl die dan beschadigde wagen enkel ne boete voor fout parkeren krijgt.

Ze zijn gewoon preventief bezig. En zo hoort het ook.
 
En een meter tussen geparkeerde voertuigen: 😂
Je moet eens gaan zien in Gent... een centimeter bedoelt hij zeker?
Ik klaag ook niet snel. Maar onlangs had er iemand zich dwars geparkeerd achter mij en links en rechts stonden er ook wagens geparkeerd.
Ik had amper een meterke om vooruit uit de parkeerplaats te rijden (gelukkig had ik mij achteruit geparkeerd zodat ik vooruit kon wegrijden). Ik dacht: WTF ...

Ik ben eruit geraakt na 20x cm per cm te corrigeren (Het is echt een kunst om er dan alsnog uit te geraken), maar dat was echt vloeken. Toen zat ik toch innerlijk serieus te vloeken.

Ik heb het zo gelaten en de politie niet gebeld, ik heb die andere wagens ook niet geraakt, maar als de parkeerplaatsen vol staan, en je wil dwars parkeren (persoonlijk heb ik daar geen problemen mee zolang ik vlotjes weg kan rijden), dan moet je toch zien, dat diegenen die correct geparkeerd staan, er wel nog deftig uit de parkeersplaats geraken. Anders moet je maar elders gaan staan. Maar neen .. :angry:
 
Ik klaag ook niet snel. Maar onlangs had er iemand zich dwars geparkeerd achter mij en links en rechts stonden er ook wagens geparkeerd.
Ik had amper een meterke om vooruit uit de parkeerplaats te rijden (gelukkig had ik mij achteruit geparkeerd zodat ik vooruit kon wegrijden)

Ik ben eruit geraakt na 20x cm per cm te corrigeren, maar dat was echt vloeken. Toen zat ik toch innnerlijk serieus te vloeken. Ik heb het zo gelaten.

ik heb die andere wagens ook niet geraakt, maar als de parkeerplaatsen vol staan, en je wil dwars parkeren (persoonlijk heb ik daar geen problemen mee zolang ik vlotjes weg kan rijden), dan moet je toch zien dat diegenen die correct geparkeerd staan, er wel nog deftig uit de parkeersplaats geraken. Anders moet je maar elders gaan staan.

Tijdje terug zat ik in mijn wagen, net geparkeerd in een straat waar er parallel geparkeerd wordt met de straat.

Er kwam een auto af die het plaatsje voor mij automatisch afscande en toen begon de auto automatisch te parkeren, op een centimeter voor mijn auto en een centimeter op zijn voorligger.

Technologie doet goed zijn werk precies, maar ik kon er totaal niet meer uit.
Gelukkig was de achterste wagen weggereden, toen ik er terug uit moest...
 
Dat ze belt, das 1 ding.
De politieagent vond het zelf ook een twijfelgeval.

Op het einde dan: De boete bedraagt €58.
Dat vond ik er dan wel stevig over.
 
Ik klaag ook niet snel. Maar onlangs had er iemand zich dwars geparkeerd achter mij en links en rechts stonden er ook wagens geparkeerd.
Ik had amper een meterke om vooruit uit de parkeerplaats te rijden (gelukkig had ik mij achteruit geparkeerd zodat ik vooruit kon wegrijden). Ik dacht: WTF ...

Ik ben eruit geraakt na 20x cm per cm te corrigeren (Het is echt een kunst om er dan alsnog uit te geraken), maar dat was echt vloeken. Toen zat ik toch innerlijk serieus te vloeken.

Ik heb het zo gelaten en de politie niet gebeld, ik heb die andere wagens ook niet geraakt, maar als de parkeerplaatsen vol staan, en je wil dwars parkeren (persoonlijk heb ik daar geen problemen mee zolang ik vlotjes weg kan rijden), dan moet je toch zien, dat diegenen die correct geparkeerd staan, er wel nog deftig uit de parkeersplaats geraken. Anders moet je maar elders gaan staan. Maar neen .. :angry:
Amper een meterke? Ik heb aan een halve meter al genoeg om met een paar keer manoeuvreren (2 of 3 keer, zeker geen 20 keer) makkelijk een parkeerplaats te verlaten.
Tijdje terug zat ik in mijn wagen, net geparkeerd in een straat waar er parallel geparkeerd wordt met de straat.

Er kwam een auto af die het plaatsje voor mij automatisch afscande en toen begon de auto automatisch te parkeren, op een centimeter voor mijn auto en een centimeter op zijn voorligger.

Technologie doet goed zijn werk precies, maar ik kon er totaal niet meer uit.
Gelukkig was de achterste wagen weggereden, toen ik er terug uit moest...
Amai, dan is de technologie fel verbeterd, mijn Megane van 2017 kan ook zelf parkeren, maar op plaatsen waar de auto zegt dat het niet lukt, kan ik zonder problemen makkelijk in die parkeerplaats geraken.
Trouwens, ik parkeer zelf ook drie keer zo snel als de tijd die de auto nodig heeft om te parkeren.
 
Amper een meterke? Ik heb aan een halve meter al genoeg om met een paar keer manoeuvreren (2 of 3 keer, zeker geen 20 keer) makkelijk een parkeerplaats te verlaten.
Met dwars parkeren bedoel ik eigenlijk eerder dubbel parkeren, zoals in onderstaande foto - mijn woordkeuze was verkeerd, sorry :)

Maar de auto waarvan ik spreek liet nog een (klein) metertje ruimte en niet enkele cm zoals in dit artikel.
 
Laatst bewerkt:
Die flik zegt iets in de trant van, in de wet staat er niet echt iets specifiek over zo'n gevallen maar dan toch 58 euro boete, voor wat ?
Idd, dat was mijn idee dan ook. Probably gaat dat dan toch over het lager buigende stuk trottoir... Daar heeft hij dan wel over gesproken eens de auto verplaatst was.
 
Amai, dan is de technologie fel verbeterd, mijn Megane van 2017 kan ook zelf parkeren, maar op plaatsen waar de auto zegt dat het niet lukt, kan ik zonder problemen makkelijk in die parkeerplaats geraken.

Ik geloof dat het een Audi was... 🙂
Maar wel heel duidelijk dat het allemaal automatisch gebeurde...
 
Dat ze belt, das 1 ding.
De politieagent vond het zelf ook een twijfelgeval.

Op het einde dan: De boete bedraagt €58.
Dat vond ik er dan wel stevig over.
Ik hoopte toch dat dat louter informatief was voor als je zo zou parkeren wat de boete zou kunnen zijn en dat deze nu niet gegeven werd (want dan konden ze hem evengoed nog een dag laten staan ook).
 
Ik klaag ook niet snel. Maar onlangs had er iemand zich dwars geparkeerd achter mij en links en rechts stonden er ook wagens geparkeerd.
Ik had amper een meterke om vooruit uit de parkeerplaats te rijden (gelukkig had ik mij achteruit geparkeerd zodat ik vooruit kon wegrijden). Ik dacht: WTF ...

Ik ben eruit geraakt na 20x cm per cm te corrigeren (Het is echt een kunst om er dan alsnog uit te geraken), maar dat was echt vloeken. Toen zat ik toch innerlijk serieus te vloeken.

Ik heb het zo gelaten en de politie niet gebeld, ik heb die andere wagens ook niet geraakt, maar als de parkeerplaatsen vol staan, en je wil dwars parkeren (persoonlijk heb ik daar geen problemen mee zolang ik vlotjes weg kan rijden), dan moet je toch zien, dat diegenen die correct geparkeerd staan, er wel nog deftig uit de parkeersplaats geraken. Anders moet je maar elders gaan staan. Maar neen .. :angry:
Mijn wagen staat echt amper op onbwaakte plaatsen en toch staat er elke maand een extra kras in mijn wagen door klojos die in te kleine plekjes duiken. Om van te rotten.
 
Terug
Bovenaan