VTM Alloo bij de Verkeerspolitie

Zucht, me weer staan ergeren aan dien dikzak die zichzelf graag belangrijk vindt samen met zijn partner -ik ben ook marrokkaan dus ik ben 1 van jullie behalve als u kop me niet aanstaat-.

2 mensen die geen vlieg kwaad doen en niks overlast veroorzaken gaan lastig vallen en pv opmaken omdat em een basskistje heeft steken, een booskijker stickerke heeft geplakt vooraan en led achterlichtjes. Oh wacht, ik ben de diy verdonkerde achterruit vergeten...

Uitlaat was origineel, vering was origineel en zn wagen was recent gekeurd. Who cares... Dien dikke voelt zichzelf veel te belangrijk.
Zijne kameraad is ni veel beter. Wilt zichzelf o zo graag voordoen als ne chille flik want ik ben 1 van jullie en als hij zn vriendjes tegenkomt mogen die altijd doorrijden zonder zelfs papieren te laten zien. Maar o wee als u gezicht hem niet aanstaat, dan is hij opeens whity mcwhiteface.

Die seut op zijn fiets erger ik me ook aan, maar die is tenminste consequent en niet hypocriet.

Die 2 andere gasten die in discussie gingen vond ik het nu ook niet nodig om ze een boete van 116 euro te geven, ik heb al veel erger gezien, zo creëert ge gewoon afkeer naar al wat politie is ipv u een beetje te plaatsen in de leefwereld van die mannen en te sensibiliseren en mee klappen ipv direct te verbaliseren.

Enigste deftige flikken hier das dien Bart (mindere reetlikker versie van Yann) en die paar andere neutrale flikken.

/ rant
Boenk op, exact dezelfde frustraties :bow:
 
Ik vond het ook maar matig. Mag wat anders zijn want heb geen één aflevering in 1 keer kunnen uitkijken. Terwijl naar de wegpolitie ik wekelijks wel blij was dat het donderdag was.
 
Elke aflevering is ook gewoon hetzelfde...
Een boete voor gsm gebruik, gordel, verzekering, rijbewijs niet bij, ...
Dusja na 1 aflevering heb je een heel seizoen gezien.
En die Abdel is absoluut onuitstaanbaar

Geen enkele aflevering heb ik uitgekeken wegens slaapverwekkend.
 
Ik had graag Alloo in Lockdown gezien waar hij tijdens de avondklok met de flikken op stap was om daar overtredingen vast te stellen.
 
Ik vond deze reeks "verkeerspolitie" verfrissender, maar dat heeft vooral te maken doordat ik die andere gezichten van de federale intussen wel genoeg gezien had...
Verkeerspolitie uit een andere provincie, of provincies gemixt lijkt me wel nog eens iets. West-Vlaanderen met de migrantenproblematiek langs snelwegen, Limburg/Antwerpen met meer drugsgerelateerde zaken, Oost-Vlaanderen geen idee eigenlijk :unsure:, ...
 
Vond dit toch een pak minder dan de wegpolitie
Idem.

Kvond het, heel grof uitgedrukt, ook gewoon een stelleke ambetante kutflikken. Wegpolitie keek ik graag, en zelfs de agenten die ik minder kon hebben opt scherm waren nog altijd 100x beter dan de mensen die ze nu gevolgd hebben. Khoop da ze volgend seizoen weer ergens anders gaan proberen.
 
Brussel zou leuk kunnen zijn. Opgefokte chauffeurs in witte wagens aan de kant, die zeer arrogant zijn. Dat samen met de businessmen die stijf staan van de coke en zich eruit proberen te praten en de weet-je-wel-wie-ik-ben-ziekte hebben. Een extra aflevering gefilmd op oudejaarsnacht met dronken en opgespoten mensen zal zeker scoren. Dan moeten ze wel laveren tussen brandende wagens en de gegooide stenen :unsure:.
 
Terug
Bovenaan