VTM Alloo bij de Verkeerspolitie

Precies Comical Ali die gast. Die zou met een joint in zijn mond durven beweren dat hij geen drugs rookt.
 
- verkeerd parkeren; maar ik stond toch niet op het fietspad! jamaar ge staat op een hoek, ge moet 5 meter plaats laten. Jamaar, ik stond toch niet op het fietspad!
nog ene die denkt dat 'm alles mag en de wet precies gewoon niet wil snappen.
- madammeke die eenrichtingstraat inrijdt (allee ja, ook al was't maar een paar meter of zo, zonder die controle was ze mss verder gereden)
en ook maar niet willen snappen.. nee, ik niets verkeerd gedaan!
Allemaal terug een keer theorie examen gaan doen.. dan zullen ze het mss terug eens snappen
 
- verkeerd parkeren; maar ik stond toch niet op het fietspad! jamaar ge staat op een hoek, ge moet 5 meter plaats laten. Jamaar, ik stond toch niet op het fietspad!
nog ene die denkt dat 'm alles mag en de wet precies gewoon niet wil snappen.
- madammeke die eenrichtingstraat inrijdt (allee ja, ook al was't maar een paar meter of zo, zonder die controle was ze mss verder gereden)
en ook maar niet willen snappen.. nee, ik niets verkeerd gedaan!
Allemaal terug een keer theorie examen gaan doen.. dan zullen ze het mss terug eens snappen
Dat die man daar niet mocht staan klopt volledig.
Maar wat die vrouw betreft, je zag duidelijk dat ze daar aan het draaien was, dus nee, die zou niet verder die straat in gereden zijn. Bij gevolg is die boete voor haar dan ook onterecht. Maar het is wel heel duidelijk dat die agent een echt rotzakske is die graag mensen beboet.
 
Dat die man daar niet mocht staan klopt volledig.
Maar wat die vrouw betreft, je zag duidelijk dat ze daar aan het draaien was, dus nee, die zou niet verder die straat in gereden zijn. Bij gevolg is die boete voor haar dan ook onterecht. Maar het is wel heel duidelijk dat die agent een echt rotzakske is die graag mensen beboet.
Hoe is een boete voor het inrijden van een éénrichtingsstraat onterecht? Of het nu gaat om 1 of 100 meter, dat doet er toch niet toe? Als je één meter ver bent gereden en je beseft dat je fout zit is het eigenlijk al te laat.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Als dat maar 1 meter was is een waarschuwing voldoende. Ik kan op de beelden niet goed beoordelen of ze is beginnen draaien toen ze hem zag, of ervoor al. Als ze uit zichzelf al aan het draaien was omdat ze haar eigen fout had opgemerkt, vind ik de boete fel overdreven.
 
Goh ja
Als ik een voetganger maar 1 meter mee heb moet ik ook maar een gewone waarschuwing krijgen?
Als ik 1 meter verder sta dan een stoplijn ook.
Er moet ergens een lijn getrokken worden
 
Heb de aflevering nog niet gezien, maar mij lijkt een waarschuwing toch ook wel ok als iemand perongeluk 1m een eenrichtingstraat in gaat en het meteen doorheeft.

In alle eerlijkheid, simpel is het soms toch allemaal niet meer zenne. Ik rij persoonlijk ook echt niet graag naar een stad waar ik mijn weg niet ken.
De weg zoeken via gps, rekening houden met alle verschillende snelheidsborden, intussen moet je alle andere verkeer (auto's, fietsers, voetgangers, steps) in't oog houden. Ik kan het me best voorstellen dat je per ongeluk eens in een eenrichtingstraat kan sukkelen zonder dat je't wil.
 
Die gast dei op het verkeerspad staat krijgt dan wel een waarschuwing. Die stond daar veel meer in de weg dan die ene die op de hoek stond hé zeG.
 
Dat programma bestaat voor 75 procent uit verkeersovertredingen en 25 procent Alloo die staat te zeveren met bejaarden over patatten en oude Lada's.
 
Wanneer is dat eigenlijk opgenomen soms draagt sommige een mond masker en soms draagt niemand een mond masker en dan de een wel de ander niet
 
Zei die nu trouwens niet eerst tegen Luk dat hij Mustafa heette om op het einde tegen de agent te zeggen dag hij Milan heette?
Ja idd das juist,ik dacht ook van wtf
En hij wist zogezegd niet dat dat niet mocht maar waarom heeft hij dan in eerste instantie al een gewone nrplaat ervoor.

Trouwens dat gordelgeval,was verschoten dat onze abdel eens een gewone waarschuwing gaf.
Maarja twas een vrouwke hee😊
 
Dieje op de moto ivm die nummerplaat.

Eerst zei dei toch boete 114 euro en dan daarna tegen die mensen 54 euro?
 
Terug
Bovenaan